Rs. 4 کرور آب مالیاتی جمع آوری شده پس از مستند

میسور/Mysuru: پس از مستند های وانی Vilas آب کار می کند (VVWW), آب عرضه بازوی Mysuru شهرستان شرکت (MCC) جمع آور

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از مستند های وانی Vilas آب کار می کند (VVWW), آب عرضه بازوی Mysuru شهرستان شرکت (MCC) جمع آوری کرده است آب مالیات بر ارزش روپیه است. 4 کرور روپیه از ماه مارس سال 2020 است. مالیات بر مجموعه روند speeded شده است تا به تولید درآمد گفت: VVWW اجرایی مهندس P. Nagaraja Murthy.

صحبت به 'ستاره میسور' او گفت که در تمام 65 بخش از MCC انتظار آب مالیاتی به مقدار Rs. 180 کرور و VVWW کارکنان در حال انجام دور روزانه به جمع آوری در انتظار حق. زمانی که مستند اعلام شد, فقط تومان. 79 لاخ مالیات جمع آوری شد. "کارکنان ما با وجود تهدید از COVID-19, رفت و به خانه ها و موسسات و ارائه صورتحساب به مصرف کنندگان است. به عنوان یک نتیجه, ما شده اند قادر به جمع آوری تومان. 4 کرور مالیات تا به حال," او توضیح داد.

این VVWW را تعیین کرده است هدف از Rs. 6 کرور روپیه در ماه ژوئن پایان برسد. "ما خریداری شده و سفارشی دو دستگاه خودرو به طور انحصاری برای جمع آوری مالیات و باید نام آن را Cauvery و Kabini. این وسایل نقلیه مجهز به نقطه فروش ماشین آلات به طوری که آب از مالیات جمع آوری می شود و رسید صادر شده در نقطه" Nagaraja Murthy گفت.

هر خودرو می تواند هشت نفر از VVWW و اگر حق در حال انتظار برای یک مدت طولانی از جمله ارتباطات قطع خواهد شد. قاصر لیست شده است آماده و مسلح با لیست وسایل نقلیه خواهد شد زمین در درب خانه شهروندان به جمع آوری غرامت او افزود.

وجود دارد بیش از 1,70,000 حقوقی اتصالات آب در Mysuru شهرستان و حدود 15000 اتصالات غیر قانونی. از Rs. 180 کرور در انتظار آب پول مالیات Rs. 46 کرور است بهره غرامت و Rs. 40 کرور در انتظار آب مالیاتی غرامت از بسیاری از نهادهای دولتی است. "ما نامه نوشته اند و فرستاده یادآوری به نهادهای دولتی ترغیب آنها به پرداخت حق عضویت خود را," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن