KRS جنوبی دروازه مجسمه پروژه ruffles پر

چگونه می توانید Rajarishi Nalwadi و آقا مهدی Visvesvaraya را مجسمه درمان می شود, به همان اندازه, سوالات مورخ م

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

چگونه می توانید Rajarishi Nalwadi و آقا مهدی Visvesvaraya را مجسمه درمان می شود, به همان اندازه, سوالات مورخ

میسور/Mysuru: این پروژه در حال انجام احداث زندگی به اندازه مجسمه Rajarishi Nalwadi Krishnaraja Wadiyar حامی و سرمایه گذار از کریشنا رجا ساغر (KRS) سد و آقا مهدی Visvesvaraya (آقا MV), Wadiyar را دیوان و رئیس مهندس ساخته شده است که این سد در جنوب دروازه مخزن دارای پرهای ژولیده از بخش های خاصی از جامعه که مورد سوال منطق قرار دادن Nalwadi و آقا ولت مجسمه در همان سطح.

آنها خواستار آن شدند که تنها Nalwadi مجسمه باید آمد تا نزدیکی دروازه جنوبی برجسته در حالی که آقا MV را مجسمه می آیند تا در یک محل متفاوت است. آنها استدلال می کنند که اگر آقا MV سهم به سد ارزشمند است آن را نمی توان در مقایسه با فداکاری و چشم انداز Nalwadi که تنها نیروی توسعه سابق پادشاهی میسور, این میوه ها از کار خود را که در حال متوجه شدم و تجربه نسل حاضر.

صدای در مقابل به همان اندازه درمان Nalwadi و آقا MV مطرح شده توسط یک گروه به رهبری مورخ پروفسور P. V. Nanjaraj Urs که آوازی است هر زمان که سوالات و توضیحات در مورد تاریخچه میسور مطرح شده است. پروفسور اورس و افراد همفکر ملاقات در Jaladarshini مهمان خانه در Mysuru روز دوشنبه و بحث در مورد مجسمه پروژه.

استخوان مشاجره

دولت را تایید کرده است این پروژه به ارزش تومان. 9.71 کرور که در آن مجسمه ها و گنبد (Mantapas) خواهد بود ساخته شده با استفاده از سنگ مرمر سفید سنگ. هر دو مجسمه را از 22X22 متر طول و عرض (22.387 متر X 22.387 متر). آنها را مجبور به ارتفاع 9 پا و ایستادن روی 2 پای ستون و هر پروژه هر دو مجسمه درمان خواهد شد و به همان اندازه و هر دو خواهد بود بهآنها برابر برجستگی. این نقطه خاص, اما, است, استخوان مشاجره در حال حاضر.

"چگونه می توانید یک درمان Rajarishi Nalwadi Krishnaraja Wadiyar رویایی دولتمرد و آقا مهدی Visvesvaraya مهندس-فوق العاده که برنامه ریزی و اجرا سد به همان اندازه ؟ ما نه مخالف آقا MV مجسمه و ما از او متنفرم. ما باید احترام فوق العاده ای برای خود ویژگی های و مهارت های مهندسی. اما ما مخالف هستند به درمان برابر پرداخت به هر دو" پروفسور Nanjaraj Urs استدلال.

به یاد ماندنی برای نسل های بسیاری

توجیه موضع خود گفت که سهم Nalwadi است به یاد ماندنی و مفید برای نسل های بسیاری شد و با توجه به این مردم Mysuru هنوز هم حرمت او را. "وقتی که این ایده از یک مخزن جوانه زده در ذهن خود را در سال 1911 برای آب آشامیدنی و آبیاری الزامات بودجه میسور پادشاهی روپیه بود. 2.50 کرور در حالی که Rs. 2 کرور مورد نیاز برای ساخت سد. Maharaja نه گام به عقب ایستاده بود اما شرکت در تصمیم خود و برای رفاه نسل از مردم مادرش Maharani وانی Vilas Sannidhana در زمان گرانبها طلا و جواهر از خزانه سلطنتی و دست آنها را به Nalwadi" استاد. Urs گفت.

"ارزشمند جواهرات را از خانواده سلطنتی فروخته شد بدون فکر دوم. برای Nalwadi و رفاه مردم برترین بود. آقا Visvesvaraya شد مهندس پس از آن و بعد از آن او را به عنوان Dewan. در حالی که Nalwadi و Maharani وانی Vilas Sannidhana به فروش می رسد از خانواده سلطنتی جواهرات آقا MV بود کسی که اعدام این پروژه است. ما می توانید هر دو آنها را در همان هواپیما و نمی تواند آنها را درمان به همان اندازه, اگر آقا MV مشارکتهای نمی توان نفی یا کم ارزش گذاری شده" پروفسور Nanjaraja Urs گفت.

به دنبال افکار عمومی

نخوری پروژه دولت برای ایجاد مجسمه ها به همان اندازه در جنوب دروازه KRS سد, او گفت:, "اجازه دهید دولت طرح آقا MV مجسمه در جای دیگر در داخل سد و محوطه. اجازه دهید دولت جمع آوری افکار عمومی در Mysuru و مندیا قبل از رفتن پیش با این پروژه هر بیشتر."

در این جلسه تصمیم به این مسئله را به وزیر B. S. Yediyurappa و برای آن یک جلسه جداگانه خواهد بود به نام در 4 ژوئن که مصادف با Nalwadi تولد سالگرد.

کارناتاکا Rajya Raitha Sangha منطقه دبیر هسکت Basavaraju ، Shafeel مصطفی Sitharam رئیس جمهور Bovi جامعه آراویند شارما Sosale Siddaraju, Deepu, Choranahalli Shivanna, Yamuna, K. V. Devendra و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن