داوطلبانه مستند در Hunsur از 3 بعد از ظهر تا 7 هستم; یکشنبه به طور کامل بسته

Kodagu بیش از حد رفع تجارت زمانبندی از ساعت 6 صبح تا 2 بعد از ظهر هر روز; یکشنبه تعطیل Hunsur/ مدیکری: به عنوا

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

Kodagu بیش از حد رفع تجارت زمانبندی از ساعت 6 صبح تا 2 بعد از ظهر هر روز; یکشنبه تعطیل

Hunsur/ مدیکری: به عنوان مخوف Coronavirus است که به سرعت در حال گسترش شاخکهای خود در هر دو شهر و مناطق روستایی مردم در حال آمدن به جلو به طور داوطلبانه تعطیل مغازه و یا داوطلبانه مستند و بدون توجه دولت به طور رسمی اعلام یک مستند.

آخرین به پیوستن به ارابه موسیقی است Hunsur شهر نسبتا شلوغ جمعیت که در آن معامله گران که تصمیم به رفتن به صورت داوطلبانه مستند هر روز از 3 بعد از ظهر تا 7 هستم و به طور کامل بسته شده و در روزهای یکشنبه. این است که راه خود را برای جلوگیری از گسترش ویروس.

این تصمیم اجرا خواهد شد از 26 ژوئن (امروز) تا 5 ژوئیه به عنوان تصمیم گرفت در یک جلسه که در Hunsur شهر و شهرداری در حضور Tahsildar Basavaraju و Hunsur MLA H. P. Manjunath.

نمایندگان تجار و صاحبان املاک تجاری صاحبان هتل مشروب فروشگاه صاحبان فروشندگان کنار جاده ای و سبزیجات و میوه فروشندگان با حضور در این نشست و تصمیم گرفت به دنبال نمونه ای از معامله گران از Channapattana, رمنگرا و کنکپورا. در این جلسه تصمیم به کامل مستند تا 5 ژوئیه به عنوان دانش آموزان خواهد شد به شدت ناراحت به عنوان SSLC امتحانات می رویم.

طبق این تصمیم وجود داشته باشد فروش فقط در صبح از دوشنبه تا شنبه و تمام معامله گران خواهد شد توسط 3 بعد از ظهر. در روزهای یکشنبه آنها خواهد بود به طور کامل بسته شده است.

این Kodagu اتاق بازرگانی بیش از حد شده است و به طور داوطلبانه تصمیم به بستن تمام مغازه ها و موسسات کسب و کار از 2 ساعت ادامه دارد در حالی که تجارت از 6 صبح تا 2 بعد از ظهر. اتاق بازرگانی و رئیس جمهور M. B. Devaiah گفت که نیمی از روز حکومت خواهد بود و قابل اجرا در سراسر منطقه تا 4 جولای.

به عنوان Kodagu منطقه اتاق بازرگانی گرفته است این تصمیم اتاق بازرگانی محلی در مناطق دیگر شده اند مجاز به کاهش تجارت زمانبندی و یا رفتن برای کامل مستند بسته به شدت COVID-19 گسترش یافته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن