SSLC نتایج در ماه اوت برای اولین بار در هفته II PU در آخرین هفته از ماه جولای: سورش کومار

بنگلور: نتایج حاصل از سال دوم پیش دانشگاهی و دبیرستان ترک گواهی (SSLC) امتحانات خواهد بود و از ماه جولای در هف

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

بنگلور: نتایج حاصل از سال دوم پیش دانشگاهی و دبیرستان ترک گواهی (SSLC) امتحانات خواهد بود و از ماه جولای در هفته گذشته و هفته اول مرداد گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش S. سورش کومار این صبح است.

به جای دادن کلی ارتقاء به 10 و 12 استاندارد دانش آموزان به عنوان هیئت مرکزی آموزش متوسطه و کشورهای دیگر انجام داده اند کارناتاکا دولت تصمیم به برگزاری آزمون هجوم Coronavirus را بترساند.

"ما در حال تلاش برای به دست آوردن SSLC نتایج نخستین هفته از ماه اوت است. این PUC نتایج خواهد شد در آخرین هفته از ماه جولای" وزیر به خبرنگاران گفت: در بنگلور.

در میان گزارش از مدارس افزایش هزینه های مدرسه نادیده گرفتن دولت در جهت وزیر گفت: او گزارش می دهد که 1,150 مدارس باید افزایش هزینه های خود را که اقدام صورت گرفته علیه 450 مدارس.

"ما به کارگردانی تمام مدارس به افزایش هزینه ها در نظر Coronavirus را بترساند. آن است که عجیب و غریب سال است. بشریت می گوید هیچ کس نباید افزایش هزینه های. ما راه اندازی یک خط تلفن. اگر ما در سراسر چنین شیوه ما آغاز خواهد شد اقدام" سورش کومار گفت. او گفت: یک افسر واگذار شده است به نگاه به شکایت علیه مدارس.

صحبت در مورد کلاس های آنلاین برای دانش آموزان کودکستان وزیر گفت: این کلاس ها مجاز نمی باشد. مدارس می توانند گفتگو با پدر و مادر دو بار در هفته در مورد نظافت فرزندان خود را. کومار گفت: تصمیم گیری در افتتاحیه مهد کودک و مدارس گرفته خواهد شد و پس از 5 جولای.

اما او اذعان کرد که بسیاری از والدین تمایلی به فرستادن فرزندان خود به مدرسه. دولت جمع آوری شده است از نظر پدر و مادر بر اساس آن تصمیم گیری می شود او اضافه شده است.

در مورد آموزش و پرورش به دانش آموزان از کلاس به کلاس 10, سورش کومار گفت: مرکز داده دستورالعمل که به دنبال خواهد داشت. دولت با تشکیل یک کمیته متخصص توصیه می شود دستورالعمل در آموزش به کودکان از کلاس به کلاس شش. "هنگامی که این کمیته گزارش می آید ما را در تدوین قوانین و مقررات," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن