یک رستوران در هلند است که با استفاده از خزنده ربات پیشخدمت اجتماعی فاصله

یک رستوران در هلند معرفی جدید ربات پیشخدمت به عنوان یک راه برای کاهش-انسان به انسان تماس با ما در میان coronav

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

یک رستوران در هلند معرفی جدید ربات پیشخدمت به عنوان یک راه برای کاهش-انسان به انسان تماس با ما در میان coronavirus بیماری همه گیر. قرمز و سفید روبات ها (که به من جدی Rosey ربات vibes) را خوش آمد می گوید مشتریان خدمت به مواد غذایی و انتخاب کنید تا استفاده از ظروف شام' جداول در کاخ سلطنتی رستوران در شهر Renesse با توجه به آسوشیتد پرس.

این که-هنوز-بی نام روبات ها می گویند "سلام و خوش آمدید" و آنها می پوشند کمی روسری (به نظر می رسد کمتر وحشت زده? idk).

"آنها به ما کمک کند با این کار ما می گوید:" لی هو که خانواده صاحب کاخ سلطنتی است. "ما اغلب شلوغ و تمیز کردن جداول و روبات ها به ما دست اضافی. ما در حال ناپدید شدن است. ما هنوز هم اینجا. آنها همیشه نیاز مردم در این صنعت است."

رستوران در هلند بسته شده اند و برای ماه طول همه گیر و بسیاری از آنها شروع به بازگشایی اما با محدودیت در تعداد مهمان مجاز است. ربات سرور البته نمی توانید coronavirus اما آنها همچنین به احتمال زیاد قادر به کمک به مشتریان با آلرژی غذایی یا دریافت کنید که صندلی بالا که حزب هفت با مینمودم عزیزم.

آن شده است یک چند ماه برای خدمات مواد غذایی صنعت با رستوران از دست دادن حدود 5.5 میلیون شغل در ماه آوریل به تنهایی. بعید به نظر می رسد که ربات پیشخدمت در حال رفتن به عقب در آمریکا از eateries هر زمان به زودی (هزینه به تنهایی احتمالا باعث می شود آنها منعی برای کوچک ترین موسسات) اما آنها بوده است مشترک در رستوران در چین برای چندین سال در حال حاضر.

و آن را شایان ذکر است که "ماشین مردم" که در خدمت مواد غذایی در چین رستوران ها بیشتر از یک تازگی از یک راه کارآمد تر; ترین ربات پیشخدمت ظاهرا خورد در شغل خود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن