موشک لیگ می گذرد رایگان-به-بازی بازی

موشک لیگ از تغییر در یک راه بزرگ است. امروز توسعه دهنده Psyonix اعلام کرد که بعد از این تابستان چند نفره ماشین

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

موشک لیگ از تغییر در یک راه بزرگ است. امروز توسعه دهنده Psyonix اعلام کرد که بعد از این تابستان چند نفره ماشین-دیدار-فوتبال بازی خواهد بود, رفتن, رایگان-به-بازی بازی. علاوه بر این بازی کراس پلت فرم پیشرفت پوشش عناصر مانند لوازم آرایشی و بهداشتی موارد نبرد تصویب پیشرفت و رقابتی رتبه.

چیزهایی نیز تغییر قابل توجهی برای نسخه PC از این بازی است. هنگامی که رایگان-به-بازی, نسخه , موشک لیگ راه اندازی آن خواهید بود در حال حرکت از بخار به حماسه بازی فروشگاه. (Psyonix به دست آورد Fortnite-ساز حماسه سال گذشته است.) در اینجا چگونه استودیو توضیح می دهد:

موشک لیگ نیز اولین بازی خود را در حماسه های فروشگاه که در آن می رود رایگان برای بازی می باشد. آن یکسان خواهد بود به این نسخه بر روی سیستم عامل های دیگر و قابلیت کراس پلت فرم بازی با تمام موشک لیگ سیستم عامل است.

هنگامی که موشک لیگ می رود به هر کسی که در حال حاضر صاحب آن را بر روی هر پلت فرم (از جمله بخار) قادر خواهد بود به بازی با پشتیبانی کامل برای به روز رسانی های آینده و ویژگی های. این نسخه بخار خواهد شد و دیگر در دسترس خواهد بود برای دانلود برای بازیکنان جدید است.

برای هر کسی که خریداری شده بازی قبل از نسخه رایگان لگد کردن Psyonix ارائه شده است تعدادی از پاداش در بازی از جمله "همه موشک لیگمارک DLC های منتشر شده قبل از رایگان به بازی است."

توسعه دهنده می گوید به انتظار اخبار بیشتر در انتقال "در هفته های آینده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن