John Krasinski شایان ستایش یوتیوب سری 'خبر خوب' در حال حرکت است به CBS همه دسترسی

ViacomCBS است صدور مجوز John Krasinski را دلگرم هفتگی یوتیوب سری برخی از خبر خوب, ساخت یک بار کاملا رایگان و د

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

ViacomCBS است صدور مجوز John Krasinski را دلگرم هفتگی یوتیوب سری برخی از خبر خوب, ساخت یک بار کاملا رایگان و در دسترس نشان می دهد در حال حاضر قفل شده است در پشت یک جریان paywall.

قسمت جدید از برخی از خبر خوب جریان خواهد شد به طور انحصاری در ViacomCBS جریان, خدمات, CBS همه دسترسی به گفته خبرنگار هالیوود. Krasinski, اما, دیگر میزبان نشان می دهد. او را گام به تولید نقش یک میزبان جدید اعلام می شود در تاریخ بعد. پس از این قسمت جریان در دسترسی به همه آنها را "حرکت به تعدادی از شرکت های خطی شبکه" به گزارش خبرنگار. این معلوم نیست که شبکه را نشان می دهد (ViacomCBS صاحب MTV Nickelodeon است, CBS, Comedy Central, و بیشتر) و یا چه زمانی قسمت جدید جریان خواهد شد به طور انحصاری در همه دسترسی داشته باشید.

تماس گزارش آغاز شده در آینده از شبکه برای به دست آوردن Krasinski را نشان می دهد پس از قسمت اول است که برای اولین بار در پایان ماه مارس. پس از آن کانال را به دست آورد بیش از 2 میلیون مشترک و مشبک حدود 70 میلیون بازدید. این بازیگر بود مردد به مقابله با هر یک از شرکت ها به دلیل او در نظر گرفته شده نشان می دهد برای باقی می ماند رایگان و در دسترس به مردم به عنوان بسیاری که ممکن است. او در آغاز این سری را کمی خبر خوب برای مردم — خوش آمدید انحراف از آنچه در جهان اتفاق می افتد. در حال حاضر که تنها در صورتی امکان پذیر است که شما برای پرداخت یک ViacomCBS محصول.

فردا همه دسترسی هزینه $5.99 یک ماه با تبلیغات و $9.99 یک ماه بدون تبلیغات. سرویس جریان است که دستخوش تغییرات عمده ای در این تابستان نیز تنها در دسترس در ایالات متحده اگر چه این شرکت زده معاملات با شبکه های دیگر و streamers به حمل همه دسترسی اصل (مانند Star Trek: کشف و Star Trek: پیکارد) در سرزمین های بین المللی. ViacomCBS می کند باید بین المللی جریان خدمات آن می تواند با استفاده از توزیع نشان می دهد از جمله برترین پلاس, اما معلوم نیست اگر این شرکت خواهد شد استفاده از این راه.

نتیجه خالص این است که برخی از خبر خوب دیگر نمی خواهد به عنوان در دسترس مردم سراسر جهان به عنوان Krasinski اول در نظر گرفته شده. حتی با ViacomCBS شبکه های حمل و دوم اجرا می شود از قسمت های آن به سختی در مقایسه با یوتیوب را 2 میلیارد فعال ماهانه کاربران در سراسر جهان است. Krasinski رسمی بیانیه ادعا می کند که فردا paywall باعث خواهد شد اثر مخالف ،

"نمی تواند بیشتر هیجان زده و مفتخر به همکاری با CBS/ویاکام قادر به آوردن برخی از خبر خوب برای بسیاری از مردم بیشتر!" Krasinski گفت: با توجه به گزارشگر. "از قسمت اول هدف ما این بود برای ایجاد یک, اخبار, نشان می دهد به طور کامل اختصاص داده شده به اخبار خوب است. هرگز از من انتظار می رود برای پیوستن به صفوف چنین تاریخی, اخبار سازمان به عنوان CBS."

آیا یک نسخه از برخی از خبر خوب تولید شده توسط یکی از بزرگترین رسانه ها و سرگرمی رنگ در جهان می تواند به حفظ صحت Krasinski را نشان می دهد خواهد بود که بزرگترین نگرانی است. Krasinski را نشان می دهد با این نسخهها کار به دلیل آن را یک مرد نشسته در پشت میز خود را در خانه به دنبال یک دوربین وب و در واکنش به فیلم ها ویروسی. این اصل یوتیوب سری. وجود دارد هیچ شبکه اجرایی یادداشت و یا نگرانی در مورد نور مناسب. تحت ViacomCBS که ممکن است تغییر کند. ارزش تولید ممکن است افزایش جدید میزبان ممکن است به عنوان بلافاصله دوست داشتنی و جذاب و شرکتی کل نشان می دهد ممکن است به عنوان یک عمل کردن. اصالت چیزی نیست که مردم می توانند جعلی بسیار خوب و یا بسیار به راحتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن