دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شروع کثیف مبارزه با کل اینترنت

امروز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن طرح به امضای یک فرمان اجرایی را که به دولت بزرگ قدرت های جدید بر

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

امروز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن طرح به امضای یک فرمان اجرایی را که به دولت بزرگ قدرت های جدید بر روی اینترنت است. همانطور که در گزارش روز گذشته توسط واشنگتن پست وتهمت را از کمیسیون فدرال ارتباطات و کمیسیون تجارت فدرال به رول با مسئولیت حفاظت لذت می برد توسط شرکت های فن آوری در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت. آن را بسیار بلند پروازانه پیشنهاد مسلما بزرگترین واحد تلاش برای تنظیم اینترنت, سیستم عامل, و برای بهتر یا بدتر, آن را نشان دهنده آغاز یک جنگ تمام بین تهمت و هر پلت فرم است که تلاش می کند تا واقعیت-او را بررسی کنید.

به عنوان برگ برنده ominously قرار داده و آن را در توییتر "این یک روز بزرگ برای رسانه های اجتماعی و انصاف!"

گاهی اوقات به نام مهم ترین قانون در اینترنت بخش 230 شرکت های معاف از بیشترین مسئولیت برای سخنرانی در پلت فرم خود را و آنها را می صلاحدید گسترده ای در چگونه آنها در حد متوسط بیان. در بتن از نظر این معنی که شما نمی توانید شکایت توییتر برای ممنوعیت یا نه ممنوعیت یک حساب خاص — اگر چه بسیاری از مردم تلاش کرده اند.

امروز نظم به نظر می رسد به همان فرمان اجرایی که شایعه شد در ماه اوت سال 2019 تحریک این صدای به یاد ماندنی از یک FCC کمیسر. ایده اساسی این است که برای شکایت در مورد تعصب به میدان فرستاد FTC (معمولا در اتهام حمایت از مصرف کننده). اگر یک شرکت است که به از بین بردن و یا سرکوب محتوای ناعادلانه منظور اجرایی deputizes FCC (معمولا مسئول زیرساخت مخابرات) به حکومت در مورد اینکه آیا آن دیگر واجد شرایط برای "حسن نیت" ارائه بخش 230. در اصل FCC در حال حاضر تصمیم می گیرید که آیا تکنولوژی سیستم عامل مجاز به حمایت های حقوقی که فرم صورت خود را مدل های کسب و کار.

ایده این بود که ملاقات با شک و تردید در آن زمان بسیاری بر این باور بوده است کنار گذاشته به عنوان یک نتیجه. اما پس از مغلوب ساختن پیشی جستن واقعیت-چک کردن مبارزه با توییتر به نظر می رسد به پشت بر روی میز است.

یک پیش نویس درز نظم در گردش است آنلاین و آن را میسازد اساس چگونه و چرا شرکت ها باید خود را 230 حمایت از لغو و چگونه FCC باید طرح دعوی کند. بخش 230 مورد بحث بوده است برای سال در حال حاضر و بسیاری در کنگره ببینید نورد آن را به عنوان بهترین گزینه برای reining در شرکت های فن آوری. اما انجام این کار بدون کنگره و آماده سازی به طور فزاینده ای دست FCC با این کار به یاد ماندنی از litigating خواهد بود یک تغییر عمده در نقش دولت در کسب و کار روزمره از اینترنت.

زیادی وجود دارد مشکلات حقوقی با تمام این. یکی از بزرگترین است که متمم اول قانون اساسی که مانع دولت آمریکا از محدود کردن خصوصی بیان. گفتن توییتر چگونه و هنگامی که آن را می توانید در حد متوسط در حال رفتن به نگاه خیلی افتضاح مانند محدود کردن شرکت های خصوصی گفتار — به خصوص زمانی که تحریک حادثه بود در مورد اضافه کردن محتوا به جای مسدود کردن آن. در شرایط عملی به این معنی است که وجود دارد برخی از به چالش دادگاه ادعا که منظور این است که بر خلاف قانون اساسی که همسترینگ هر گونه اقدام به عمل توسط FCC.

که نه تنها قانونی مشکل, اگر چه من مطمئن هستم که ما اتاق را برای اجرا از طریق همه آنها را در اینجا. روشن نیست که FCC دارای اختیارات لازم برای انجام هر یک از این بر اساس یک فرمان اجرایی. آن را واقعا روشن نیست که شما می توانید تغییر 230 (که بخشی از یک قانون اجازه دهید به یاد داشته باشید) بدون کنگره تصویب. و حتی اگر شما می تواند همه نگرانی های معمول در مورد تغییر 230 هنوز هم اعمال می شود. این نمی خواهد فقط ضربه توییتر. FCC به طور ناگهانی مسئول یوتیوب Craigslist و هر بخش نظرات در اینترنت.

اما اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد اگر این اجرا تقریبا کنار نقطه. همانطور که اشاره کردیم دیروز تهمت می خواهد برای انتخاب یک مبارزه بزرگ با تکنولوژی بیشتر از او می خواهد به سیاست. (توییتر نیست دقیقا فناوری بزرگ, اما این از همه بهتر; قلدر هرگز مانند را انتخاب کنید بر کسی که خود را اندازه.) امروز برگ برنده در راه است که مبارزه جدی و آن را با مفاهیم بزرگ برای هر شرکت بر روی اینترنت در حال حاضر. به عنوان رئیس جمهور به نظر می رسد برای منحرف کردن اذهان از ادامه بحران بهداشت عمومی او را آماده به نوبه خود در شش ماه آینده به یک تهدید علیه هر کسی که تلاش می کند برای محدود کردن آنچه که مبارزات انتخاباتی خود را می گویند و چگونه وقیحانه آنها می توانید آن را می گویند. سوال بزرگ این است که چه مقدار ستون فقرات پلت فرم شرکت را نشان می دهد در پاسخ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب