دیزنی به علاوه' بزرگ مارول سری فالکون و زمستان سرباز رسما به تاخیر افتاد

شاهین و سرباز زمستان قرار بود به پا زدن کردن استودیو مارول' تلویزیون بزرگ جهان در دیزنی به علاوه در ماه اوت, ا

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

شاهین و سرباز زمستان قرار بود به پا زدن کردن استودیو مارول' تلویزیون بزرگ جهان در دیزنی به علاوه در ماه اوت, اما نشان می دهد اولین رسما تاخیر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

تاخیر می آید و پس از نمایش بود مجبور به توقف تولید در خرداد ماه به دلیل همه گیر آستانه تایید کرده است. دیزنی نیست برتر تاریخ نشان می دهد اما این امید برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی بر روی آن به زودی. شاهین و سرباز زمستان مجموعه بود به انتخاب کنید تا جایی که Avengers: آخر بازی به پایان رسید. استیو راجرز کاپیتان امریکا به نظر می رسد که اساسا بازنشسته پس از زندگی یک زندگی متفاوت در یک جدول زمانی متناوب و سام ویلسون (آنتونی مکی) میدارد سپر در محل خود.

اگر چه ما لازم نیست تمام طول تریلر نشان می دهد دیزنی, انجام, اولین مختصری تیزر در ماه فوریه در سوپر باول. تریلر که همچنین به ما داد ما برای اولین بار به نظر می رسد در استودیو مارول " دو, دیگر, دیزنی, به علاوه سری WandaVision و لوکینشان داد سام تمرین با استفاده از سپر. آن را نیز به طعنه Bucky Barnes (سباستین استن) reuniting با زمو. این شخصیت با بازی دانیل برول برای اولین بار به نظر می رسد در کاپیتان امریکا: جنگ داخلی در سال 2016.

در حالی که طرفداران شد پیش بینی تاخیر نداشتن جدید مارول نشان می دهد در افق است ، دو دیگر بزرگ Marvel Studios, محصولات, بیوه های سیاه و The Eternals, را نیز به حال خود را در تئاتر منتشر شده به تاخیر افتاد. بیوه سیاه منتقل شده از ماه مه 1st نوامبر 6th, در حالی که این Eternals منتقل شده از ماه نوامبر 6th فوریه 12th, 2021. معلوم نیست اگر Marvel Studios' WandaVisionبود که نقل مکان کرد و از سال 2021 به دسامبر سال 2020 نیز نهفته است.

بسیاری از استودیو ها و شبکه های تلویزیونی روبرو هستند تاخیر به عنوان مسائل مربوط به تولید ادامه خواهد داد به خصوص در ایالات متحده است. مدیر عامل شرکت دیزنی باب Chapek گفت: کارکنان در یک دست جلسه که آنها امیدوار به بازگشت به تولید به زودی اما همه چیز وابسته است که مردم با خیال راحت می توانید از بازگشت به کار. دیزنی به علاوه' دیگر نشان می دهد در این سال به Mandalorian's, فصل دوم هنوز در مسیر ضربه اکتبر برتر تاریخ Chapek اعلام کرد در اوایل سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن