SiriusXM خرید Stitcher برای $325 میلیون

SiriusXM یک شرکت شناخته شده ترین آن های ماهواره ای کانال های رادیویی است خرید پادکست شرکت Stitcher از E. W. Sc

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

SiriusXM یک شرکت شناخته شده ترین آن های ماهواره ای کانال های رادیویی است خرید پادکست شرکت Stitcher از E. W. Scripps در یک معامله به ارزش $325 میلیون. این شرکت تایید معامله امروز بعد از وال استریت ژورنال برای اولین بار گزارش آن هفته گذشته است. حرکت مجموعه شباهنگ به رقابت و حتی بیشتر به طور جدی در برابر Spotify iHeartMedia, و اپل برای تسلط پادکست فضا.

Stitcher است که نه تنها محبوب پادکست برنامه با یک حق بیمه, آگهی رایگان, سرویس اشتراک, اما آن را نیز یک شبکه است که در ترکیب با دیگر نهاد Earwolf تولید را نشان می دهد مانند Conan o'brien نیاز به یک دوست. Scripps همچنین ترکیب Stitcher با Midroll رسانه ای پادکست آگهی شرکت که مبادرت به فروش تبلیغات برای دیگر نشان می دهد مانند رویا و گرفتن کنجکاو با جاناتان ون نس که آن را به دست آورد و در سال 2015 برای $50 میلیون. Sirius مقابله خواهد آن را به مالکیت این شرکت که در برخی موارد می تواند کار برکنار شده با آنچه در آن در حال حاضر صاحب و عمل می کند.

برای یک شباهنگ صاحب پاندورا که آن را به دست آورد و در سال 2018 به 3 میلیارد دلار. پاندورا البته یک مکان محبوب برای گوش دادن به موسیقی و پادکست ها و نیز خود محتوای منحصر به فرد معاملات مانند یکی با مارول که امضا شد سال گذشته است. آن همچنین دارای AdsWizz یک پادکست, آگهی شرکت فن آوری است که مکان تبلیغات در را نشان می دهد. معلوم نیست چه AdsWizz و Midroll ممکن است با هم کار کنند و یا اگر شرکت ها را ادغام و به اشتراک گذاری استعداد و مشتریان. در اوایل این سال Sirius نیز به دست آورد Simplecast یک پادکست میزبانی وب پلت فرم که در آن podcasters می توانید مدیریت خود را نشان می دهد توزیع و محتوا. استراتژی پشت این خرید بود را به همه جنبه های پادکست در خانه از جمله تبلیغات و توزیع و پادکست میزبانی.

با Stitcher شباهنگ آوردن یکی دیگر از محبوب پادکست پخش و ارجمند شبکه را در آن بریزید. هنوز Sirius' استراتژی تا حدودی نامشخص است. آن را نه روشن چه تمام قطعات از شرکت خود را در حال حاضر متناسب با هم و چه نوع از معاملات آن فکر می کند را فشار آن را به موفقیت. Spotify در برای مثال در رفته همه در معاملات منحصر به فرد با نام های بزرگ مانند جو روگان های خانواده اوباما و کیم کارداشیان غرب است. اپل در همین حال به سادگی خود را حفظ سرب در این منطقه با اولین بار به پیشنهادهای اما حتی این شایعه به دنبال به ایجاد خود را نشان می دهد. iHeart ادامه داد: برای حفظ برنامه نویسی آن بر روی تمام سیستم عامل به جای اینکه به دنبال انحصاری, اما این اهرم خود ایستگاه های رادیویی برای ترویج بیشتر این نشان می دهد آن را به تولید و توزیع. Sirius خود را, پادکست, کانال, اما به احتمال زیاد نیاز به کار بیشتر در این فضا به سهام ادعای خود و ایجاد یک نام برای خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن