Minecraft زندان ها سبک تر و بیشتر دوستدار خانواده را در دیابلو

در سطح دیابلو نیست دقیقا چه بسیاری از افراد را آرام. این سری در مورد کاوش در تاریکی عرصه و مبارزه با همه شیوه

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

در سطح دیابلو نیست دقیقا چه بسیاری از افراد را آرام. این سری در مورد کاوش در تاریکی عرصه و مبارزه با همه شیوه ای از ارواح و هیولا شیطانی. اما چیزی در مورد آن فرمول کاوش در سیاه چال های جمع آوری غارت و پیوسته در حال تبدیل شدن به فوق العاده قدرتمند است که باعث می شود آن را آسان برای پرش به رغم تیره موضوع است. که احساس راحتی است و حتی برجسته تر هنگامی که شما را از فرمول و درخواست آن را به یک آشنا جهانی مانند, می گویند مارول جهان. در حال حاضر همان را می توان گفت از کمیته مبارزه با سانسور.

کمیته مبارزه با سانسور در زیرزمین است که دقیقا آنچه در آن مانند تلفن های موبایل. در آن طول می کشد پرفروشترین سری نوار دور آن دو ترین ویژگی های نمادین (معدن و گر چه هنر) و جایگزین آنها را با نور جذاب تجربه که شاید بیشتر نزدیک دیابلومانند بازی هنوز ساخته شده است. درست مثل آن الهام داستان نسبتا استاندارد "بد است حمله به قلمرو" داستان — آیا واقعا مهم است در اینجا. در عوض, چلیپا از تجربه است حلقه: دنده; جسارت به مناطق جدید برای کشف نبرد و جمع آوری غارت و سپس با استفاده از جدید خود را و بهبود مهارت ها و چرخ دنده ها برای سرمایه گذاری به بیشتر به چالش کشیدن مناطق.

زندان نمی نوآوری بیش از حد در اینجا. بلکه آن را ساده سازی تجربه است. شما انتخاب می کنید در زیرزمین از یک نقشه منو مثلا به جای بررسی زیادی در جهان که در آن از آن آسان است به از دست رفته. به طور مشابه, سیستم دنده است بسیار آسان به درک. من مقدار زیادی از خوب سلاح ها و زره پوش به طور منظم و برای همه چیز من نیاز من به راحتی می تواند دور از آن را در ازای پول نقد. هر قطعه از چرخ دنده ها — شما باید یک سلاح غوغا, یک بازه زمانی کمان و زره پوش — همچنین دارای یک توانایی ویژه ای به نام سحر است که شما می توانید سطح تا چند بار که شما به دست آوردن تجربه. اگر شما تصمیم به حرکت به سلاح های جدید شما می توانید تمام کسانی که تبادل نظر به سرمایه گذاری مجدد در چیز دیگری است. در آن طول می کشد آنچه اغلب می تواند یک سنگین و پیچیده جنبه ای از دین و روحانیت بازی ها و جوش آن به ملزومات است. در همان زمان آن را به شما می دهد مقدار زیادی از آزادی برای آزمایش.

همان را می توان گفت: از مبارزه با. Minecraft گاههای بسیار هک و بریده بریده بازی; شما صرف مقدار زیادی از زمان ندبه در زامبی ها با شمشیر خود و پاکسازی دور اسکلت با خوبی قرار داده فلش. اما فقط به اندازه کافی در اینجا به آن را جالب مانند توانایی های ویژه ای است که به شما اجازه انجام کارهایی مانند sprint و ترک یک دنباله از آتش سوزی در پی خود را و یا استفاده از مواد منفجره آتشبازی در محل فلش. شما می توانید تنها تعداد کمی از این در یک زمان پس از آن هرگز واقعا طاقت فرسا اما آنها اضافه کردن استراتژی به اندازه کافی برای نگه داشتن چیزهای جالب است. با وجود این سادگی بازی هنوز عناصر اصلی ترین انتظار مردم از این نوع مانند مناطق جالب برای کشف کارفرمایان بزرگ را به پایین و مبتکر توانایی را به بازی در اطراف با. یکی از بهترین ویژگی های یک پوسته پوسته شدن دشواری که در آن شما می توانید انتخاب کنید که چگونه سخت شما می خواهید عمل می شود قبل از اینکه شما هاپ را به یک سیاه چال.

واقعا چه چیزی باعث این کار هستند Minecraft مظاهر. در زیرزمین یک راه جدید برای کشف فوق العاده آشنا تنظیم. بله گیم پلی بسیار متفاوت از, اصلی, اما چیزی است که رضایت بخش در مورد شارژ به یک جمعیت از خزندگان در حالی که نوسانی یک واحد شمشیر و شلیک جادوها سحر و جادو. این کمک می کند که جهان با عشق رندر و فوق العاده جذاب از مناظر زیبا — دارم به خصوص مناطق بیابانی — به موسیقی متن فیلم فوق العاده. حتی زمانی که شما در حال احاطه شده توسط استخر از گدازه و یا غول ژلاتینی مکعب وجود دارد چیزی در مورد فوتبال زیبایی که باعث می شود آن همه بسیار سبک و اهل تفریح و بازی. حتی پازل می تواند خنده دار, مانند سیاه چال کلید است که اجرا خواهد شد دور زمانی که شما در حال حمله کردند.

مناسب ترین راه برای توصیف Minecraft زندان است "آسایش مواد غذایی است." در آن طول می کشد دو تا چیز که بسیاری از بازیکنان احتمالا در حال حاضر می دانم که خوب mashes آنها را با هم به یک جای تعجب کل منسجم و پس از آن ساده سازی تجربه به طوری که تقریبا هر کسی می تواند آن را انتخاب کنید و برخی از پاپ. آن را به خصوص عمیق و یا نوآورانه. برای بیشتر قسمت ها آن را انجام نمی, چیزهایی که نبوده است قبل از دیده می شود — اما در مورد Minecraft زندان هاکه خود را بزرگترین قدرت است.

Minecraft سیاه چال است که در حال حاضر در دسترس بر روی Xbox One, PS4, PC و Nintendo سوئیچ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن