سونی WH-1000XM4 هدفون ممکن است به شما اجازه جفت بیش از یک دستگاه

جدید نشت نکات در چه انتظار از سونی WH-1000XM4 آینده جانشین WH-1000XM3 یکی از بهترین هدفون بی سیم در بازار است.

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

جدید نشت نکات در چه انتظار از سونی WH-1000XM4 آینده جانشین WH-1000XM3 یکی از بهترین هدفون بی سیم در بازار است.

جزئیات آمده از کاربر توییتر justplayinghard که توییتی از اطلاعات آنها به دست آمده از های اخیر teardown سونی هدفون اتصال برنامه. کد تذکرات که M4 هدفون ممکن است قادر به به طور همزمان جفت با دو دستگاه یک از ویژگی های موجود در سلف آن است. در این زمان شما باید برای اتصال مجدد اگر شما می خواهید به استفاده از دستگاه های مختلف.

M4 همچنین ممکن است شامل یک ویژگی به نام "هوشمند صحبت کردن" اجازه می دهد که هدفون به تشخیص صداها و تنظیم محیط صدا بنابراین شما می توانید شنیدن مکالمات بدون در نظر گرفتن هدفون. سلف خود است چیزی شبیه به نام صدای محیط Mode که به شما امکان شنیدن صدای محیط در حالی که با پوشیدن هدفون.

تصاویر از آنچه هدفون می تواند شبیه به هم ظاهر از teardown و آنها به نظر می رسد بسیار شبیه به M3 به عنوان قبلی نشت نشان داد.

Sony آینده هدفون قبلا به بیرون درز در ماه مارس از طریق تشکیل پرونده از Anatel برزیل نظارتی آژانس است. نشت شامل عکس های M4که نگاه کمی ضخیم تر از M3. آنها همچنین نشان داد که هدفون های جدید ممکن است شامل عمر باتری طولانی تر احتمالا هدف قرار دادن 40-محدوده ساعت در یک شارژ — چهار ساعت از سلف خود را معمولی عمر باتری.

این teardown نشان نمی دهد هنگامی که هدفون خواهد آمد و نه سونی منتشر شد هر گونه اطلاعات در مورد M4 هدفون. آزادی ممکن است به زودی به عنوان هدفون به نظر می رسد باید از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال برای تصویب در اواخر سال 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن