چرا شما نمی توانید تمرکز و نحوه رفع آن

غلظت اساسی به چگونه به خوبی شما را مدیریت روز خود را. اگر شما قادر به کنسانتره و سپس انجام یک کار خاص را در کم

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

غلظت اساسی به چگونه به خوبی شما را مدیریت روز خود را. اگر شما قادر به کنسانتره و سپس انجام یک کار خاص را در کم و یا هیچ چیز انجام می شود.

آیا تا کنون در بر داشت خود را در هوای بارانی روز زمستان خیره از پنجره به بیرون و خیال بافی در مورد نشستن در ساحل و در تابستان در حالی که توافق در مهلت فوری?

و یا آیا شما سعی به شروع که کار دشوار است اما شما آن را قرار داده و تصمیم به کار بر روی چیزی ساده تر و یا کار بر روی آن در تمام ؟

این عدم تمرکز همه ما تجربه کرده اند در برخی از زمان. اما تاثیر آن بر سطح اضطراب و استرس را افزایش می دهد از آنجایی که شما در حال ایجاد فشار بیشتر روی خود را به خاطر شما در حال حاضر باید زمان کمتری را به کار بر روی آن کار دشوار است.

نشانه ها و دلایل شما عدم تمرکز

وجود چند نشانه که شما غلظت و سطح تمرکز شما کم است. اگر شما در تلاش برای به یاد وقایع اخیر به دلیل حافظه کوتاه مدت خود را بزرگ نیست, پس از آن شما می توانید استراحت نیست و شما همیشه از دست دادن همه چیز.

شما ممکن است در تلاش برای تصمیم گیری و فقدان انرژی و شما به طور مداوم اشتباه و یا قادر به پایان وظایف شما داده شده است.

خواب, رژیم غذایی, اضطراب و استرس و حتی گرسنه بودن فقط چند دلیل که چرا شما نمی توانید تمرکز. اما خبر خوب این است که وجود دارد راه های بسیاری برای بهبود سطح خود را از تمرکز. این چیزهایی که شما می توانید انجام دهید اگر شما نمی توانید تمرکز.

20 راه برای بهبود تمرکز خود را

پس چگونه به رفع عدم تمرکز ؟ اینجا هستید 20 راه موثر را امتحان کنید:

1. شکستن خود را روز به 30 دقیقه اسلات

شکستن زمان خود را به کوچکتر بیشتر متمرکز شکافها کمک می کند تا شما در حفظ تمرکز خود را برای طولانی تر است. اگر شما یک کار بزرگ پیش از شما آن را سخت به بدفع الو قت گذراندن آن را به عنوان می تواند طاقت فرسا.

با شکستن های خود را به کوچکتر 30 دقیقه اسلات شما در حال ساخت یک کمی به قول خودتان که بدون توجه به آنچه شما در حال رفتن به تنها کار بر روی این کار و هیچ چیز دیگری در طول این زمان.

این رویکرد نه تنها معافیت روز خود را به تکه های قابل کنترل اما آن را نیز کاهش می دهد کار مورد نیاز در بیشتر کارهای قابل توجهی.

طرح چند دقیقه استراحت بین هر شیار و یا در ساعت بسته به اگر شما در جریان و یا اگر شما نیاز به یک چند دقیقه قبل از رفتن دوباره.

2. استفاده از تایمر

با استفاده از تایمر برای کمک به شما اقامت متمرکز گردیده است راه برای مدیریت زمان خود را. هنگامی که شما تصمیم گرفته اید در این کار شما می خواهید به کار بر روی تنظیم یک تایمر برای چه مدت شما می خواهید به کار بر روی آن کار.

اگر کار بزرگ است پس همین حالا تنظیم یک تایمر است که طول می کشد تمام صبح پس از این که بیش از حد طولانی برای شما به صورت کاملا متمرکز و بدون اینکه پریشان. شکستن اسلات زمان به دوره های کوچکتر.

شروع کلیک کنید و بر روی تایمر زمانی که شما آماده برای رفتن اما متوقف نمی تا زمانی که تایمر به پایان می رسد. شما می توانید با استفاده از تایمر بر روی تلفن خود را و یا حذف به عنوان بسیاری از حواس او را پرت به عنوان امکان پذیر است. تنظیم یک تایمر را در مرورگر خود; جستجو برای "تایمر" در گوگل و یک ظاهر خواهد شد.

3. ایجاد یک پارکینگ شخصی

یکی از مزایای بودن به شدت متمرکز است که مغز شما می تواند واقعا خلاق بنابراین ایده های جدید و افکار و اعمال به آن است. اگر چه این فوق العاده است, آن می تواند آسیب تمرکز خود را برای این زمان وظیفه شما در حال کار بر روی.

شما نمی خواهید برای متوقف کردن این افکار خلاق بنابراین برای جلوگیری از شما را از شروع به چند وظیفه و ترک این عمیقا متمرکز طرز فکر باید یک دفترچه یادداشت و قلم در کنار شما در همه زمان ها.

تبلیغات

به عنوان به زودی به عنوان یک فکر و یا عمل نیست که مربوط به این کار به دست میآید به ذهن خود آن را بنویسید. هیچ چیز دقیق – فقط یک یا دو کلمه حداکثر تا زمانی که شما می توانید به بازگشت به آن بعد آن را به اندازه کافی برای شما به یاد داشته باشید که چرا شما اضافه شده است.

این نیست محدود به افکار خلاق و اقدامات. آن می تواند چیزهایی مانند "سفارش بالن حزب", "شستشوی اتومبیل فردا" ، این شامل هر چیزی که شما می دانم که شما باید انجام دهید اما شما نمی خواهید را فراموش کرده ام در حال حاضر.

4. نگاهی کنترل خود را از روز

در طول یک روز پر مشغله در محل کار بسیاری از حواس او را پرت شما می توانید بکشید و دور از کارهای ضروری. این می تواند ایمیل اطلاعیه ها, شل, پیام های یک تماس تلفنی و یا همکاران چت در اطراف دفتر.

در یک کار مشغول محیط زیست, آن را سخت بدانید که چه خبر فوری در مقابل مهم است, بنابراین شما می توانید به راحتی منحرف به یک درخواست در ایمیل و یا احساس خود را ایمیل در حال ساخت تا شما پس از صرف زمان پاسخ به ایمیل. این رویکرد نمی تمرکز بر آنچه واقعا مهم است و آنچه که نیاز به پاسخ فوری.

برای کمک به کنترل شما نیاز به برنامه ریزی روز خود را در راه ساخت یافته. شروع شده توسط اولویت آنچه شما نیاز به کار در آن روز – چیزهایی که فوری و مهم

سپس شکستن این وظایف به بخش کار در طول روز کار می کند. این بخش همچنین می تواند شامل زمانی که شما در صندوق پستی خود را شل ، بنابراین شما کنترل خود را از روز در مقابل ابزار کنترل شما است.

5. فقط خواب بیشتر

شما می توانید تمرین تمام تمرکز تکنیک در جهان, اما اگر شما در حال گرفتن به اندازه کافی خواب و سپس توانایی خود را به باقی می ماند متمرکز خواهد شد و هرگز بهبود بخشد.

آن را اغلب وسوسه انگیز به کار اواخر زمانی که شما مشغول هستید و در برخی موارد این کار لازم است.

می دانیم که بعد از آن شما کار می کنند و خواب کمتر شما دیگر آن را برای شما برای تکمیل کار به عنوان توانایی خود را به تمرکز بر کاهش خواهد یافت.

اولویت دادن خواب بیش از هر چیز دیگری به عنوان این زمان برای بدن و ذهن خود را به بهبود می یابند. بالاتر از کیفیت خواب خود را بیشتر تمرکز خود را بر خواهد بود.

6. متوقف کردن عملکرد چند تکلیفی

چند وظیفه ای رویکردی است که برای تلفن های موبایل بسیار جذاب است اما در واقعیت این نتایج اغلب در شروع بسیاری از وظایف اما در پایان هیچ یک از آنها است.

در هنگام کار وسوسه به چند کاره هستند را افزایش می دهد به شما به عنوان پرش از ایمیل برای شل کردن و به نمایش شما در حال کار بر روی. کار به این ترتیب شما هرگز به طور کامل در حال حاضر در هر یک از آنها را به عنوان شما همیشه در حال فکر کردن در مورد که در آن به بعدی حرکت می کند.

به افزایش کیفیت کار خود اختصاص زمان به یک چیز و فراموش که یک چیز خوب قبل از اینکه شما حرکت می کند. با انجام این کار شما پیدا کردن آن آسان تر به حفظ تمرکز خود را پس از شما با توجه خود را به تمرکز بر روی چیزی که یک تنها.

با تمرکز بر روی یک کار نیست فقط کار بر روی یک گزارش یا سند آن نیز می تواند بررسی و پاسخ به ایمیل ها تا زمانی که همه شما در حال انجام است. پیدا کردن که یک چیز تمرکز کنید و آن را انجام می شود.

در دراز مدت شما می توانید بیشتر انجام می شود و کار شما تولید خواهد شد از کیفیت بالاتر است.

7. کافئین کار می کند اما نمی تکیه بر آن

مصرف کافئین نشان داده شده است برای بهبود حافظه و عملکرد شناختی است. یک مطالعه توسط گروه روانپزشکی بالينی و Psychobiology در دانشگاه بارسلونا نشان می دهد که نوشیدنی های کافئین دار که گرفته شده با گلوکز در واقع بهبود عملکرد شناختی به عنوان سن ما وقتی که می آید به توجه و حافظه است.[1]

بنابراین کافئین بسیار عالی است اگر شما نمی توانید تمرکز, اما اگر شما نوشیدن بیش از حد از آن و بیش از حد در اواخر روز آن می تواند شما را تحت تاثیر خواب و افزایش اضطراب. خواب کمتر باعث کاهش توانایی خود را به تمرکز و اگر شما در حال حاضر استرس و آدرنالین خوشه آن را به تولید می تواند اثر مخالف شما پس از هستی.

تبلیغات

بنابراین نوشیدن کافئین در حد اعتدال و تکیه می کنند بر روی آن صرفا به عنوان راه خود را از نگه داشتن تمرکز است.

8. نگاهی به پیاده روی

صحبت از یک پیاده روی در طول مشغول به خصوص در زمان به نظر می رسد ممکن معکوس به عنوان شما ممکن است احساس کنید که شما لازم نیست که زمان برای آن است. با این حال به ذهن خود استراحت و یک بیت از یک تنظیم مجدد می تواند به بهبود بهره وری خود را و کار خود را عملکرد است.

تحقیقات منتشر شده در مجله بین المللی پیشرفت در مهندسی شیمی و علوم زیستی آمده است که برخی از قرار گرفتن در معرض نور روز افزایش توجه شما و همچنین عملکرد کار شما.[2]

بنابراین گرفتن برخی از نور خورشید و ترکیب است که با یک پیاده روی کوتاه می تواند به بهبود عملکرد خود را و آن برای شما خوب است.

9. نوشیدن بیشتر از چیزهای خوب

هنگامی که شما واقعا شلوغ آن را آسان برای فراموش کردن به نوشیدن آب به ویژه هنگامی که شما در یک رول با یک قطعه خاص کار می کنند. نوشیدن آب هر چند حیاتی برای حفظ تمرکز دلیل مغز خود به آن نیاز دارد.

مغز شما ساخته شده است تا 75% آب, اما آن را ذخیره و هر که پس از آن نیاز به یک جریان ثابت قادر به انجام هر آگاهانه تابع از جمله حافظه و توانایی تمرکز.

یک مطالعه توسط دانشگاه وست مینستر نشان داد که نوشیدن فقط 300 میلی لیتر آب را افزایش می دهد توجه خود را 20 درصد![3] است که یک افزایش بزرگ, بنابراین مطمئن شوید که شما همیشه یک بطری آب در کنار شما در حالی که شما کار می کنند.

10. حذف حواس او را پرت

ما بسیاری از حواس او را پرت در اطراف ما و بسیاری از این مانند تلفن های همراه آنقدر ریشه دوانده در زندگی ما است که آنها تقریبا بخشی از ما. اگر شما نمی توانید تمرکز بر شناخت حواس او را پرت در اطراف شما می تواند به بهبود غلظت خود را.

برای مثال یک میز تمیز و فضای کار کاهش وسوسه به متوقف کردن و مرتب کردن. مرتب کاری نیز کمک می کند تا آرامش شما چون کمتر به فکر می کنم در مورد زمانی که مشغول به کار است.

خاموش کردن همه اعلان ها بر روی تلفن همراه خود را و لپ تاپ در حین کار یا در زمان های کوتاه و یا طولانی تر از آنهایی که اگر شما می توانید. این شامل نشان در این برنامه نشان میدهد که چگونه بسیاری از پیام های خوانده نشده دارید.

نزدیک کردن هر گونه برنامه های کاربردی بر روی لپ تاپ خود استفاده نمیکنید و صفحه نمایش کامل با یکی از شما در حال کار بر روی به حداقل رساندن تمام حواس او را پرت.

پاک دسکتاپ و تنها یک یا دو زبانه باز اگر شما در حال کار در مرورگر خود را. این همان است که با داشتن یک محیط کاری تمیز; آن را نگه می دارد شما متمرکز بر روی کاری که در دست.

11. آیا خواندن اخبار!

"آیا خواندن اخبار" یک توجه به تیتر, اما آنچه به این معنی است که لازم نیست آن را بخوانید قبل از اینکه شما در مورد به کار بر روی یک کار است که نیاز شما را به تمرکز عمیق.

این خبر به طور معمول بسیار افسرده خواندن پس چرا توده که در مغز خود را قبل از اینکه شما شروع کنیم ؟

ایجاد اضافی نگرانی نیست برای کمک به تمرکز خود را. اگر شما نمی توانید تمرکز در وهله اول این تنها به بدتر شدن آن است. بنابراین اگر شما عشق به خواندن اخبار و سپس پاداش دادن به خودتان یک استراحت هنگامی که شما به پایان کار در دست.

12. تفکر برای تمرکز بیشتر

ذهن ما را بین و 80,000 60,000 افکار هر روز یا 2500 تا 3300 در هر ساعت. بنابراین در زمان, شما می توانید درک و چرا از آن را سخت به تمرکز بر.

چند بار در طول روز ذهن ما در حال از دست رفته در فکر ساخت در توانایی ما برای تمرکز و حتی سخت تر. مراقبه به شما کمک می کند کاهش مستمر "آنچه ممکن است" یا "چه اتفاقی خواهد افتاد" افکار.

تبلیغات

با تمرین به طور منظم آن می تواند به بهبود غلظت خود را در سطوح و کاهش استرس و اضطراب, اجازه می دهد شما را به تمرکز برای طولانی تر است.

13. گوش دادن به موسیقی است که مطابقت خلق و خوی خود را و کار

موسیقی می تواند اثر مثبت بر سطح غلظت خود را اگر شما پیدا کردن نوع راست موسیقی برای گوش دادن به.

موسیقی نیز یک راه عالی برای حذف حواس او را پرت در اطراف شما مانند پر سر و صدا کار همکاران.

بسته به اولویت خود را و خلق و خوی, موسیقی, می تواند به آرامش شما کمک کند اگر شما در حال کار در خصوص وظیفه استرس زا و یا کمک به شما اقامت متمرکز برای مدت طولانی.[4]

قبل از آماده سازی برخی از لیست پخش است که شما می توانید دسترسی به زمانی که شما نیاز به آنها را برای مطابقت با خلق و خوی خود را و نوع كار.

14. خوردن قورباغه

"خوردن قورباغه" توصیف انجام سخت ترین کار برای اولین بار و با انجام آن همه چیز در حال رفتن به آسان تر پس از آن.[5]

توسط به طور منظم به مقابله با سخت ترین کار برای اولین بار آن را می تواند تبدیل به اعتیاد آور به عنوان بهره وری خود را و اعتماد به نفس را از طریق سقف.

صرفا انجام وظایف سخت تر شما نیروی خود را برای یادگیری سریع تر است. بنابراین نه تنها شما را بهبود بخشد اما کسانی که در اطراف شما بهره مند خواهد شد به عنوان به خوبی.

15. پاداش دادن به خودتان

ما همه شنیده ایم هویج بر روی چوب برای حفظ خر در حال حرکت است.

انگیزه ای برای ماندن با انگیزه و متمرکز مهم نیست که چقدر کوچک وسوسه به شما می دهد یک طرز فکر مثبت هنگامی که در تلاش برای ماندن متمرکز است. این است زیرا شما می دانم که شما نه تنها پایان کار, اما شما نیز پاداش خود را دریافت کنید.

تعادل پاداش با دشواری و حجم کار است.

برای مثال در نظر بگیرید یک کار دشوار است که شما را از 2 ساعت به پایان برساند. شما می توانید به خودتان پاداش خاموش کردن کار به طور کامل به مدت 20 دقیقه و با داشتن یک تکه از کیک.

و یا در نظر گرفتن یک دیگر بیشتر خواستار پروژه شما در حال تلاش برای به پایان برسد. هنگامی که شما تکمیل آن شما می توانید خرید خود را که در ابزار جدید شما همیشه می خواستم.

نوشتن این پاداش را پایین قرار داده و آنها را در جایی قابل رویت به شما یادآوری به ماندن متمرکز است. پس از آن بر روی لپ تاپ خود و یا میز و یا محل آن را در چیزی است که شما ممکن است پریشان خود را مانند تلفن همراه و یا یخچال.

16. شکستن کار کردن

هنگامی که شروع یک کار بزرگ آن را اغلب می تواند احساس قریب به اتفاق که منجر شما به دنبال هر چیزی به غیر از این کار. شما می توانید آن را قرار داده اما همه این است که آن را سخت تر برای تکمیل به عنوان شما در زمان کمتر به انجام آن و سطح اضطراب و استرس را افزایش می دهد.

همیشه بهتر است برای شروع چیزی از آن را قرار داده تا شروع به شکستن کار را به ساده تر بیشتر انجام وظایف مدیریت. شما نباید احساس بد است که شما در حال انجام ساده تر کارهای اول به عنوان آنچه که شما در حال انجام است ایجاد حرکت.

شتاب وظایف شروع به شکستن پایین تر قابل توجه به طور کلی وظایف و آن را به نظر نمی آید بسیار بد به عنوان شما در حال پیشرفت. حرکت شما به دست آوردن و سپس کمک می کند تا شما در حفظ تمرکز خود را به عنوان اضطراب خود را کاهش می یابد با توجه به پیشرفت شما در حال ساخت.

تبلیغات

17. ورزش اول

اگر شما نمی توانید تمرکز, انجام حتی یک مقدار کمی از ورزش می تواند کمک به آن را به عنوان می تواند خلاص شدن از شر هر بی قراری ممکن است شما و یا شما می دهد که افزایش انرژی شما ممکن است نیاز به رفتن.

شما لازم نیست برای انجام دراز و یا کار کردن برای به دست آوردن این تاثیر; آن می تواند برخی از فشار یو پی اس, star جهش و یا هر چیزی است که ضربان قلب خود را تا.

اگر شما به خصوص کار سخت به کار در پس این یک راه بسیار خوبی به شما هشدار و آماده شروع به کار است.

18. از خودتان بپرسید: چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من این کار را انجام?

فکر کردن در مورد اثرات منفی چه اتفاقی می افتد اگر شما کار نمی کند و در تکمیل این کار است یک راه عالی برای خودتان را مجبور به ماندن متمرکز است. فکر می کنم در مورد چگونه شما احساس می کنید و یا چه کسانی در اطراف شما احساس خواهد شد اگر شما را از کار کردن

خواهد شد اعتماد به نفس خود را در یک ضربه ؟ آن را به تاخیر کار خود را ؟ می شود آنها را نا امید با شما ؟

روش دیگر این است که فکر می کنم چیزهای مثبت که منجر به تکمیل این کار است. چه خواهد شد آن را اجازه می دهد تا شما را به انجام زمانی که شما به پایان رسید ؟ چگونه شما احساس می کنید و چگونه آن را تحت تاثیر قرار دهد کسانی که در اطراف شما ؟

19. همکاری با کسی

همکاری یک راه عالی برای حفظ تمرکز به چند دلیل.

این اولین بار است که به سادگی کار کردن با کسی که شما بیشتر احتمال دارد به کار طولانی تر و سخت تر خودتان. همکاری شما کمک می کند تا تمرکز از آنجا که شما می دانید شما به تنهایی این وظیفه ساخت آن را کمتر احساس قریب به اتفاق.

شما واقعا می تواند تجربه خود را در آنچه شما نیاز به دانستن وظیفه است و همچنین پیشرفت با شریک زندگی خود را.

برای لحظات زمانی که شما گیر کرده است و یا مطمئن نیستید که چه باید بکنید بعد همکاری شما را نگه می دارد در حال پیشرفت به عنوان شما کار بر روی این مشکل با هم. کار به طور مستقل در این شرایط اغلب می تواند منجر شما متوقف کردن به طور کامل.

20. تعیین مهلت

تعیین مهلت می تواند تاثیر بسیار زیادی بر غلظت خود را. با ساخت این وعده را به شما ایجاد کرده اید یک هدف در سر خود را و شما باید با. هنگامی که شما پس از آن باید آن لحظات از حواس پرتی که مهلت پاپ به سر خود را به عنوان یک یادآوری برای شما به ماندن متمرکز است.

برای افزایش تاثیر تعیین مهلت بگویید یک دوست و یا همکار کار چه مهلت خود را و آنچه شما نیاز دارید برای تکمیل آن است. شما باید حتی بیشتر دلیلی برای تکمیل کار در دست چون شما نمی خواهید بگویید که دوست شما آن را انجام نداده اند.

خط پایین

توانایی تمرکز برای طول های بزرگ از زمان را نمی توان ثابت در یک لحظه یا در یک راه است.

خبر خوب این است که وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما می توانید عمل است که در طول زمان اجازه می دهد تا شما را به عمیق تر تمرکز برای مدت طولانی تا بهره وری خود را از طریق سقف.

اگر شما نمی توانید تمرکز شما فقط می توانید انجام این کارها به شما کمک کند. ترکیب این با خواب یک رژیم غذایی خوب و ماندن هیدراته و قبل از شما آن را می دانم, آن را احساس می کنید مانند شما بیشتر ساعت در روز بیشتر از قبل.

خواندن این بیش از حد اگر شما نمی توانید تمرکز

عکس های اعتباری: ایلیا پاولوف از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن