Qualcomm Quick Charge 5 استاندارد وعده 50 درصد شارژ در کمتر از پنج دقیقه

کوالکام معرفی کرده است شارژ سریع 5 شرکت آخرین سرعت شارژ استاندارد و آن را آوردن برخی از وعده های بزرگ: بیش از

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

کوالکام معرفی کرده است شارژ سریع 5 شرکت آخرین سرعت شارژ استاندارد و آن را آوردن برخی از وعده های بزرگ: بیش از 100W شارژ سرعت بر روی گوشی های هوشمند با قابلیت شارژ دستگاه از 0 تا 50 درصد در پنج دقیقه یا به طور کامل شارژ گوشی در 15 دقیقه.

آن بوده است که چند سال پس از کوالکام معرفی آن گذشته عمده سریع-استاندارد شارژ, شارژ سریع 4 (که همچنین تا به حال نسخه پیشرفته شارژ سریع 4+) اما نسخه جدید نشان دهنده بزرگترین جهش در عین حال برای شرکت — حداقل جایی که محض شارژ با سرعت نگران است. کوالکام نیست و خجالتی بودن در مورد چگونه از بهبود این است: این شرکت می گوید که شارژ سریع 5 تا 70 درصد کارآمد تر از شارژ سریع 4 تا 4 برابر سریعتر در شارژ در حالی که هنوز در حال اجرا 10 درجه سانتیگراد خنک تر از نسخه های قدیمی.

همانطور که اشاره شد توسط موبایل, شارژ سریع 5 است که در واقع اهرم های موجود در USB Power Delivery قابل برنامه ریزی منبع تغذیه (PD-PPS) استاندارد (زیر مجموعه های موجود در USB-C PD spec) که اجازه می دهد تا برای کنترل و حتی بیشتر بیش از ولتاژ و سطح فعلی در طول فرآیند شارژ. مزیت آن این است که شارژ سریع 5 است که در نظریه جهانی — هر USB PD-PPS شارژر باید قادر به خود را شارژ کنید, شارژ سریع 5 دستگاه در سرعت کامل.

یکی دیگر از تغییرات کلیدی در اینجا این واقعیت است که شارژ سریع 5 در حال حاضر پشتیبانی از 2S سیستم های باتری برای دو باتری سلول های سیمی در سری است که اجازه می دهد تا برای دو برابر ولتاژ شارژ. به نوبه خود است که باعث افزایش سرعت شارژ.

آن را نیز سازگار با قبلیها: مسن, شارژ سریع, لوازم و دستگاه ها هنوز هم کار با شارژ سریع 5-دارای سخت افزار و البته در سریع ترین سرعت است که کسانی که شارژر ارائه می کنند. (USB-C PD و دستگاه های اپل از سوی دیگر هنوز هم فقط سریع شارژ از مزایای USB PD مبتنی بر شارژ سریع 4 و بالاتر).

که منجر به بزرگترین مزیت از همه: واقعیت این است که شارژ سریع 5 بخشی از کوالکام کلی قطعات بسته است. کوالکام در حال حاضر یکی از بزرگترین پردازنده و تامین کنندگان مودم و تن از شرکت ها با استفاده از آن راه حل های قدرت برای آسان سازگاری با کسانی که محصولات موجود — به این معنی که شارژ سریع 5 به احتمال زیاد شروع به ظاهر در تن گوشی زمانی که اولین دستگاه شروع به حمل و نقل در Q3 سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن