توییتر کار را تایید

توییتر در حال کار بر روی یک سیستم جدید برای تایید کاربران با توجه به یک صدای جیر جیر با مهندسی معکوس و آنلاین

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

توییتر در حال کار بر روی یک سیستم جدید برای تایید کاربران با توجه به یک صدای جیر جیر با مهندسی معکوس و آنلاین کاراگاه جین Manchun وانگ. او کشف یک "تأیید" درست در برنامه توییتر در "اطلاعات شخصی" بخش از برنامه تنظیمات.

توییتر تایید کرد وونگ جیر است اما به نظر بیشتر است. این شرکت به کمک صفحه هنوز هم می گوید آن حساب تایید شده برنامه است و "ما در حال پذیرش هر گونه درخواست در این زمان" با این حال. بنابراین روشن نیست که توییتر ممکن است بازگشایی تایید به کاربران و یا چه جدید در فرایند ممکن است به دنبال دارد.

توییتر مورد استفاده قرار گیرد برای اضافه کردن یک چک آبی در کنار نام حساب آن را تا به حال تایید شده به عنوان معتبر و بودند که "از منافع عمومی است." اگر چه توییتر در ابتدا اظهار داشت که تأیید شده نشان نمی میرسانند رسمی و تایید شده توسط این شرکت از آن زمان اذعان کرد که برخی از سردرگمی وجود دارد بیش از هدف از نشان و آنچه آن را نشان دهنده.

تایید روند متوقف شد در سال 2017 پس از اعتراض گسترده بیش از این شرکت تصمیم به ارائه یک چک آبی به سفید supremacist که توییتی توهین به نظرات در مورد هدر Heyer یک زن کشته در طول سال 2017 Charlottesville رالی.

توییتر گفت: در سال 2018 آیا این پهنای باند برای ادامه کار بر روی سیستم تایید و به جای تغییر تمرکز به انتخابات یکپارچگی است. این اقدام به منظور بررسی نامزدهای اولیه آراء و مقامات منتخب اما با نتایج مختلط. و در اوایل سال جاری توییتر آغاز اعطای آبی چک به مقامات بهداشت عمومی را به اصالت خود را توییتهایی دربارهی COVID-19.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن