Dr. N. Kannan است نه بیشتر زنده Kannan

آقا در ستون 'بیش از یک فنجان چای,' Dr. K. Javeed Nayeem است با عشق پرداخت fulsome ستایش در به تصویر کشیدن شخصی

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

آقا

در ستون 'بیش از یک فنجان چای,' Dr. K. Javeed Nayeem است با عشق پرداخت fulsome ستایش در به تصویر کشیدن شخصیت اواخر Dr. N. Kannan که در سمت چپ خود را برای اقامت آسمانی در 31 مارس سال 2020 است.

همیشه از من حل و فصل کردن در Mysuru در سال 1992 پس از بازگشت به این شهر من استفاده می شود به طور مرتب Kannan پاتولوژی آزمایشگاه در Sayyaji رائو جاده برای من آزمایش خون. برای مردم Mysuru هیچ ضرورت برای تبلیغات در مورد پاتولوژی آزمایشگاه برای گسترش محبوبیت خود را از طریق کلمه از دهان برای نام Kannan و با کیفیت بود و قابل تعویض.

دکتر Nayeem است ترسیم متواضعانه خود را ابتدا در Dhanvanthri جاده و توصیف Kannan پیشگام روح و خطرات او گرفته و در حال حاضر چگونه آن رشد کرده است به یک موسسه بزرگ. آزمایشگاه او بود که همیشه پرتکاپو با مردم است.

چه منحصر به فرد در مورد خود شناسی آزمایشگاه بود و بر خلاف دیگر پاتولوژی آزمایشگاه Kannan هرگز به خود اختصاص نقاشی از خون به هر دستیار او پس از آن تا پایان عمر کار خود را. احتمالا او معتقد بود که او دارما و پسرش دکتر Lakshman ادامه دارد سنت است.

Kannan, تصویر از غلظت ملایم با لبخند در چهره اش و کمی خم شدن بیش از او را قرار دادن سوزن به رسم خون است. من قطعا او را از دست ندهید. فرزندان خود به ارث برده اند یک میراث بزرگ و دانستن هر دو از آنها را من مطمئن هستم که آنها را با توانایی پر کردن جای خالی. ممکن است روح او در آرامش استراحت.

– H. R. Bapu Qglaser, Saraswathipuram, 11.7.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن