Dist. وزیر نگه می دارد جلسه ای برای مرتب کردن بر اساس اختلاف بین شهردار و MCC کمیسر

میسور/Mysuru: در پی شکایت شهردار از [چشمه] تسنيم است که MCC کمیسر Gurudatta Hegde بود نه او و دیگر Corporators

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در پی شکایت شهردار از [چشمه] تسنيم است که MCC کمیسر Gurudatta Hegde بود نه او و دیگر Corporators به اعتماد به نفس در طول راه اندازی MCC را COVID-19 مستند ابتکارات مانند توزیع مواد غذایی جیره کیت و دارو و راه اندازی از تب درمانگاه در شهرستان, منطقه, وزیر S .T. Somashekar برگزار شد جلسه با شهردار کمیسر و دیگر مقامات در MCC سالن دیروز اینجا منظور مرتب کردن بر اساس این گزارش تفاوت.

بعد صحبت به presspersons, Somashekar به دنبال بازی کردن شهردار باقرقره در برابر کمیساریای با نسبت دادن آن به شکاف ارتباطی بین این دو است.

بیان کرد که او کارگردانی MCC کمیسر و دیگر مقامات بالا را به شهردار و همه Corporators به اعتماد به نفس در چنین ابتکارات او اشاره کرد که یک بخشدار هماهنگی بین نمایندگان مردم و مقامات شد و نیاز به ساعت طول این بحران ناشی از رمان Coronavirus همه گیر (COVID-19).

Somashekar بیشتر گفت که او کارگردانی کرده است مقامات برای حفظ Corporators اطلاع از تمام MCC این طرح به صورت روزانه به این امر تا حد زیادی کمک کند در قبال هر گونه تفاوت که محصول ممکن است تا بین مقامات و طبقه سیاسی در توزیع مواد غذایی و جیره غذایی به فقرا و نیازمندان و هدفمند دیگر بخش های جامعه است.

با اشاره به فرو بردن COVID-19 موارد مثبت در منطقه وزیر گفت که وجود دارد تنها 24 مورد از امروز است که دلگرم کننده به یاد داشته باشید. او با قدردانی از تلاش های پزشکان پرستاران و دیگر کارگران خط مقدم در پایین آوردن تعداد موارد در این منطقه است.

شهردار تسنیم معاون شهردار C. Sridhar, MCC کمیسر Gurudatta Hegde اضافی کمیسر N. M. Shashikumar بهداشت افسران دکتر Jayanth و دکتر Nagaraj, Corporators M. U. Subbaiah B. V. Manjunath و یک میزبان از دیگر Corporators حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب