مو بالا بردن چالش: سالن زیبایی سرو باز

میسور/Mysuru: با تشکر از COVID-19 همه گیر مردم در حال حاضر با در نظر گرفتن تمام اقدامات ممکن است به آمده است د

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: با تشکر از COVID-19 همه گیر مردم در حال حاضر با در نظر گرفتن تمام اقدامات ممکن است به آمده است در تماس با عفونت است. در حالی که در دفاتر هر کسی که با آنفولانزا و یا سرد است که خواسته برای حفظ فاصله و یا رفتن به خانه وجود دارد یک صنعت است که پیدا کردن آن سخت به نگه داشتن دست خود را به مشتریان خود را به معنای واقعی کلمه. و آنها به طور مداوم در حال اجرا خطر ابتلا به انقباض.

برش مو سالن آرایش و زیبایی صنعت کار می کند در تماس نزدیک با مشتریان و در حال حاضر سالنهای زیبایی و پانسمان مو سالن اقدامات برای اطمینان از فضاهای sanitised. آنها همچنین حصول اطمینان مشتریان که با کوچکترین سرماخوردگی یا آنفولانزا نیست سرگرم.

پس از 56 روز سالن و سالنهای زیبایی در Mysuru باز برای کسب و کار صبح امروز و بیش وجود دارد 2,300 برش مو در سالن Mysuru منطقه و بیش از 800 سالنهای زیبایی از جمله آنهایی که کار از خانه. بیش از 9000 نفر وابسته به این صنعت است.

هر چند دولت در 18 مه مجاز سالن و سرو برای باز کردن از مارس 19 (سه شنبه) هیچ یک از سرو دیروز باز به عنوان برش مو در روز سه شنبه است در نظر گرفته شوم. سالن باز امروز با بسیاری از محدودیت.

آرایشگران و آرایشگاه دیده می شد در خدمت مشتریان در حالی که با پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE). دستورالعمل های خاصی داده شده به سالن های مورد بهداشت و sanitisation هنجارهای است که آنها باید به دنبال صرفا در حالی که عامل.

کسانی که درگیر در کسب و کار زیبایی را می پوشند کامل PPE کیت و دستکش. علاوه بر sanitisation روند هنجارهای اجتماعی فاصله نیز به دنبال داشته باشد. کارکنان و مشتری ظرفیت خواسته شده است به پایین نگه دارید و در یک محل که در آن شش نفر می توانند بنشینند تنها دو مجاز است.

ماسک اجباری برای بانکها و مشتریان و مشتریان خواسته شده به خود را انجام حوله. کارکنان باید پوشیدن پوشش سر و اعتقاداتش. سالن کارکنان خواسته شده است به استفاده از پاک قیچی شانه ها و دیگر محصولات زیبایی و تجهیزات. Sanitisation است که باید برای هر دو به مشتریان و کارکنان سالن و از آنها خواسته شده است برای جلوگیری از اصلاح و پاشش آب بر روی مشتریان مواجه است.

"ما در حال گرفتن وقت ملاقات از افرادی که کشیدند که آیا آنها می توانند سود خدمات در حالی که مبتلا به سرماخوردگی و سرفه یا آنفولانزا. اگر یک عضو هیات احساس ناخوشی آنها خواسته شده تا در خانه بمانند. آن است که نه فقط برای ایمنی ما بلکه ایمنی از مشتریان دیگر" Mysuru Savitha Samaja جمهور Nagesh گفت: 'ستاره میسور.'

سالن تصمیم گرفته اند برای تصویب در هزینه برای اقدامات ایمنی به مشتریان به طفره رفتن هزینه های اضافی. یک برش مو تومان هزینه خواهد شد. 20 یا Rs. 25 بیشتر از در حال حاضر با توجه به هزینه های sanitisers و تجهیزات حفاظتی. ارائه شستن دست ها/sanitisers برای کارکنان و مشتریان ساخته شده در هر مرحله.

"ما را آغاز کرده اند که با استفاده از یکبار مصرف بدن را پوشش می دهد و صندلی را پوشش می دهد برای هر مشتری و sanitisation از تجهیزات پس از هر یک از خدمات. این امر نیاز به سرمایه گذاری اضافی است که اعضای جامعه نمی تواند و مشتریان ملزم به پا اتهامات" او گفت:.

"ما اقدامات برای اطمینان از ایمنی از تیم ما و مهمان در هر سطح. کارشناسان ما پوشیدن ماسک برای هر سرویس sanitisers در حال ارائه در تمام سالنهای زیبایی و مربیان و کارشناسان استفاده از sanitiser در مقابل مشتری قبل از هر سرویس. هر ابزار مورد نیاز برای برش و یک ظاهر طراحی شده است sterilised قبل و بعد از استفاده و ما در حال حصول اطمینان از تمیز همه سرو" توضیح ودا رای رئیس جمهور Mysuru سالنهای زیبایی انجمن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن