ویندوز و macOS هنوز هم یافت نشد تعادل مناسب برای مدیریت برنامه های

من بررسی دو کامپیوتر در حال حاضر: جدید 2020 13-inch MacBook Pro و جدید سال 2020 سطح به 2. شما می توانید با کلی

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

من بررسی دو کامپیوتر در حال حاضر: جدید 2020 13-inch MacBook Pro و جدید سال 2020 سطح به 2. شما می توانید با کلیک بر روی لینک کلیک کنید در جملات قبلی برای برخی از برداشت اول و اگر شما سوالات خاص برای بررسی احساس رایگان برای ایمیل فرستادن به من و من بهترین من انجام به آدرس به عنوان بسیاری به عنوان من می توانم بعد از این هفته.

این بسیار کامپیوترهای مختلف چون مک بوک قدرتمند است و به معنای "مثبت" (هر چه که معنی دیگر) و سطح رفتن است itty-bitty و به معنای به حداکثر رساندن قابلیت حمل برای زمانی که شما در خارج و در مورد (هر چه که معنی دیگر).

آنها نیز باید متفاوت پاسخ به این سوال که "آیا کامپیوتر در یک کامپیوتر؟" برای مک آن را در زیر صفحه کلید; برای سطح آن را در پشت صفحه نمایش. (سطح کتاب 3 است و حتی جالب تر جواب: هر دو. و بله برای کسانی از شما که گوش به Vergecast هفته گذشته من شنیده ام شما و معتقدم واقعا مردم وجود دارد که جداگانه روی صفحه نمایش.)

اما من فقط به عنوان علاقه مند به چیزی است که آنها به اشتراک بگذارید: تلاش خود را برای سیستم های عامل دسکتاپ را به دوران مدرن از آنچه من تماس بگیرید "مدیریت سیستم عامل است." من نوشته شده است و نویسنده فیلم در مورد این قبل از, بنابراین شما ممکن است می دانم که در آن این است که: من شیفته این طیف که اجرا می شود از آی فون و آی پد در یکی از پایان دادن به وحشی پشمالو باز کردن عدد در انتهای دیگر.

این "مدیریت" سیستم تقریبا شامل آن دسته از دستگاه های iOS سیستم عامل کروم و اندروید. آنها محکم تر کنترل می شود تمایل به بومی خود برنامه های نصب شده از طریق فروشگاه app و تمایل به به روز رسانی خود را اعمال می شود به طور خودکار به عنوان به عنوان امکان پذیر است. است که می گویند سیستم های عامل مانند macOS یا ویندوز 10 در حال سازمان ملل متحدموفق, البته, اما آنها به لحاظ تاریخی تمایل به کمی بیشتر باز کنید. لینوکس البته هنوز بیشتر باز است.

و برنامه سازان شده اند, خوب, کمی حریص وقتی که می آید به استفاده از باز بودن. سرگردان به مدیر وظیفه خود را و یا فعالیت های نظارت و مطالعه کردن خود را فعال فرآیندها و شما ممکن است پیدا کردن چیزهایی در حال اجرا است که شما انتظار نیست. هر دو ویندوز و macOS تعداد زیادی از گوشه کوچک که در آن برنامه های خود را بدون نشان دادن در رسمی خود را از لیست برنامه هایی که در startup اجرا می شوند. برخی از این برنامه ها حتی دوباره نصب راه اندازی خود را شبح هر زمان به شما استفاده از آنها را حتی اگر شما به صورت دستی حذف آنها.

که احتمالا بخشی از دلیل که چرا اپل و مایکروسافت آزمایش شده است با راه هایی برای محکم تر خود را مدیریت دسکتاپ سیستم عامل.

macOS کاتالینا نشان دهنده یک تغییر بزرگ در چگونه اغلب برنامه ها به شما اجازه به انجام مسائل آنها می تواند قبلا انجام آزادانه پیشرو به ویندوز ویستا سندرم است. پس از یک نقطه خاص شما فقط با کلیک بر روی "بله" در جعبه بدون واقعا خواندن آنچه در آن درخواست و یا فکر کردن در مورد پیامدهای آن — فرض کنید شما حتی می تواند درک آنچه آنها هستند. کاتالینا همچنین می خواهد به شرم و یا ترساندن شما هر زمان که شما سعی می کنید برای اجرای یک برنامه نصب کردید از جایی دیگر از فروشگاه App مک. نیز وجود دارد کاملا بسیاری از سردرگمی و ازار در مورد اپل سیاست های برنامه گواهی محضری و رسمی.

همانطور که برای ویندوز مایکروسافت به ظاهر تلاش می کند چیزی متفاوت در هر سال است. به تازگی شده است وجود دارد یک "S Mode" است که تنها اجازه می دهد تا شما را به نصب نرم افزار از مایکروسافت در فروشگاه app. این برنامه از لحاظ تئوری به دنبال مدرن تر قوانین برای آنچه انجام می دهند می تواند در پس زمینه منجر به یک تجربه بهتر است. در عمل هر چند مایکروسافت در فروشگاه app فاقد بسیار رایج برنامه های است که شما قطعا می خواهید به استفاده از. خاموش کردن S حالت آسان است و تقریبا آنی است. بنابراین من انتظار می رود بسیاری از مردم انجام دهد.

من خوشحالم که من می توانید پرش به سمت راست در گذشته این محدودیت بر روی هر دو سیستم عامل است. وقتی که من دریافت یک مقدار قوی تر مجموعه ای از قابلیت های. و همچنین مشکلات بیشتر است.

در هر دو سیستم عامل قابل توجه بدون هیچ زحمتی در طول عمر. من یک ضربه بر عمر باتری است که در جایی بین "Huh من احساس بی قراری چیزی است که من تخلیه باتری سریع تر از آن را باید" و "اوه عزیز من خدا آنچه را که من انجام می شود ؟ من نیاز به صرف دو روز آینده شکار کردن این باتری تخلیه." (بله در هر دو مورد اولین حرکت من بود برای متوقف کردن با استفاده از مرورگر Chrome).

پیدا کردن تعادل مناسب بین مدیریت شده و مدیریت نشده سیستم عامل است که بسیار دشوار است. نگه داشتن چیزهای بیش از حد قفل شده و مردم شکایت خواهد کرد که کامپیوتر شما نمی توانید اجازه دهید آنها را به انجام "کار واقعی" — از جمله خود من! باز همه چیز بیش از حد و Adobe, Google, و خدا می داند که نگه داشتن چیزهای در حال اجرا در پس زمینه.

بیشتر از همه: سعی کنید برای سفت کردن پیچ کمی در قبلا باز سیستم عامل و آنچه که شما می خواهید این است که بسیاری از — شاید اکثر کاربران فقط شل شدن آنها. من از آن گناه! اما نقطه تمام از در حال اجرا یک ماشین با ویندوز و macOS یا لینوکس است که قادر به انجام کارها و اجرای برنامه ها است که به سادگی کار نمی کند در ChromeOS یا iPadOS.

S Mode در ویندوز کمی مانند ناگهان با دیدن یک حصار بنا در مسیر خود را به عنوان شما در حال تلاش برای پیاده کردن یک دنباله. و همه کاتالینا اجازه تبادل نظر هستند مانند علائم هشدار دهنده است که نمی دقیقا توضیح دهید که چه خطر واقعی است. مطمئن شوید که شما می دانید که هر دو ممکن است برای خوب خود را به عنوان دنباله جلوتر است خائنانه — اما شما هنوز هم می خواهید برای دریافت کنید که در آن شما در حال رفتن. بنابراین شما پرش از نرده و راه رفتن در این مسیر خائنانه. آنها همه یا هیچ نوع از رفع.

به جای حصار مسدود کردن مسیر من می خواهم guardrails همراه آن است. من می خواهم به این باور است که این امکان را به من می دهد گزینه ای را برای استفاده از قدرت نیاز دارم در حالی که چرخی را در بدترین افراط از برنامه های که ارائه می کند که قدرت. من می خواهم برای آزاد کردن بخشی از مغز است که فروشگاه چک لیست از مکان ها را به بهم زدن در زمانی که من فکر می کنم کامپیوتر من آهسته در حال اجرا است یا گرم.

من فکر نمی کنم کاتالینا یا S حالت که تعادل کاملا درست اما من واقعا خوشحالم که هر دو شرکت در حال تلاش برای آن را کشف کردن.

همیشه وجود دارد در سال آینده. و یا در این سال در واقع. مایکروسافت به نظر می رسد مصرف و در عین حال یکی دیگر از نرم افزار در آن با ویندوز 10X. ما نمی دانیم که اپل قصد دارد در عین حال اما با توجه به این که سیستم عامل کاتالینا است که اغلب در مقایسه با ویندوز ویستا و شما به فرض برخی از تغییرات در حال آمدن است.

گجت اخبار و بررسی

بهترین لپ تاپ شما می توانید خرید

HP Elite سنجاقک (2020) نقد و بررسی: بازیافت در راه حق

MacBook Pro 13-inch: بیا برای صفحه کلید اقامت برای عملکرد

سامسونگ Galaxy A51 دو چیزهای خوب برای رفتن آن: صفحه نمایش و قیمت. در اینجا چکیده ای از کهکشان A51 سامسونگ تلاش خود را بر روی آی فون SE.

LG شیک اواسط محدوده مخملی گوشی های هوشمند خود را بزرگ نشان دهد

بحران ممکن است

تسلا در حال حاضر شروع به ساخت ماشین دوباره در کالیفرنیا کارخانه. کاملا حرکت شبیه چمچه زنی از Sean O'Kane.

Elon Musk مخالف coronavirus سفارش و می پرسد دستگیر

ساز شکست خورده iBackPack موافقت خود را هرگز از crowdfunding دوباره. اشلی Carman:

داگ موناهان خالق شکست خورده iBackPack crowdfunding پروژه است اقامت با کمیسیون تجارت فدرال و با موافقت کرده است که هرگز crowdfund دوباره. توافق ظ امروز پس از بیش از یک سال از عقب و جلو بین آژانس و موناهان که خدمت خود را به عنوان وکیل در این مورد.

ایکس باکس سری X

ایکس باکس سری X بهینه سازی بازی ها وعده 4K تا به 120fps ray tracing و بار بار سریع. تام وارن توضیح می دهد که این "بهینه سازی" نشان می تواند به معنای خوب هر تعداد از چیزها. متاسفانه هنگامی که زمان می آید شما احتمالا نیاز به انجام کمی تحقیق برای کشف کردن آنچه که نسل بعدی ویژگی های بازی شما خرید در واقع پشتیبانی از:

بهینه سازی بازی ها را با استفاده از ایکس باکس سری X ویژگی های مانند رزولوشن 4K در 120fps DirectStorage سخت افزاری ری ردیابی و بار بار سریعتر. بهینه سازی به معنی نشان عناوین را بهینه سازی شده است در برخی از راه, توسط توسعه دهندگان برای کنسول جدید.

تماشای اولین, ایکس باکس سری X فیلم گیم پلی نشان ray-tracing و گرافیک نسل بعدی کنسول. این بازی ها را نگاه زیبا ،

در اینجا برای اولین بار 13 بازی بهینه سازی شده برای ایکس باکس سری X

این 11 بازی های جدید را دریافت ارتقاء رایگان برای ایکس باکس سری X

بیشتر از آستانه

جدید کلاس از مدیران اجرائی در Verizon, AT&T و T-موبایل. ما را به سه بزرگ حامل در حال حاضر در ایالات متحده و هر سه آنها را رهبران جدید. جولیا الکساندر و کریس ولش مشخصات آنها.

حقیقت ناامید کننده در مورد تست آنتی بادی

گوگل یکپارچه همه از آن پیام و برنامه های ارتباطی را در یک تیم

آن را در حال حاضر در حال گرفتن بیش از حد گرم و مرطوب در برخی از مکان ها برای انسان ها برای زنده ماندن

جاستین Calma:

شرایط رسیدن به حدود 115 درجه فارنهایت در گرما-شاخص مقیاس اندازه گیری هر دو حرارت و رطوبت است که اغلب به عنوان آنچه که متوسط "احساس" — دو برابر شده بین سال های 1979 و تا سال 2017 این مطالعه نشان داد. رطوبت و گرما هستند به خصوص ترکیب کشنده از رطوبت messes با توانایی بدن برای خنک کردن خود به خود خاموش توسط تعریق. این یافته ها حاکی از آن است که شرایط سخت است که دانشمندان گیراندم به عنوان یک قریب الوقوع ناشی از تغییر آب و هوا به واقعیت تبدیل می شوند زودتر از انتظار می رود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن