Oppo اعلام 125W تکنولوژی است که به اتهام های همراه را در 20 دقیقه

Oppo شده است به یک رهبر در مهندسی سریع شارژ و راه حل آن توسعه فن آوری در پشت داش شارژ سیستم مورد استفاده در وا

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

Oppo شده است به یک رهبر در مهندسی سریع شارژ و راه حل آن توسعه فن آوری در پشت داش شارژ سیستم مورد استفاده در وان پلاس, گوشی, برای مثال, و زمانی حتی سریع تر نتایج در بسیاری از دستگاه های خود را. امروز این شرکت با در نظر گرفتن یک قدم بیشتر به جلو با اعلام 125W سیستم است که در آن ادعا شده است پیشرفته ترین در صنعت.

تیتر آمار و ارقام از سیستم هستند که آن را می توانید شارژ 4000 میلی آمپر باتری گوشی در 20 دقیقه و تا 41 درصد در 5 دقیقه. اگر دقیق این ضرب و شتم Oppo خود رکورد سریع شارژ باتری در اندازه حدود 10 دقیقه است.

این است که به سادگی یک ماده از ساختمان یک آداپتور برق و متصل کردن آن به یک تلفن معمولی — شارژر و کابل و باتری خود نیاز به طراحی هم برای ایمنی و بهره وری. Oppo می گوید این تلفن که نیست هنوز یک محصول تجاری با استفاده از دو-6C سلول با "دستیابی به موفقیت باتری نسبت" در حالی که شارژر مزایای از بهبود قدرت تراکم خواص بنابراین به عنوان نه به رشد بیش از حد بزرگ است. آن را با استفاده از USB-C در هر دو به پایان می رسد از کابل بر خلاف Oppo قبلی USB-یک شارژر VOOC.

Oppo نشده اعلام کرد یک تلفن که را کشتی با این تکنولوژی هنوز, اما اغلب آن را اعلام ویژگی های مانند پیش از این محصولات تجاری. که سریع ترین زمان شارژ گوشی در جهان است که Oppo رنو Ace که 4000 mAh است که در تست من من می تواند به طور کامل شارژ در 31 دقیقه با آن 65W شارژر. Vivo که سهام مالکیت و فناوری با Oppo اعلام کرد 120W tech در سال گذشته که ظاهرا می تواند شارژ 4000 mAh در دقیقه 13 اما در عین حال به کشتی بر روی هر گوشی.

Oppo شده است بسیار آهسته به اتخاذ شارژ بی سیم, تنها اعلام آن گوشی برای اولین بار به استفاده از این فناوری در اوایل سال جاری اما این شرکت در حال حاضر ادعا به سریعترین سیستم های بی سیم بیش از حد. جدید خود را 65W AirVOOC تکنولوژی می تواند به صورت بی سیم شارژ 4000 میلی آمپر باتری در 30 دقیقه Oppo ادعا می کند که حتی آن را سریع تر از هر در حال حاضر در دسترس سیمی راه حل است.

Oppo طراحی شده 65W AirVOOC شارژر, اما وجود دارد هیچ کلمه ای در زمانی که آن را در دسترس خواهد بود و یا زمانی که گوشی از آن حمایت خواهد کرد. عدم شارژ بی سیم بود واقعا من تنها شکایت عمده با سال جاری در غیر این صورت-عالی پیدا X2 Pro پرچمدار بنابراین امیدوارم Oppo را از ویژگی های جدی است.

در نهایت Oppo است گرد کردن آن بعد از شارژ tech news اعلام کرد یک زن و شوهر از آداپتور جمع و جور است که با استفاده از گن فن آوری به منظور کاهش اندازه آنها است. وجود دارد یک 50W مینی SuperVOOC شارژر که Oppo در مقایسه با اندازه یک کارت کسب و کار دارنده همراه با 110W, مینی فلش شارژر که در مورد اندازه منظم 18W آداپتور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن