Huawei سبقت سامسونگ به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند می گوید: گزارش

برای اولین بار Huawei حمل بیشتر گوشی های هوشمند در سراسر جهان بیش از یک چهارم از هر شرکت دیگر با توجه به یک گز

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

برای اولین بار Huawei حمل بیشتر گوشی های هوشمند در سراسر جهان بیش از یک چهارم از هر شرکت دیگر با توجه به یک گزارش جدید از تحلیلگر شرکت Canalys. Huawei طولانی پناه جاه طلبی برای رسیدن سامسونگ به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند و رفتن با اعداد از Canalys که فقط آنچه اتفاق افتاده در طول ماه آوریل تا ژوئن دوره این سال است.

این بدان معنا نیست که هواوی را نگه دارید و بر روی نقطه بالا برای مدت طولانی به عنوان نتایج به وضوح تحت تاثیر مداوم و همه گیر. Canalys' شکل از 55.8 میلیون Huawei گوشی های هوشمند حمل است که در واقع پایین 5 درصد در سال در سال در حالی که سامسونگ تضعیف 30 درصد به 53.7 میلیون. بیش از 70 درصد از Huawei دستگاه های در حال حاضر فروخته شده در چین که نشده است و آمار به عنوان سخت COVID-19 به عنوان بسیاری از سامسونگ در بازار عمده است. سامسونگ در ضمن یک بازیکن کوچک در چین است.

"کسب و کار ما نشان داده استثنایی انعطاف پذیری در این زمان دشوار است" هواوی در بیانیه ای گفت به آستانه. "در میان یک دوره بی سابقه رکود اقتصادی جهانی و چالش های ما به رشد خود ادامه داد و بیشتر در موقعیت رهبری ما با ارائه محصولات نوآورانه و تجربه به مصرف کنندگان است."

"این یک نتیجه قابل توجهی است که چند نفر را پیش بینی کرده اند که یک سال پیش می گوید:" Canalys تحلیلگر ارشد بن استانتون. "اگر آن را برای COVID-19 آن رخ نمی داد. Huawei گرفته شده استفاده کامل از اقتصادی چین به بازیابی دوباره خود را گوشی های هوشمند کسب و کار است."

با وجود قابل توجه سخت افزار گوشی های هواوی در حال حاضر فروش سخت برای اکثر مصرف کنندگان خارج از چین هستند زیرا مسدود شده با استفاده از خدمات گوگل. آن را دشوار است برای دیدن و شرکت ماندن در شماره 1 نقطه یک بار جهانی گوشی های هوشمند تقاضا بازیابی; سامسونگ فقط گفت که انتظار دارد فروش بهتر در فصل آینده با توجه به پرچمدار جدید تلفن راه اندازی شد. اما Huawei ادامه داد: قدرت در چین نشان می دهد که فشارهای خارجی نمی, هنوز, نما, یک تهدید وجودی برای آن مصرف کننده و کسب و کار — حداقل نه در خانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن