ویندوز 10 می شود بهبود دسترسی به مکان نما روی صفحه نمایش خوان و بیشتر

مایکروسافت در حال ساخت برخی از ارتقاء به ویندوز 10 دسترسی به ویژگی های به طور خاص در اطراف محور ساخت اشاره گر

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

مایکروسافت در حال ساخت برخی از ارتقاء به ویندوز 10 دسترسی به ویژگی های به طور خاص در اطراف محور ساخت اشاره گر متن آسان تر برای دیدن و دنبال کنید و با استفاده از ساخته شده است در ذره بین ویژگی های. نیز وجود دارد جدید متن به گفتار قابلیت یکپارچه بودن به ذره بین ابزار و همچنین بهبود راوی (ساخته شده در صفحه نمایش ویندوز خواننده) همه را به رول در مارس سال 2020 به روز رسانی.

مایکروسافت قبلا ارائه ابزار برای تنظیم اندازه و رنگ استاندارد ماوس. در حال حاضر آن را آوردن گزینه های مشابه به متن اشاره گر اجازه می دهد کاربران با اختلال بینایی برای تنظیم اندازه و ضخامت و رنگ متن اشاره گر را همراه با اضافه کردن یک جدید بزرگتر نشانه به راحتی آن را پیدا کنید بر روی صفحه نمایش. به طور مشابه, ذره بین ویژگی را دنبال مکان نما متن در وسط صفحه نمایش درست مثل آن را با به طور منظم ماوس.

ذره بین نیز یک متن به گفتار از ویژگی های است که خواندن متن در مرورگر و یا برنامه های کاربردی (Edge, Chrome, Firefox, Word, Outlook و Powerpoint همه به نام نام). به این منظور وجود دارد رسانه های جدید با دکمه های کنترل در برنامه ذره بین, کاربران اجازه می دهد به راحتی کنترل پخش.

در نهایت مایکروسافت ساخته شده است پیشرفت های به راوی آن صفحه نمایش خواندن ابزار است که باعث می شود آن را ممکن است به استفاده از ویندوز بدون اینکه قادر به دیدن صفحه نمایش. مایکروسافت در حال اضافه کردن گزینه به شنیدن برای تلفن های موبایل به جای آن از عبارات روشن نمی اقدامات و آن را با اضافه کردن پشتیبانی بهتر برای اعلام حروف و کلمات است. راوی نیز ارائه می دهد یک تجربه بهتر در هنگام مرور وب اضافه کردن پشتیبانی برای فایرفاکس یک گزینه به طور خودکار شروع به خواندن صفحات وب و یک ویژگی است که به خلاصه ای از کل صفحه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن