عمومی ورود به ایستگاه های پلیس در سراسر Mysuru محدود

هر ایستگاه دارای میز کمک 50 متر دورتر از محل برای مردم به ثبت شکایات میسور/Mysuru: همانطور که بیشتر و بیشتر ن

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

هر ایستگاه دارای میز کمک 50 متر دورتر از محل برای مردم به ثبت شکایات

میسور/Mysuru: همانطور که بیشتر و بیشتر نیروهای پلیس هستند پیمانکاری COVID-19 ویروس در حین انجام وظیفه Mysuru سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth گفته است که مردم نمی خواهد اجازه ورود به ایستگاه های پلیس در سراسر Mysuru و خواست عمومی برای تماس با پلیس و یا از طریق تلفن و یا از طریق Help Desk تاسیس در مقابل ایستگاه های پلیس.

هر ایستگاه دارای یک میز کمک 50 متر دورتر از محل های عمومی برای ثبت شکایات. میز کمک را دریافت شکایات و برنامه و ترتیب ملاقات با افسران تنها در صورت لزوم و با توجه به جاذبه شکایت و یا جرم و جنایت است. تحقیقات خواهد شد و این می تواند آغاز شود.

SP گفت که محدودیت هایی تبدیل شده بود لازم با بسیاری از کارکنان پلیس تست مثبت است. "عملکرد ایستگاه های پلیس تحت تاثیر قرار خواهد شد اگر بیشتر پرسنل قرارداد عفونت و یا اگر کارکنان قرار داده شده است تحت قرنطینه. بنابراین ما باید محدود به ورود اما تمام ایستگاه های پلیس ادامه خواهد داد برای به خدمت عمومی به عنوان معمول است. ماموران در دسترس خواهد بود بر روی گوشی و برای بررسی," او گفت:.

SP توصیه های عمومی برای جلوگیری از بازدید از ایستگاه مگر اینکه اورژانس بود. آنها می تواند رسیدن به این افسران از جمله بالاتر ماموران و بازرسان و زیر بازرسان در تلفن های خود را. "اگر لازم افسران پلیس تماس خواهد شاکیان به بازدید از ایستگاه. پیاده روی و نشست افسران شده اند ممنوع است. هر گونه شکایت را می توان در میز کمک است که دنبال خواهد شد تا" SP اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن