چگونه خود را به اقدام به سمت هدف خود

ما تمام شده وجود دارد. ما با انگیزه به انجام رساندن یک هدف و ما احساس می کنیم در حال ساخت پیشرفت واقعی برای چن

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

ما تمام شده وجود دارد. ما با انگیزه به انجام رساندن یک هدف و ما احساس می کنیم در حال ساخت پیشرفت واقعی برای چند روز اول.

اما پس از یک یا دو هفته ما متوجه است که ما انگیزه محو و با آن پس از انجام تلاش های ما. پیشرفت ما دم کردن و در نهایت ما ممکن است ترک در دسترس نباشد.

این چیزی است که ما باید برای جلوگیری از اگر ما می خواهیم برای به انجام رساندن اهداف ما است. ما نمی توانیم به سقوط برخی از تله های رایج است که فرد به طور متوسط می افتد به.

بنابراین در این مقاله من می خواهم برای پوشش چگونه شما می توانید اقدام به اهداف خود و دریافت خود را به جایی که شما واقعا می خواهید در زندگی خود را.

1. مطالعه کسانی که قبل از شما

کمی انگیزه هرگز کسی صدمه دیده است درست است ؟

در بالا از آن مطالعه افرادی که قبلا انجام شده و هدف این است که شما به دنبال برای به انجام رساندن شما می توانید ذخیره مقدار زیادی از سردرد در بلند مدت.

از این شیوه شما می توانید شروع به تعیین چه چالش فرد با آن مواجه زمانی که آنها شروع به اقدام در جهت اهداف خود است. علاوه بر این, شما همچنین می توانید جمع آوری اطلاعات در مورد آنچه که استراتژی آنها استفاده می شود برای غلبه بر این چالش ها.

هر چند که کار برای شخص دیگری کار ممکن است دقیقا به همان شیوه برای شما این است که قطعا یک نقطه شروع خوب است. از این نقطه, شما سپس می توانید شروع به ایجاد و سفارشی استراتژی خود را بر اساس مسیر است که شما می خواهید را به.

هنگامی که شما می دانید چه راه شما می خواهید را به شما می توانید شروع ذهنی آماده سازی خود را به عمل آورند.

تبلیغات

2. از نظر ذهنی خود را آماده کنید

وجود دارد مقدار زیادی از تله های ما می افتد به عنوان ما سعی می کنیم به اقدام نسبت به اهداف ما است. یکی از اولین این است که عدم ذهنی خودمان آماده شدن برای سفر.

انجام این بدان معنی است که شما نیاز به قادر به تجسم موانع و چالش های که در حال رفتن به مقابله با شما را هنگامی که شما شروع به اقدام و در حال پیشرفت است. آن را نیز بدان معنی است که شما می توانید تجسم خودتان دستیابی به هدف در پایان سفر.

فکر می کنم در مورد آن این است که آیا شما فکر می کنم که احتمال بیشتری برای غلبه بر یک چالش با کسی که فقط با غواصی به یک کار بدون هیچ گونه آماده سازی و یا کسی است که گرفته شده و برخی به دقت در نظر گرفتن چالش ها و موانع است که آنها ممکن است ،

بدیهی است کسی که زمان صرف شده برای در نظر گرفتن این چالش ها این است که احتمال بیشتری برای موفقیت است. اما چرا ؟

خوب پاسخ به این سوال این است که این فرد از نظر ذهنی آمادگی خود را برای چالش های است که آنها به احتمال زیاد به صورت. هنگامی که آنها شروع به اقدام به سمت هدف خود آنها را به دو مهم مزایای خود را در جیب عقب.

این افراد می دانند که این چالش ها به احتمال زیاد رفتن به خود را در حال حاضر و که آنها نیاز به غلبه بر آنها را برای رسیدن به اهداف خود. این به این معنی که نمی توان آنها را شگفت زده و یا منفی که مانع ارائه خود را به دلیل آنها در حال حاضر از نظر ذهنی آماده برای آن است. آنها را می توانید در ادامه اقدام بدون اینکه فاز مانع است.

دوم, چرا که آنها می دانستند این چالش چیزی بود که آنها در حال رفتن به به چهره آنها شده اند قادر به ایجاد یک طرح برای مقابله و غلبه بر این چالش است. این می رود راه طولانی برای کمک به کسی که به طور مستمر اقدام نسبت به اهداف خود.

3. یک طرح

شما پس از مطالعه آنچه دیگران انجام داده اند قبل از شما نمیفهمد چه کار می کند و چه می کند تصمیم چیست به احتمال زیاد برای شما کار می کنند و سپس در نهایت ذهنی آمادگی خود را برای سفر وقت آن را به یک برنامه.

این برنامه است که شما به دنبال به عنوان شما شروع به اقدام در جهت اهداف خود است. اغلب بهترین برای نوشتن این برنامه در مناطقی که برای شما آسان برای مشاهده و دسترسی است. این را نگه می دارد طرح خود را در خط مقدم از ذهن شما و به یاد شما را به نگه داشتن اولویت های خود را در بالای فهرست اولویت خود را.

تبلیغات

در این مرحله از سفر خود را, شما در حال رفتن به ایجاد یک مرحله به مرحله پیشرفت است که شما می توانید دنبال کنید. شما مجموعه ای از مینی موفقیت در طول سفر و همچنین به عنوان نقاط عطف است که شما رسیدن و پیش افتادن در طول راه.

شما همچنین می خواهید بنویسید چالش ها و موانع است که شما ذهنی آمادگی خود را برای در مراحل قبلی و طرح های خود را برای غلبه بر آنها.

این می تواند خسته کننده زمانی که آن را تمام انجام در یک بار پس از شکست طرح خود را به بخش. شروع با یک بخش ترسیم مراحل شما در حال رفتن به اقدام در به انجام رساندن اهداف خود را و شامل نقطه عطف خود را در این فرایند. و سپس ایجاد یک بخش جداگانه که در آن شما طرح موانع و چالش های شما و نحوه غلبه بر آنها.

فقط مطمئن شوید که این طرح را حس می کند برای شما شخصا.

هنگامی که شما ایجاد یک طرح گام بعدی شما این است به شکل از چگونه شما می توانید شروع به ردیابی پیشرفت خود را به عنوان شما شروع به اقدام.

اگر شما می خواهید بیشتر با این کمک اتمام این مقاله است.[1]

4. مسیر خود را و پیشرفت خود را

هنگامی که شما ایجاد کرده اید شخصی خود را برنامه ریزی است که شما می توانید به اقدام شما باید سعی کنید برای پیدا کردن راه برای پیگیری پیشرفت خود را.

چگونه شما آیا این واقعا مهم نیست. شما می توانید ایجاد یک عادت ردیاب که در آن شما پیگیری عادات است که شما نیاز به پیاده سازی برای رسیدن به هدف خود را. شما می توانید ایجاد یک نقشه از نقاط عطف خود را که شما چک کردن به شما به عنوان انجام هر یک از آنها. شما همچنین می تواند حتی دانلود یک برنامه است که می تواند شما را قادر به پیگیری پیشرفت خود را با سهولت.

فقط چیزی که حس می کند به شما.

تبلیغات

این اجازه می دهد تا شما را به کشف کردن چه کار بهترین برای شما و چه کار نمی کند و تنظیمات را بر این اساس. این بسیار مهم همین دلیل ما در مسیر پیشرفت ما به عنوان ما اقدام نسبت به اهداف ما است.

به دلیل آن را بسیار بعید است که بدون در نظر گرفتن چگونه به خوبی شما آماده است که طرح اولیه شما ایجاد خواهد همه چیز را راست. خواهد بود وجود دارد چیزهایی که شما نمی فکر می کنم و شما را به باقی می ماند سازگار است. پیگیری پیشرفت خود را خواهد شما را قادر به انجام درست آن.

شما قادر خواهید بود به اقدام و شناسایی عادات اجازه می دهد تا شما را بیشتر پیشرفت است.

آنها می گویند 20 درصد از چیزهایی که ما اختصاص زمان ما را در مورد حدود 80% از نتایج ما. اگر که مورد پیگیری پیشرفت خود را مانند این کمک خواهد کرد که شما کشف کردن آنچه حرکت می کند که سوزن شما و سپس تنظیم خود را بر این اساس برنامه ریزی.

اگر شما می خواهید راهنمایی های اضافی در ماندن با انگیزه بررسی در این مقاله است.[2]

5. آن را سرگرم کننده و با انگیزه ماندن

این است که یکی از بخش های سرگرم کننده از یادگیری نحوه اقدام نسبت به اهداف خود. اگر شما می خواهید برای ایجاد پیشرفت واقعی شما را به دستیابی به هدف سرگرم کننده است. پیدا کردن راه هایی است که آن را جذاب برای شما.

برای مثال یک سیستم پاداش است که اغلب یک راه خوب برای در نظر گرفتن عمل سرگرم کننده و آن را یک راه بسیار خوبی برای ما باقی می ماند و با انگیزه است. این می تواند کوچک و سرگرم کننده پاداش پس از انجام یک خاص عادت مانند رفتن برای پیاده روی پس از نوشتن چند صفحه از این کتاب شما کار کرده ام برای همیشه لطفا برای.

شما به راحتی می توانید این درخواست به اهداف خود را به عنوان شما را به عمل.

خاص عادت است که شما در حال اجرای شما به عنوان کار به سمت یک هدف چیزی است که شما به طور منظم به خودتان پاداش برای. اگر هدف شما این است برای تنه زدن شاید پاداش خود را با برخی از زمان استراحت پس از اجرا. اگر هدف شما این است که برای غذا خوردن سالم, شاید بیرون رفتن برای یک فعالیت سرگرم کننده پس از یک هفته از غذا خوردن سالم.

تبلیغات

دریافت خلاق و سرگرم کننده را برای شما.

انجام این کار کمک خواهد کرد که شما با آن چوب را از طریق بار دشوار به دلیل وجود خواهد داشت بار دشوار است. شما در حال رفتن به چالش کشیده می شود در این سفر و این تنها چیزی است که شما می توانید مطمئن باشید.

بنابراین پیدا کردن راه هایی برای با انگیزه ماندن در حالی که شما اقدام خواهد شد یک راه طولانی برای کمک به شما به طور مداوم اقدام نسبت به اهداف خود.

خط پایین

بنابراین وجود شما به آن است. استفاده می شود به طور موثر این استراتژی کمک خواهد کرد که شما را به اقدام نسبت به برخی از عظیم خود را به اهداف.

به مجموع چیزهایی که شما در حال رفتن به بررسی آنچه که مردم قبل از شما انجام می شود برای به انجام رساندن اهداف مشابه و اطلاعات در مورد سفر خود را. و سپس شما در حال رفتن به ذهنی آماده سازی خود را برای سفر است که به وضع پیش از شما به عنوان به خوبی به عنوان چالش ها و موانع است که شما به احتمال زیاد رفتن به صورت مقابله و غلبه بر.

پس از آن شما را مجبور به ایجاد طرح های شما را دنبال خواهد کرد که شما را به عمل. بخش مهمی از این است که به یاد داشته باشید که طرح های خود را به منحصر به فرد طراحی شده به شما و آنچه شما می خواهید برای به انجام رساندن.

و سپس پیدا کردن یک راه است که با این نسخهها کار برای شما را به پیگیری پیشرفت خود را به طوری که شما می توانید کشف کردن چه کار می کند و آنچه را نمی کند و سرمایه گذاری بیشتر وقت و انرژی خود را به چیزهایی که در حال کار برای شما به عنوان شما اقدام کنند.

سپس در نهایت آن را سرگرم کننده برای خودتان به طوری که شما اقامت انگیزه برای ادامه کار حتی از طریق بار دشوار است.

راهنمایی های بیشتر اگر شما می خواهید به اقدام

عکس های اعتباری: براد Neathery از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن