شعار منتشر خواهد شد در سطح بین المللی برای اولین بار به این دلیل که ما یک ظرف غذا

کریستوفر نولان را شعار جست و خیز ایالات متحده برای نسخه اولیه آن به دلیل ادامه نگرانی های ایمنی در اطراف همه گ

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

کریستوفر نولان را شعار جست و خیز ایالات متحده برای نسخه اولیه آن به دلیل ادامه نگرانی های ایمنی در اطراف همه گیر. آن را به جای رول کردن به چندین سرزمین های بین المللی هفته قبل از ما به آن می شود.

برادران وارنر در حال آماده سازی برای انتشار شعار در 70 سرزمین های بین المللی از جمله استرالیا, کانادا, فرانسه, آلمان, ایتالیا, ژاپن و کره و روسیه و انگلستان در ماه آگوست 26th, با توجه به آزادی مطبوعات. شعار خواهد شد و سپس رول را به انتخاب سینما در ایالات متحده آغاز سپتامبر 3rd. استودیو ندارد قصد دارد در حال حاضر به انتشار شعار در چین در حال حاضر انواع مختلفی گزارش شده است.

شعار's مبهوت آزادی چیزی است که مدیران در مورد صحبت های هفته گذشته در AT&T درآمد تماس بگیرید, اما آن را یک وضعیت ایده آل. انتشار این فیلم در سطح بین المللی در بازار که در آن وجود ندارد به عنوان بسیاری از coronavirus موارد امیدوارم افزایش کادر دفتر درآمد برای این استودیو به خصوص بدون ملی باز در ایالات متحده است. همچنین هنوز مشخص نیست که کدام شهر را انتخاب کنید در ایالات متحده تنظیم شده برای دریافت فیلم, اما نقاط مانند لس آنجلس به احتمال زیاد نمی خواهد. بر خلاف دیگر کشورها در سراسر جهان است که باید مسطح منحنی و آهسته گسترش COVID-19 ایالات متحده آمریکا است که شاهد موارد جدید اوج در چندین ایالت در هر روز است. برخی از کشورهای حاضر اجازه می دهد تا تئاتر به باز به دلیل رشد موارد و نگرانی مداوم.

برادران وارنر' تصمیم به انتشار شعار در یک شهر با شهر و اساس در ایالات متحده فقط نشان می دهد که چگونه از جان گذشته برادران وارنر است که برای دریافت فیلم ، جان Stankey مدیر عامل شرکت برادران وارنر شرکت AT&T که قبلا گفته CNBC که شعار نیست این نوع فیلم است که می تواند منتشر می شود, شهر, شهرستان, اما این وضعیت جدید این شرکت در بر داشت خود را در. از برادران وارنر' چشم انداز آن قابل فهم است; شعار است 200 میلیون دلار فیلم و وجود فشار مداوم از نولان به شعار این فیلم این است که مردم را می بیند بازگشت به تئاتر.

این شرکت در تلاش برای کشف کردن چه باید بکنید با آن فیلمهای تابستان. شعار به تعویق افتاد سه بار قبلا به عنوان برادران وارنر و دیزنی بازی بازی, تاریخ انتشار, مرغ با دو تا از بزرگترین فیلم های تابستان — شعار و مولان. برخی از منتقدان به نام برای هر دو استودیو به تاخیر فیلم های خود را به 2021 در یک زمان ساخته شده است که بیشتر حس برای filmgoers اما این استودیو در حال تلاش برای کشف کردن که چگونه به ایجاد هر نوع درآمد.

برای برخی از فیلم ها که به معنی انتشار فیلم به عنوان دیجیتال منتشر شده است. برادران وارنر نقل مکان کرد و آن انیمیشن Scooby-Doo فیلم به یک تقاضای اجاره عنوان قبل از آن فرود آمد در WarnerMedia جریان سرویس HBO Max برای مثال. استودیوهای دیگر مانند دیزنی گرفته اند برخی از آن بسیار پیش بینی تئاتر عناوین مثل همیلتونو نقل مکان کرد و آن را به طور انحصاری به دیزنی به علاوه.

Stankey به گفته تحلیلگران در هفته گذشته درآمد تماس در حالی که برخی از فیلم را بیشتر حس می کنید که تقویم و رفتن مستقیم به صفحه اصلی ویدئو, فیلم, مانند شعار و در تعجبم که زن 1984 نیست.

"من فکر می کنم وجود دارد می تواند برخی از چیزهایی که ما ساخته شده برای اکران است که مهاجرت به [جریان] ساخت ؟ حتما" Stankey گفت. "در آن است رفتن به اتفاق می افتد در یک فیلم مانند شعار یا Wonder Woman 1984? من خواهد بود بسیار شگفت زده... در واقع من می توانم به شما اطمینان دهم در شعار که نمی شود این مورد است."

البته برادران وارنر می تواند تاخیر شعار دوباره. که اصلی ترین چیزی که به دور از این بازی بی پایان از تاریخ انتشار صندلی. هیچ چیز برای همیشه خاص.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن