Chamarajanagar و Kodagu SPs میان 13 IPS افسران منتقل

بنگلور: در عمده تجدید سازمان از سطح بالا افسران پلیس دولت دیروز منتقل 13 IPS افسران از جمله پلیس کمیسیون Belag

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

بنگلور: در عمده تجدید سازمان از سطح بالا افسران پلیس دولت دیروز منتقل 13 IPS افسران از جمله پلیس کمیسیون Belagavi و Mangaluru.

P. S. Harsha بود که در خدمت به عنوان Mangaluru کمیسر پلیس شده است منتقل شده و به عنوان مامور اطلاعات و روابط عمومی در بنگلور در حالی که B. S. Lokesh کومار که در خدمت به عنوان Belagavi کمیسر پلیس شده است منتقل شده و به عنوان DIGP, ISD (Internal Security Division), بنگلور. P. S. Harsha جایگزین Vikash کومار VIikash به عنوان Mangaluru شهرستان کمیسر پلیس در حالی که Dr. K. Thiyagarajan جایگزین Lokesh کومار به عنوان Belagavi شهرستان کمیسر پلیس.

در دیگر نقل و انتقالات در IGP سطح Seemanth کومار سینگ بود که در خدمت به عنوان IGP دولت در بنگلور و K. V. Sharath چاندرا بود که در خدمت به عنوان IGP مرکزی محدوده بنگلور باید تعویض ارسال. Chamarajanagar SP H. D. Anandkumar منتقل شده و ارسال شده به عنوان SP, ISD در بنگلور. او جایگزین شده است توسط Divya سارا توماس, 2013 دسته IPS افسر.

Kodagu, SP, دکتر Suman D. Pennekar منتقل شده و ارسال شده به عنوان معاون کمیسر پلیس شهر مسلح رزرو ستاد بنگلور. او جایگزین شده است Kshama میشرا یک سال 2016 دسته IPS افسر بود که در خدمت به عنوان سرپرست پلیس CID در بنگلور.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن