دادگاه عالی را بشنود Facebook robocalling مورد

دیوان عالی کشور موافقت کرده است برای شنیدن Facebook دفاع پس از یک دادگاه تجدید نظر تعیین می شود آن را نقض ضد r

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

دیوان عالی کشور موافقت کرده است برای شنیدن Facebook دفاع پس از یک دادگاه تجدید نظر تعیین می شود آن را نقض ضد robocalling قوانین. دادگاه بررسی خواهد کرد که آیا Facebook خودکار هشدار متون شمارش به عنوان یک "تلفن خودکار شماره گیری سیستم" ایجاد یک تعریف روشن تر از غیر قانونی تلفن دادن.

Facebook شد شکایت کرد و در سال 2015 توسط غیر Facebook کاربر نوح Duguid که شکایت کرده است که او شده است می خواهم دریافت ناخواسته و پیام های متنی را از سایت. هشدار گفت Duguid که کسی در تلاش برای دسترسی به او وجود ندارد Facebook حساب و او نمی تواند Facebook برای جلوگیری از ارسال آنها را. Duguid استدلال کرد که Facebook نقض کرده تلفن قانون حمایت از مصرف کننده که قرار است برای محافظت از آمریکایی ها از ناخواسته خودکار تماس گرفته.

Facebook گفت: متون فرستاده شدند و به اشتباه آن را ادعا خودکار آن سیستم عملکردی شبیه به یک استاندارد گوشی های هوشمند, بنابراین یک حاکم در برابر آن می تواند عادی تماس های تلفنی غیر قانونی است. این مدار نهم دادگاه تجدید نظر مخالفت با این منطق و گفت: Facebook متون وضوح مناسب این رده از "خودکار ناخواسته و ناخواسته" پیام های تلفن. دیوان عالی کشور حل و فصل خواهد شد این سوال برای خوب است.

این مورد را تکمیل دیگری اخیر دادگاه عالی robocalling تصمیم گیری است. در اوایل این هفته به دادگاه حقوقی استثنا برای بدهی دولت جمع sidestepping تلاش برای اعتصاب کردن ممنوعیت. Facebook مطرح شده یک موضوع مشابه در آن طومار اما دادگاه را به جای تمرکز بر تعریف سوال.

اگر Facebook در نهایت از دست می دهد و خود در مورد آن را می توان ملزم به پرداخت خسارت به هر کاربر که دریافت پیام های ناخواسته در یک دوره از چند سال. تصمیم دیوان عالی را نیز ممکن است تحت تاثیر قرار دهد که خودکار تماس ها در نظر گرفته قانونی است. اما robocalls هستند صعودی بدون در نظر گرفتن قوانین علیه آنها — پس از آن ممکن است تفاوت بزرگی را برای بسیاری از مردم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن