KSRTC Mysuru تعلیق خدمات اتوبوس به بنگلور

هیچ اتوبوس به Mangaluru, Udupi و همچنین Manipal میسور/Mysuru: پس از اجرای یک هفته (جولای 14 تا 22) کل مستند در

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

هیچ اتوبوس به Mangaluru, Udupi و همچنین Manipal

میسور/Mysuru: پس از اجرای یک هفته (جولای 14 تا 22) کل مستند در COVID-19 کانون بنگلور شهری و بنگلور مناطق روستایی به عنوان یک اقدام برای جلوگیری از گسترش بیماری مرگبار آنفلوآنزای مرغی در این KSRTC Mysuru روستایی بخش است به حالت تعلیق در اتوبوس خدمات به بنگلور شهر و مکان های دیگر در این دو منطقه تا ژوئیه 22.

KSRTC Mysuru روستایی بخشی کنترل Srinivas گفت ستاره میسور است که با توجه به کامل مستند در بنگلور شهر خدمات اتوبوس به بنگلور متوقف شده است از صبح روز چهارشنبه خود را.

اشاره به این که KSRTC استفاده به عمل حدود 220 تا 240 سفر به بنگلور روزمره او گفت که به و وپیش اتوبوس عملیات شده اند به طور کامل به حالت تعلیق در حساب از این مستند از اوایل صبح روز 15 ژوئیه. این اتوبوس عامل به مقصد مندیا, Maddur, چننپتنا و رمنگرا که در بنگالور بزرگراه. اما تنها تعداد انگشت شماری از سفرهای هستند که عمل به این مقصد به عنوان وجود دارد به سختی چند مسافر او اضافه شده است.

Srinivas بیشتر گفت که اتوبوس به ساحلی مقصد مانند Mangaluru, Udupi و Manipal بیش از حد شده اند به حالت تعلیق برای عدم مسافران است. محرومیت سفر به مقصد در Kodagu, مندیا حسن و Chamarajanagar مناطق KSRTC شده است عامل بسیار چند اتوبوس به مقصد در چند هفته گذشته او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن