غیر قانونی موز گران خارج از Boti بازار

کشف و ضبط موز تغذیه به کاخ فیل میسور/Mysuru: پس از شکایت به معاون کمیسر و Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کمیسر توسط

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

کشف و ضبط موز تغذیه به کاخ فیل

میسور/Mysuru: پس از شکایت به معاون کمیسر و Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کمیسر توسط ساکنان است که وسایل نقلیه غیر قانونی موز گران شد و باعث ترافیک snarls در Ane Sarot خیابان در نزدیکی Boti بازار های MCC مقامات دیروز اخراج آنها را از جاده ها است.

به عنوان وجود دارد مشکلات در حفظ پاکیزگی این MCC مقامات دستورالعمل های زیر از MCC کمیسر Gurudatta Hegde بود دستور غیر قانونی معامله گران برای روشن شدن مغازه ها به طور داوطلبانه در بسیاری از زمان, اما آنها ادامه کسب و کار خود را در تمام فضاهای خالی در جاده ها است.

همچنین MCC منطقه-6 منطقهای افسر Nagaraju که تا به حال انجام یک عملیات همراه با Abhaya تیم شده بود دستور غیر قانونی معامله گران برای تغییر به APMC حیاط پس از دو روز اما معامله گران تا به حال ادامه کسب و کار.

صبح دیروز MCC مقامات انجام یک عملیات در این غیر قانونی موز گران اخراج آنها را کشف و ضبط و میوه ها. از کشف و ضبط شد میوه بعد از تغذیه به کاخ فیل در دستورالعمل از مقامات بالاتر.

Devaraja بازرس Prasanna و کارکنان ارائه امنیت در طول اخراج درایو. این MCC مقامات هشدار داد غیر قانونی معامله گران از شروع اقدام قانونی اگر آنها دوباره ادامه کسب و کار خود را در جاده ها است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن