گوگل $2.1 میلیارد Fitbit کسب نزدیک شدن موشکافی از تنظیم کننده های اتحادیه اروپا

ضد تراست تنظیم کننده و مصرف کننده حمایت گروه در حال افزایش موشکافی خود را از گوگل برنامه ریزی کسب تناسب اندام

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

ضد تراست تنظیم کننده و مصرف کننده حمایت گروه در حال افزایش موشکافی خود را از گوگل برنامه ریزی کسب تناسب اندام ردیاب شرکت Fitbit.

گوگل اعلام کرد که خرید Fitbit سال گذشته برای $2.1 میلیارد و گفت که امیدوار به تکمیل برخی از زمان در سال 2020 است. اما ممکن است دستیابی به تعویق خواهد افتاد بیش از نگرانی در مورد غول جستجو را افزایش دسترسی به اطلاعات حساس از Fitbit سخت افزار از جمله کاربران ضربان قلب خود را در فعالیت های تناسب اندام و الگوهای خواب.

فایننشال تایمز گزارش می دهد که تنظیم کننده های اتحادیه اروپا فرستاده اند 60-صفحه پرسشنامه به گوگل و Fitbit را از رقبای درخواست از آنها برای ارزیابی چگونه کسب و کار را تحت تاثیر قرار دیجیتال, بهداشت و درمان, space; آیا آن را نقطه ضعف تناسب اندام ردیابی برنامه های میزبانی در فروشگاه Google Play و Google چگونه ممکن است استفاده از داده ها برای مشخصات کاربران را برای جستجو و تبلیغات کسب و کار.

تنظیم کننده های اتحادیه اروپا باید یک ضرب الاجل تعیین جولای 20th, برای آینده خود تصمیم گیری در مورد معامله. معامله بلوک می توانید انتخاب کنید برای تایید معامله و یا برای درخواست امتیازات از گوگل (در مورد چگونه Fitbit داده است که استفاده می شود به عنوان مثال) و یا باز کردن یک چهار ماه بررسی به طور کامل کشف نگرانی. این FT می گوید: این سطح از جزئیات در اخیر پرسشنامه فرستاده شده به شرکت های رقیب نشان می دهد گسترش تحقیقات می تواند در کار می کند.

اتحادیه اروپا نیست و تنها حزب نگران کسب هر دو. ماه گذشته استرالیا رقابت و مصرف کننده کمیسیون اعلام کرد نگرانی های خود. "خرید Fitbit خواهد اجازه می دهد گوگل برای ساخت حتی بیشتر از مجموعه ای جامع از اطلاعات کاربر بیشتر حفاری جایگاه خود و افزایش موانع برای ورود رقبای بالقوه" گفت: ACCC رئیس راد سیمز.

نگرانی از تنظیم کننده نیز همسان با گروه های مدافع مصرف کننده. در این هفته 20 گروه های مصرف کننده از ایالات متحده, اتحادیه اروپا, مکزیک, کانادا و برزیل نوشت: به رگولاتور گفت: معامله شد "آزمون مورد" برای دیدن اگر آنها می تواند به طور موثر سلطنت در اطلاعات انحصارات.

"گوگل می تواند بهره برداری از Fitbit فوق العاده ارزشمند و بهداشت محل داده و قابلیت جمع آوری داده ها برای تقویت آن در حال حاضر موضع غالب در بازار دیجیتال از قبیل تبلیغات آنلاین گفت:" این گروه با توجه به یک گزارش از CNET. "گوگل همچنین می تواند استفاده از Fitbit داده برای ایجاد یک فرمانده در موقعیت های دیجیتال و بهداشتی مرتبط با بازارهای محروم کردن رقبا از توانایی رقابت موثر است."

گوگل ساخته شده است برخی از امتیازات به کاهش این ترس و گفت: سال گذشته که "Fitbit بهداشت و سلامتی داده می شود گوگل از تبلیغات است." در واکنش به نامه ای از گروه های مصرف کننده این شرکت گفت: این معامله این است که "در مورد دستگاه های نه اطلاعات" و اضافه کرد که wearables فضایی است که "بسیار شلوغ" و کسب Fitbit تنها رقابت را افزایش دهد.

این خط از استدلال است که به احتمال زیاد برای جلوگیری از ضد تراست رگولاتور از سادگی مسدود کردن معامله به گزارش فورچونبه عنوان Fitbit و گوگل نیست رقبای مستقیم و نه از آنها را نگه می دارد به اندازه کافی از wearables بازار به این استدلال که این معامله ایجاد یک انحصار است.

"این امر می تواند فوق العاده دشوار است را به یک مورد" ضد تراست وکیل دیوید Balto بود که سیاست مدیر در FTC در طول مایکروسافت آنتی تراست دادگاه گفت: ثروت. "وجود دارد هیچ موفق مخالفان به ادغام عمودی شبیه به این."

با توجه به داده ها از تحلیلگران IDC Fitbit تا به حال کمتر از 5 درصد از wearables بازار در سال 2019 در حالی که اپل بزرگترین بازیکن تا به حال 32 درصد است. بعد دو تا از بزرگترین شرکت های Xiaomi و سامسونگ باید 12 درصد و 9 درصد سهم بازار بود. هیچ یک از این شرکت ها با استفاده از نرم افزار Google خود را در دستگاه های پوشیدنی.

اما نگرانی در مورد دسترسی به داده ها ممکن است بیشتر قانع کننده با توجه به گوگل موقعیت قوی در تبلیغات آنلاین که در آن کنترل 90 درصد از بازار برای برخی از ابزار خاص مانند کسانی که مورد استفاده توسط ناشران به فروش نمایش آگهی. این منطقه حساس برای گوگل در حال حاضر به عنوان پلیس آمریکا در حال نزدیک شدن به پایان خود تحقیقات آنتی تراست در برابر این شرکت در مورد اتهام سوء استفاده از تبلیغات آن تسلط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن