Netgear در حال حاضر کمی کمتر از گران قیمت و Wi-Fi 6 Orbi مش روتر

Netgear در حال راه اندازی مدل دوم از آن Orbi مش روتر با پشتیبانی از Wi-Fi 6 زیر در پایان مدل پاییز گذشته منتشر

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

Netgear در حال راه اندازی مدل دوم از آن Orbi مش روتر با پشتیبانی از Wi-Fi 6 زیر در پایان مدل پاییز گذشته منتشر شد. این نسخه جدید فصاحت به نام RBK752 است بیشتر از یک میانی مدل ارائه کمی کاهش عملکرد کمی کاهش قیمت. این است که هنوز هم یک Orbi روتر هر چند پس از آن هنوز هم گران قیمت: 450 $برای یک روتر و ماهواره ای. پایان مدل RBK852 ارائه می دهد همان بسته نرم افزاری برای $700.

در حالی که ارزان تر از این مدل جدید است که هنوز هم نسبتا قادر به مش سیستم. این RBK752 است tri-band, سیستم, معنی این رادیو اختصاص داده شده به خدمت به عنوان یک لینک بی سیم بین واحد و آن ارائه می دهد چهار کاربر روبرو از جریانهای اتصال با نظری حداکثر سرعت 4.2 گیگابیت در ثانیه. که از هشت جریان و 6Gbps در RBK852.

این Orbi سیستم به طور مداوم دریافت نمرات بالا برای قابلیت اطمینان و عملکرد. آن را همراه با برخی از جنبه های منفی هر چند: مش گره ها به طور قابل توجهی بزرگتر از کسانی که از رقبای مانند Eero و لانه آنها را سخت تر برای مخفی کردن در اطراف خانه. این مدل های خاص نیز بسیار گران تر: شما می توانید یک اتصال Wi-Fi 5 مش سیستم برای نیمی از قیمت, هر چند این امر می تواند در آینده کمتر ماکرو اس دی.

Netgear است که به طور رسمی راه اندازی RBK752 امروز هر چند از آن شده است نورد از به فروشگاه بیش از یک یا دو ماه گذشته. اضافی ماهواره در دسترس خواهد بود برای $280 و در آنجا خواهید بود 600 دلار بسته نرم افزاری با یک روتر و دو ماهواره. یک نکته مهم برای موجود Orbi صاحبان: شما می توانید ترکیب و مطابقت با Wi-Fi 6 Orbi واحد — تا RBK852 می توانید اتصال به RBK752 — اما شما نمی توانید لینک یکی از این جدیدتر Orbi واحد به Wi-Fi 5 Orbi واحد است. که نمی خواهد مهم برای خریداران جدید, اما این به معنی صاحبان موجود نمی قادر خواهد بود برای بهبود سیستم خود را با اضافه کردن در یک جدیدتر واحد.

در علاوه بر این به جدید Orbi مدل Netgear نیز به تازگی راه اندازی یک جدید Nighthawk روتر طراحی شده است برای نشستن در وسط صف خود را. این RAX50 شش-جریان Wi-Fi 6 روتر با پشتیبانی از تمام عرض 160MHz جریان برای عملکرد بالاتر. آن را در حال حاضر در دسترس برای $299.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن