Mysuru COVID-19 موارد اینچ به سمت 500 علامت; 59 موارد امروز

252 مرخص پس مارس; 238 فعال موارد در حال حاضرمنطقه دولت طول می کشد بیش از جدید ESI بیمارستان به عنوان مرکز درما

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399
  • 252 مرخص پس مارس; 238 فعال موارد در حال حاضر
  • منطقه دولت طول می کشد بیش از جدید ESI بیمارستان به عنوان مرکز درمان اضافی

میسور/Mysuru: Mysuru است به احتمال زیاد شاهد یک جهش کوانتومی در تعداد COVID-19 موارد مثبت با 59 نفر پیمانکاری ویروس امروز. منابع در وزارت بهداشت می گویند که برای اولین بار Mysuru است ضبط 59 موارد است. اما تعداد واقعی – افزایش یا کاهش – باید به تایید Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar در روزانه خود را عصر رسانه بولتن.

با آخرین 59 موارد کل فعال موارد در Mysuru ایستاده در 238. تجمعی موارد مثبت خواهد ایستاد در 495, پنج کوتاه از 500 خوانده شده را علامت. تا آخرین شب 252 نفر شده اند درمان و مرخص و پنج مرگ و میر گزارش شده تا آخر شب. روز گذشته 25 نفر تست مثبت و همه آنها از خانه شده است.

امروز مثبت موارد عبارتند از: K. R. نگر Tahsildar و ساکن Vijayanagar در K. R. نگر. این لیست همچنین شامل یک ماهه نوزاد. به عنوان موارد مثبت در حال افزایش هستند و روز به روز دولت های منطقه گرفته شده جدید ESI ساختمان بیمارستان در KRS جاده به عنوان دومین COVID-19 بیمارستان. این بیمارستان 100 تخت.

تا حالا همه آلوده به بيماران تحت درمان در تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده (بخش جدید بیمارستان) که در آن وجود دارد 250 تخت. مقامات در حال محدود کردن تعدادی از بیماران به 200 و نگه داشته اند 50 تخت برای هر وضعیت اضطراری. علاوه بر این تسهیلات را دولت های منطقه گرفته ESI بیمارستان.

منابع گفت که پزشکان خواسته شده است به گزارش وظیفه در ESI بیمارستان.

امروز موارد گزارش شده از Kanchinakere, Madhuvanahalli و Vijayanagar در K. R. نگر; راما Vilasa جاده در K. R. Mohalla; BEML نگر در نزدیکی BEML قوس در Srirampura; V. V. Mohalla; Hebbal مرحله اول در نزدیکی Metagalli; 26 بلوک Srirampura; 13th صلیب Gokulam; Hebbal دوم مرحله سوم عبور Netaji ناگار Siddappaji معبد جاده; ماموریت در نزدیکی بیمارستان; اول, اصلی, مرحله چهارم T. K. طرح در نزدیکی تیپ در Bogadi; Kaveri ناگار Bannimantap و ششم صلیب Udayagiri.

ده موارد مثبت گزارش شده از Arakere نزدیکی Srirangapatna. همچنین موارد گزارش شده از Bademakhan, Udayagiri, Chamaraja Mohalla, Rajivnagar, Agrahara و چهار مورد از T. Narasipur. همچنین پنج مورد گزارش شده از H. D. Kote از جمله یک مورد از H. D. Kote ایستگاه پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن