HC دستور موقت ماندن در انتشار MyMUL پست لیست انتخاب: MLA

میسور/Mysuru: ادعا اخلاقی پیروزی برای او بی امان جنگ صلیبی علیه آنچه که او متهم به فساد گسترده در MyMUL recrui

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

میسور/Mysuru: ادعا اخلاقی پیروزی برای او بی امان جنگ صلیبی علیه آنچه که او متهم به فساد گسترده در MyMUL recruitments, K. R. نگر JD(ع) MLA S. R. ماهش گفت که کارناتاکا دادگاه عالی اعطا کرده است یک اقامت موقت برای انتشار نهایی لیست انتخاب برای MyMUL پست تا سفارشات بیشتر.

پرداختن مطبوعات ملاقات در دفتر کار خود در نزدیکی Ramavilas جاده در اینجا این صبح S. R. ماهش است که وزیر سابق اعلام کرد که دادگاه عالی که شنیده دادخواست (مورد ندارد. WP 7692/2020) ثبت شده توسط آزرده نامزدها صادر سفارش دیروز (9 ژوئن) اعطای موقت اقامت برای انتشار نهایی لیست انتخاب.

اشاره به این که دادخواهان به غیر از ادعا قبر بی نظمی بود بر این واقعیت است که MyMUL پس از صدور اعلان برای پر کردن 168 پست های مختلف دسته بندی شده و میدوی تصویب 25 اضافی پست او گفت که دادگاه عالی در نظر گرفتن توجه داشته باشید از بی نظمی است اعطا موقت اقامت برای انتشار لیست انتخاب آورده است که برخی از تسکین آزرده نامزدها.

حفظ که او تا به حال گرفته شده تا باعث آزرده نامزدها به عنوان مقدار زیادی از پول رد و بدل شده بود دست در, استخدام با جزوات مجبور به پوسته از lakhs از روپیه ماهش خواست دولت برای راه اندازی منحصر به فرد استخدام هیئت مدیره برای قرار ملاقات به تعاونی بدن و موسسات.

تاکید بر نیاز به حفظ شفافیت در روند انتخاب او تصریح کرد که HC منظور امداد برای حدود 200 مستحق نامزد بودند که به محروم از پست ها به دلیل فساد در MyMUL فرآیند استخدام.

ZP جمهور Parimala Shyam, اعضای Nagaraj و Beerihundi Basavanna, Corporator SBM Manju, رهبران Ravichandregowda M. P. Kumar, K. V. Mallesh A. T. Somashekar, Vivekananda و دیگران حاضر بودند در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن