رفتن جزئیات این Kotaku داستان در مورد یوبی سافت فراگیر سمی فرهنگ

بیش از چند هفته گذشته ده ها تن از افراد متصل به صنعت بازی به اشتراک گذاشته اند داستان از سوء استفاده در توییتر

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

بیش از چند هفته گذشته ده ها تن از افراد متصل به صنعت بازی به اشتراک گذاشته اند داستان از سوء استفاده در توییتر. یک شرکت خاص, Ubisoft, تا به حال چندین اتهامات وارد علیه عالی رتبه کارکنان از جمله مدیران تامی François و Maxime Béland. در یک داستان از Kotaku, Ethan Gach گزارش می دهد که کارکنان از Ubisoft Toronto در حال صحبت کردن به رهبری "با قبر نگرانی مداوم در مورد گزارش شده از آزار و اذیت و ناتوانی در احساس امنیت و یا حفاظت شده در درون خود ما استودیو" در نامه ای امضا شده توسط بیش از 100 نفر از کارکنان.

این گزارش شامل چند داستان در مورد رفتار در یوبی سافت از جمله در خصوص حادثه نگران کننده است که در آن Béland قرار دادن دست خود را در اطراف یک کارمند زن را گردن. منابع توصیف یک فرهنگ است که در آن کارمندان از ترس اینکه مارک به عنوان مشکل برای صحبت کردن در مورد مشکلات. "یک مرد می تواند دور با فقط در مورد هر چیزی اما من دیده ام بسیاری از مشاغل را نابود کنید با صحبت کردن" یکی سابق نر Ubisoft کارمند گفت: Kotaku. "و هنگامی که ساختار شرکت است که تقریبا همه بچه های سفید, زنانی که باعث سر و صدا' خواهد شد تحت فشار قرار دادند."

منابع نقطه به مشکلات منابع انسانی از جمله Béland را در خدمت به عنوان موقت رئیس منابع انسانی و همچنین مسائل سیستماتیک در شرکت کشت و حمایت از کارکنان زن. Gach می نویسد:

در علاوه بر این به احزاب برای جشن بازی راه اندازی و تعطیلات یوبی سافت تورنتو برگزار شد ماهانه کار احزاب به نام UbiBashes که در آن مردم خوردن و نوشیدن و رقص و بازی به عنوان روز کاری محو شب. این وقایع بودند صورتحساب به عنوان یک راه برای استخدام های جدید به طور مداوم ریختن در به سرعت در حال گسترش استودیو برای ملاقات و معاشرت با همکاران. آنها حتی می تواند بسیاری از سرگرم کننده است. اما برخی از کارکنان سابق هم مقصر احزاب در رابطه با سهل انگاری استانداردهای از رهبری برای ایجاد یک فضای که در آن آن را آسان تر برای حوادث آزار و اذیت یا سوء رفتار جنسی به شانه ای بالا انداخت.

Béland است پس از استعفا از یوبی سافت. فرانسوا در حال حاضر در رشته ترک در حالی که تحقیقات دیگر unnamed کارکنان در حال پیشرفت هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن