MLC مخالف بخشی در سطح ارزيابی دوم PUC پاسخ اسکریپت

هشدار جمعی از تحریم های جاری ارزیابی اگر دولت. همچنان به استفاده از تاکتیک های فشار در برابر استادان میسور/My

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

هشدار جمعی از تحریم های جاری ارزیابی اگر دولت. همچنان به استفاده از تاکتیک های فشار در برابر استادان

میسور/Mysuru: حفظ که سیستم حمل و نقل عمومی است و در عین حال برای بازگشت به حالت عادی و نگرانی های بهداشتی در حال رشد در میان COVID-19 pandemic, JD(ع) MLC Marithibbegowda به شدت مخالف ادامه بخشی در سطح ارزيابی دوم PUC پاسخ اسکریپت و گفت که آن را به شمار ریسک بهداشت و ایمنی برای ارزیابی.

در یک بیانیه مطبوعاتی Marithibbegowda که نشان دهنده جنوبی معلمان حوزه در شورای قانونگذاری نامیده می شوند بخشی از سطح ارزيابي به عنوان غیرعلمی و نامناسب است.

اشاره به این که Mysuru بخشی ارزیابی در حال وقوع است در 9 مرکز در این شهرستان از 28 مه های MLC تعجب که چگونه استادان از همسایه ولسوالی مندیا, Chamarajanagar حسن و Kodagu که فرم Mysuru بخش می توانید در این ارزیابی در شرایطی عادی سیستم حمل و نقل و شبانه روزی و امکانات محل سکونت در Mysuru با هتل ها شامل غرفه ها و رستوران ها بسته به دلیل مستند.

این ادعا که او تا به حال نوشته شده به اولیه و ثانویه وزیر آموزش و پرورش و PU وزارت آموزش و پرورش مقامات بیش از یک ماه پیش به انجام ارزیابی از پاسخ اسکریپت در تمام منطقه چهارم سر به در نظر گرفتن ایمنی و بهداشت استادان MLC گفت که در سطح ولسوالی ارزیابی شد یک گزینه بهتر به خصوص زمانی که تعداد بالایی از ارزیابی.

وی از سوی مامورین که برخی از DDPUEs بودند مجبور استادان برای حضور در کار ارزیابی کرد و گفت که این تاکتیک فشار باید متوقف شود و آن دسته از استادان که نمی تواند حضور باید معاف از ارزیابی کار.

خواستار تعلیق DDPUEs که در حال اعمال فشار بر استادان و بدون مزاحمت در مورد خود (استادان) نگرانی های ایمنی و بهداشت هشدار داد از دادن یک تماس به صورت توده تحریم مداوم ارزیابی اگر دولت همچنان به تهدید استادان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن