اقامت پزشکان به دنبال افزایش دستمزد

لباس سیاه و سفید باند ابراز حمایت خود را به دولت اعتراض گسترده ای میسور/Mysuru: اقامت پزشکان (MD/ دانشجویان ار

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

لباس سیاه و سفید باند ابراز حمایت خود را به دولت اعتراض گسترده ای

میسور/Mysuru: اقامت پزشکان (MD/ دانشجویان ارشد) مشغول به کار در K. R. Cheluvamba و PKTB بیمارستان متصل به میسور کالج پزشکی و موسسه تحقیقات (MMC&RI) و COVID بیمارستانامروز دیده می شد ورزشی یک گروه سیاه و سفید در اطراف سلاح های خود را ابراز حمایت از دولت-اعتراض گسترده ای تماس داده شده توسط کارناتاکا انجمن پزشکان مقیم. وجود دارد حدود 500 PG دانش آموزان (مقیم پزشکان) در Mysuru.

MMC&RI RDA (مقیم پزشکان انجمن) معاون رئیس جمهور, Dr. D. N. Kevin صحبت با رسانه ها گفت: "ما در حال پرداخت دستمزد ماهانه تومان.30,000 در سال اول Rs.35,000 در سال دوم و Rs.40,000 در سال سوم. سال گذشته زمانی که دولت افزایش هزینه برای بعد از فارغ التحصیل رشته های پزشکی از Rs.20 ، 000 تومان.1 لاخ آن داشته باشید افزایش دستمزد اما تا به امروز هیچ چیز انجام شده است. هر چند کارناتاکا انجمن پزشکان مقیم بوده و اصرار دولت برای انجام مایحتاج و ما تا به حال حتی انجام یک توییتر کمپین با 1,00,000 توییتهایی حمایت از ما شده است وجود دارد هیچ پاسخی از دولت است. از این رو دولت کالج PG دانش آموزان در سراسر کارناتاکا که سیاه پوشیدن باند در حالی که در وظیفه امروز ثبت نام کردند. ما انجام خواهد داد همان فردا نیز و اگر وجود دارد هیچ پاسخ به این, ما را تشدید خواهد کرد و ما اعتصاب است."

اقامت پزشکان در انجام وظیفه در K. R. بیمارستان.

او همچنین اشاره کرد که در هندوستان, Karnataka است و تنها دولت است که با دادن دستمزد کمتر و شارژ هزینه های بیشتر. در سرمایه های ملی مقیم پزشکان در حال گرفتن دستمزد در هر نقطه بین تومان.90,000 و Rs.1 لاخ ها و هزینه ها در حدود Rs.20,000 یا او اضافه شده است.

"هر هفته حدود 18 PG دانش آموزان مستقر هستند به کار در شیفت در COVID بیمارستان در Mysuru. آنها سپس قرنطینه برای 14 روز دور از خانواده های خود. با وجود تمام این خطرات دولت است در پاسخ به گلایه از تاج رزمندگان" او داشتم.

MMC&RI RDA رئیس جمهور دکتر روناک یونسی حمید و معاون رئیس جمهور Dr. S. Sinchana حاضر بودند در جلسه رسانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن