یکی از بزرگترین esports تیم در تلاش است به منظور بالا بردن آگاهی از مسائل مربوط به سلامت روان

Esports سازمان Cloud9 و بهداشت شرکت Kaiser Permanente اعلام کرده اند یک ابتکار جدید با تمرکز بر افزایش آگاهی د

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

Esports سازمان Cloud9 و بهداشت شرکت Kaiser Permanente اعلام کرده اند یک ابتکار جدید با تمرکز بر افزایش آگاهی در مورد بهداشت روانی. این طرح با هدف کمک به Cloud9 بازیکنان کار خود سلامت روان و اهرم Cloud9 بزرگ پایه فن برای روشن کردن راه برای رسیدگی به سلامت روانی و کاهش انگ در مورد این موضوع.

این طرح دارای سه بخش است: ارائه آموزش های بهداشت روانی به Cloud9 بازیکنان و مربیان و کارکنان; پخش یک کشش سری متمرکز بر افزایش آگاهی از سلامت روان و آموزش جامعه مدیران به طوری که آنها می تواند تسهیل مثبت بحث در موضوعات بهداشت روان. این چندین ساله ابتکار است به نام حضور ذهن است.

Cloud9 را League of Legends , تیم, خواهد دریافت, آموزش, اول, با , لیگ از افسانه های آکادمی تیم به دنبال در تاریخ بعد. Cloud9 یکی از مدافعان از لیگ از افسانه' قهرمانی سری (LCS) و بازیکنان "تحت فشار زیادی برای موفقیت گفت:" جک اتین Cloud9 بنیانگذار و مدیر عامل شرکت در مصاحبه با شرف. "و ما نمی همیشه ابزار هایی که قیصر آوردن به ما به مقابله با آن."

در حال حاضر, لیگ از افسانه های تیم است که در آن offseason بین بهار و فصل تابستان به نام "تجزیه" در LCS. این طرح برای آموزش تیم مدیران و مربیان قبل از این تیم شروع به تمرین برای تابستان تقسیم و برای اجرای این کار سلامت روانی به تیم بازی سازی در طول فصل.

برای کشش سری دو شرکت در حال فکر کردن در مورد آن را به عنوان یک راه برای به اشتراک گذاشتن پیام های بهداشت روان آگاهی و امیدوارم کاهش انگ در اطراف مسائل مربوط به سلامت روان گفت: همین مردخای Kaiser Permanente را رهبر ملی سلامت روان و تندرستی که من مصاحبه همراه با اتین. اگر چه نشان می دهد هنوز در حال توسعه است در اینجا توضیحات رسمی از امروز آزادی مطبوعات: "Esports اثرگذارندهها و Kaiser Permanente کارشناسان متصل خواهد شد در قسمت های مختلف به بحث در مورد بازی و بهداشت روان از جمله موضوعاتی مانند مقابله طول COVID-19 همه گیر و مبارزه با فرسودگی شغلی است." Cloud9 و Kaiser Permanente با هدف راه اندازی مجموعه در ماه آینده و یا تا.

هدف در آموزش جامعه مدیران است که برای تجهیز افرادی که در تعامل با Cloud9 جامعه مانند حرکت یا کشش ناگهانی و یا ناهماهنگی مدیران با مناسب پیام و زبان قادر به تسهیل امن بحث در مورد مسائل مربوط به سلامت روان با آن جوامع است. "نه تنها در حرکت یا کشش ناگهانی, بلکه اختلاف ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال فراهم کردن مکان امن برای مردم وقت خود را صرف" گفت: Etienne.

Cloud9 شده است بخشی از LCS از سال 2013 پس از آن به بزرگی پرشور پایه فن از جمله نزدیک به یک میلیون دنبالکننده در توییتر. که اختصاص داده شده پایه فن است بخشی از دلیل هر دو Kaiser Permanente و Cloud9 می خواهید به کار با هم برای عادی سازی سلامت روان بحث.

"ما فکر می کنیم این یک فرصت عالی برای رسیدن به جوانان و بزرگسالان جوان است که در جامعه بازی," مردخای گفت. "ما می خواستیم به بیرون می آیند و فعالانه آنها را در رسیدن به سلامت روان پیام های بالا بردن آگاهی در مورد مسائل مربوط به سلامت روان [و] کاهش انگ."

"ما گسترده مخاطبان و آنها واقعا گوش دادن به چه بازیکنان ما می گویند" گفت: Etienne. "آنها قهرمانان به بسیاری از طرفداران ما."

دراز مدت اتین به من گفت که او می خواهد به کار در این لیگ از افسانه های تیم ها انجام خواهد شد انجام می دهند و اعمال آن را به دیگر تیم Cloud9. "اگر ما می تواند کار با مربیان سراسر Cloud9 بدون در نظر گرفتن بازی یا تیم من فکر می کنم بسیاری از بالقوه به گسترش تاثیر" مردخای اضافه شده است.

زمان حضور ذهن ابتکار همچنین می تواند کمک به بازیکنان کنار آمدن با تغییرات در زندگی به ارمغان آورد توسط COVID-19 همه گیر است که تا به حال یک اثر قابل توجهی در esports در سطح جهان است. برای نهایی مسابقات بهار, تقسیم, Cloud9 بازیکنان تا به حال برای تنظیم از بازی در مقابل مخاطبان زنده به رقابت آنلاین ، و در طول هفته-طولانی offseason, بازیکنان شده اند قادر به سفر خانه به دیدن خانواده خود را مانند آنها به طور معمول با توجه به سرپناه در محل سفارشات.

"[این طرح] نمی تواند در آینده بیشتر زمان بحرانی که در آن وجود دارد عظیم نیاز به حمایت" گفت: اتین همانطور که ما از بسته بندی تا مصاحبه ما. "ما فن پایه و بازیکنان ما تحت یک مقدار بی سابقه ای از استرس است. پس [ابتکار] است که واقعا به خوبی به پایان رسیده و داشتن یک شریک مانند قیصر Permanente به من اعتماد به نفس خیلی بیشتر از رفتن به این آینده تقسیم می شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن