نینتندو اعلام کرد بیشتر SNES و بازی های NES برای سوئیچ

نینتندو اعلام کرده است علاوه بر این از چهار بازی بیشتر به آن سوئیچ آنلاین سرویس اشتراک. نینتندو سوئیچ آنلاین ا

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

نینتندو اعلام کرده است علاوه بر این از چهار بازی بیشتر به آن سوئیچ آنلاین سرویس اشتراک. نینتندو سوئیچ آنلاین اجازه می دهد تا شما را به بازی سوئیچ ها از طریق اینترنت و همچنین ارائه یک کتابخانه رایگان NES و SNES عناوین.

این اضافات برای ممکن است شامل یک بازی NES و سه SNES بازی ها. NES بازی Tecmo افسانه ای بازی اکشن Rygar در حالی که SNES شده شامل ناتسومی را فرقه sci-fi غربی تیرانداز وحشی اسلحه و Jaleco را سربار تیرانداز عملیات منطق بمب.

قابل توجه ترین بازی اضافه شده به این سرویس در این دور پنل د Ponبود که هرگز در ایالات متحده منتشر — حداقل نه در این فرم. این یک کلاسیک SNES بازی پازل طراحی شده توسط افسانه Gunpei Yokoi اما در خارج از ژاپن این بازی با عنوان تتریس حمله و آن, فانتزی, انیمیشن, سبک جایگزین شد شخصیت های نینتندو از جزیره Yoshi.

پنل Pon de's گیم پلی ربطی به تتریس و پس از آن چرخش در فرمول نامیده می شدند پازل لیگ; های مختلف نینتندو خواص مانند گوگل, عبور حیواناتو دکتر ماریو باید تمام برجسته در عناوین متقاطع. این سوئیچ انتشار پنل Pon de اولین بار است که بسیاری از افراد در خارج از ژاپن قادر خواهد بود برای دیدن که در آن همه آغاز شد.

تمام چهار بازی در دسترس خواهد بود از طریق Nintendo سوئیچ آنلاین در مارس 20th. این خواهد آورد تعداد کل بازی ها در خدمت به 82.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن