توییتر می گوید هکرها دیده DMs از یک انتخاب رسمی در هفته گذشته حمله

توییتر معتقد است عاملان هفته گذشته حمله بی سابقه در این شرکت دیده پیام مستقیم (DM) صندوق از انتخاب رسمی در هلن

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

توییتر معتقد است عاملان هفته گذشته حمله بی سابقه در این شرکت دیده پیام مستقیم (DM) صندوق از انتخاب رسمی در هلند این شرکت گفت: شب چهارشنبه. وحی می آید به عنوان بخشی از این شرکت در حال انجام تحقیقات به پنجشنبه گذشته حمله است که اجازه حمله به ربودن حساب های برخی از خدمات بالا ترین مشخصات کاربران از جمله سیاستمداران باراک اوباما و جو بایدن به صدای جیر جیر یک بیت کوین اومدی.

در مجموع توییتر گفت: آن معتقد است مهاجمان دیده DMs تا 36 از 130 هدفمند حساب از جمله این که انتخاب رسمی. توییتر به "هیچ نشانه ای" که دیگر مقامات منتخب خود را به حال DMs دسترس به عنوان بخشی از حمله ،

این اولین بار نیست نشانه ای که DMs شد یک هدف برای حمله است. آنها تلاش برای دانلود "توییتر خود اطلاعات" بایگانی برای تا 8 حساب — مجموعه ای از داده ها که شامل DMs — توییتر گفت: در یک پست وبلاگ در روز جمعه. این شرکت ادعا می کند که هیچ یک از کسانی که تحت تاثیر حسابهای مورد تأیید قرار گرفته, اما, که به نظر می رسد به حکومت سیاستمداران مانند جو بایدن داشتن خود DMs دیده که در راه خاص.

توییتر نیز روز جمعه گفت که حمله نیست قادر به مشاهده قبلی حساب کاربری کلمه عبور از 130 هدفمند حساب اگر آنها تا به حال بالقوه برای دیدن اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن.

برای 45 هدفمند حساب مهاجمان قادر به آغاز مجدد رمز عبور به سیستم وارد شوید و صدای جیر جیر با توجه به توییتر اجازه می دهد آنها را به در برخواهد داشت و نه فقط به عنوان اوباما و بایدن اما همچنین مدیر عامل شرکت تسلا, Elon Musk, شرکت مایکروسافت-بیل گیتس بنیانگذار شرکت Kanye غرب و دیگران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب