بررسی دلایل اهمیت پروژه میلان در منطقه 22 تهران

وجود واحدهای با متراژهای مختلف، خریداران را به سمت این پروژه کشانده است، به طوریکه در زمان آغاز پذیره نویسی به

توسط PARINEWS در 9 اردیبهشت 1400

وجود واحدهای با متراژهای مختلف، خریداران را به سمت این پروژه کشانده است، به طوریکه در زمان آغاز پذیره نویسی به سرعت واحدها فروخته شد.

موقعیت مکانی و لوکیشن پروژه میلان

اینکه پروژه ها در کجا احداث شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است و در زمان خرید حتما این نکته باید مد نظر گرفته شود. پروژه میلان با قرار گیری در غرب دریاچه چیتگر و دسترسی راحت به تقاطع اتوبان های اردستانی و همدانی، دارای یک لوکیشن عالی می باشد.

مجتمع پارسه و مجتمع های دیگری نیز در اطراف این پروژه قرار دارند که ساکنان می توانند با مراجعه به آن ها می توانند مایحتاج و نیازهای روزانه ی خود را تهیه کنند.

مشخصات بلوک های میلان

پروژه میلان به صورت چهار برج جداگانه ساخته شده است که هر بلوک یا برج دارای 26 طبقه می باشد. داشتن دو واحد در هر طبقه، پروژه میلان را به یکی از بهترین مجتمع های مسکونی تبدیل کرده است.

هر برج از این پروژه دارای 20 طبقه مسکونی می باشد و پنج طبقه به پارکینگ و 1 طبقه نیز برای لابی می باشد که کاملا مجهز است. واحدها 137.5، 173.5 و 177 متری هستند.

تاریخ تحویل پروژه میلان

این پروژه توسط شرکت اریکه پارسیان مراحل اولیه ساخت خود را آغاز کرده  و مدت زمان لازم برای تکمیل آن را، 60 ماه اعلام کرده است که پایان سال 1403 باید این پروژه ها به مالکان تحویل داده شوند.

 

پیش فروش و مبالغ واریز اولیه واحدهای پروژه میلان

برای خرید واحدهای میلان، باید به دفتر شرکت اریکه پارسیان مراجعه کرد، تا خرید و فروش شما قطعی تلقی شود.  مبلغ واریزی اولیه برای واحدهای 137.5 متری 360 میلیون، 173.5 متری 456 میلیون و واحدهایی 177 متری 465 میلیون تومان می باشد که برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توان با تعاونی های مربوطه تماس گرفت.

 

امکانات پروژه میلان

پروژه میلان از امکاناتی نظیر موارد زیر برخوردار است:

  1. پارکینگ
  2. انباری
  3. سالن های ورزشی
  4. هلی پد
  5. لابی های مجهز و 24 ساعته
  6. دوربین مدار بسته
  7. آسانسور
  8. سالن های چند منظوره

 

 

آخرین مطالب