سامسونگ وارث ارائه می دهد نادر عذرخواهی نمی, تصویب شرکت کنترل به کودکان

وارث-آشکار برای سامسونگ, گروه, Jay Y. Lee کرده است عذرخواهی کرد برای نقش خود در یک توالی طرح که منجر به رشوه م

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

وارث-آشکار برای سامسونگ, گروه, Jay Y. Lee کرده است عذرخواهی کرد برای نقش خود در یک توالی طرح که منجر به رشوه محکومیت و برای مدیران گرفتار تخریب تلاش برای سازماندهی نیروی کار در این شرکت است. لی پسر تنها ناتوان رئیس Lee Kun-hee و نوه بنیانگذار Lee Byung-chull همچنین متعهد شده است که او نمی خواهد عبور کنترل از کره سلسله به کودکان خود.

تا به امروز دو چیز فکر بودند درست باشد در مورد سامسونگ royal family: آن چه به عذر خواهی نیست مگر اینکه همه چیز منفجر شود و شرکت کنترل نخستزادگی از درده. شکستن سنت می تواند در یک لحظه تاریخی برای chaebol کردم که شروع آن به عنوان یک فروشگاه مواد غذایی در 1930s, قبل از افزایش برای تبدیل شدن به یک بازیگر مهم بین المللی نیروی مسئول نزدیک به 20 درصد از کره جنوبی-تولید ناخالص داخلی.

"ما شکست خورده در زمان برای دیدار با جامعه انتظارات. ما حتی نا امید مردم و ناشی از نگرانی از آنجا که ما نه صرفا با رعایت قانون و استانداردهای اخلاقی" لی گفت: در طول عذرخواهی توجه به سلامت. "من نمی خواهد با تصویب شرکت مدیریتی حقوق به فرزندان من است. من فکر کردم آن را برای یک مدت زمان طولانی بود اما مردد در مورد ساخت آن را," او اضافه شده با توجه به این کره هرالد.

لی توصیه شد برای عذر خواهی توسط یک داخلی نظارت پنل با توجه به رویترز ساخت عذرخواهی توسط 51 ساله نایب رئیس سامسونگ الکترونیک به نظر می رسد مانند تلاش برای حفظ نرمی. در سال 2017, Lee محکوم شد از دروغ و اختلاس و رشوه خواری در یک طرح که به منظور اطمینان از مالکیت سامسونگ, گروه عبور به جوانتر لی از پدرش. لی منتشر شد و در دادگاه تجدید نظر پس از گذراندن یک سال از پنج سال حبس. که حکم لغو شد در ماه اوت و او در حال حاضر در انتظار تصمیم دادگاه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن