Fortnite vs Apple vs Google: a brief and very incomplete timeline

اگر دیروز اخبار تکنولوژی را تماشا نمی کردی، ارزش یک بعد از ظهر را از دست داده ای که مشت های پاپ کورن را در دها

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

اگر دیروز اخبار تکنولوژی را تماشا نمی کردی، ارزش یک بعد از ظهر را از دست داده ای که مشت های پاپ کورن را در دهان خود فرو می کردی، چرا که چشمان گشادی به صفحه نمایش خیره شده بودی و می گفتی بعد از آن چه جنونی در راه است. روز بود حماسه طعمه هر دو اپل و گوگل را به ممنوع فورتنیت از فروشگاه های برنامه مربوطه خود را و این کار را با یک برنامه بازی کامل در ذهن -- از جمله در بازی ضد اپل رویداد های ویدئویی و دو طرح دعوی در دادگاه های عمومی بسیار.

فراتر از حماسه، من بسیاری از موضوعات فن آوری به وزن در از این هفته است که من فرصتی برای مقابله با به دلیل من کار بر روی بررسی و ویدیو ما برای کهکشان توجه داشته باشید 20 فوق العاده -- ضربه من تا اگر شما سوال شما می خواهم برای دیدن آدرس در آن.

اما قبل از اینکه به Battle Royale بین این سه شرکت برویم، نمی توانم به سرعت در مورد Microsoft Duo صحبت کنم. وای وای که تلفن / نه - a - تلفن واقعا جالب به نظر می رسد اما همچنین به نظر می رسد آن را ممکن است overpriced و underpowered. من در تیم "مشخصات نمی کنند تمام داستان" اما من نیز در تیم هستم "مشخصات بهتر شرط امن تر هستند، به خصوص هنگامی که چیزی هزینه $ 1399." داستان کوتاه : من عاشق ایده دستگاه های تاشو اما بار اثبات است بر مایکروسافت با این یکی. من مطلقا نمی تواند صبر کنید به بررسی آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب