نیمی از تمام Facebook مدیران ممکن است مسائل مربوط به سلامت روان

در نوامبر سال 2018 من دریافت یک پیام است که زندگی من را تغییر داد. یک فرد مشغول به کار به عنوان یک مدیر برای F

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

در نوامبر سال 2018 من دریافت یک پیام است که زندگی من را تغییر داد. یک فرد مشغول به کار به عنوان یک مدیر برای Facebook در ققنوس از طریق یک شرکت به نام آگاه خواسته برای دریافت بر روی گوشی و بحث در مورد برخی از آنچه که او دیدن وجود دارد. تجارب خود مرا شوکه کرد و بعد از من در مورد آنچه که او و همکارانش بودند که رفتن را از طریق در آستانهآنها را در رفتن به شوک خیلی بیشتر از مردم است.

در آن یک دفتر که در آن مدیران سایت می خواهم که حملات هراس در حالی که هنوز در آموزش و صدمه قرار گرفتن در معرض روزانه به گور و دیگر نگران کننده پست. که در آن همیشه در حال تغییر محتوای سیاست ها و خواسته های نزدیکی-دقت کامل می تواند خود کار غیر ممکن است. و در آن ماه از الک را از طریق تئوری های توطئه به رهبری برخی از مدیران به آغوش حاشیه ديدگاه راه رفتن را از طریق ساختمان و اصرار دارد که زمین مسطح است.

من در مورد نوشت: تجربیات از یک دوجین فعلی و سابق مدیران در سایت ققنوس در ماه فوریه گذشته. چند ماه بعد پس از شنیدن از کارکنان که در شرایط آگاه است تمپا سایت شد و حتی بیشتر تیره و تار من به آنجا سفر صحبت کردیم و به یک دوجین بیشتر کارگران است. در آنجا یاد گرفتم از یک stressed-out مدیر که از حمله قلبی درگذشت و در میز خود را در سن 42. من آموخته متعدد آزار و اذیت جنسی مناسب است که در زمینه های مختلف کارگران در سایت. و من با سه شجاع سابق مدیران که خود را نقض کرده عدم افشای توافق برای توصیف شرایط کاری خود را بر روی دوربین.

پس از آن طرح دعوی در دادگاه یک مدیر سابق به نام سلنا اسکولا که متهم Facebook ایجاد نا امن محیط کار که باعث شده بود او مشکلات روحی و روانی بود و کار راه خود را از طریق دادگاه ها. و در روز جمعه وکلا در زمینه حل و فصل مقدماتی در مورد. من در مورد آن نوشت امروز در آستانه:

در نقطه عطفی اذعان تلفات که محتوای اعتدال در آن نیروی کار Facebook موافقت کرده است به پرداخت $52 میلیون به زمان سابق و مدیران برای جبران آنها برای مسائل مربوط به سلامت روان تهیه شده در این کار است. در حل و فصل مقدماتی ظ روز جمعه در سن متعو برتر دادگاه, شبکه اجتماعی موافقت به پرداخت خسارت به آمریکا مدیران و ارائه مشاوره به آنها در حالی که آنها کار می کنند.

هر مدیر را دریافت حداقل 1000 $و خواهد بود واجد شرایط برای غرامت اضافی اگر آنها مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه یا شرایط مربوط است. حل و فصل را پوشش می دهد 11,250 مدیران و وکلا در مورد این باور است که به عنوان بسیاری از نیمی از آنها ممکن است واجد شرایط برای پرداخت اضافی مربوط به مسائل مربوط به سلامت روان خود را در ارتباط با زمان کار کردن برای Facebook, از جمله افسردگی و اعتیاد است.

"ما خیلی خوشحالیم که در Facebook کار کرده با ما را به ایجاد یک برنامه بی سابقه ای برای کمک به مردم انجام کار است که غیر قابل تصور بود و حتی چند سال پیش" گفت: Steve Williams, وکیل شاکیان, در بیانیه ای. "آسیب است که می تواند رنج می برد از این کار واقعی است و شدید است."

پس از یک سال از گزارش زندگی این مدیران — من هم برفلد افرادی که در انجام کار برای گوگل و یوتیوب — به نظر می رسید برای من روشن است که برخی از درصد از افرادی که به عنوان مدیران رنج می برند در دراز مدت سلامت روان عواقب. اما چه شده است که درصد ؟

سال گذشته من منتشر شده برخی از به بیرون درز صوتی از یک Facebook همه دست نشست که در آن مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ اذعان کرد این طیف وسیعی از تجارب. "در درون یک جمعیت از 30000 نفر وجود دارد رفتن به یک توزیع از تجربه است که مردم باید" زوکربرگ گفت: با اشاره به تعداد افراد Facebook به کار بر روی اعتماد و مسائل ایمنی در سراسر جهان است. "ما می خواهم به انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که حتی افرادی که با داشتن بدترین تجربه است که ما مطمئن شوید که ما از آنها به عنوان به خوبی به عنوان امکان پذیر است."

یکی از جالب ترین جنبه های امروز, اخبار, است که آن شروع می شود برای پاسخ به این سوال که چگونه بسیاری از مدیران مبتلا هستند. طراحی یک راه حل مورد نیاز است که وکلا برای Facebook و شاکیان برآورد که چگونه بسیاری از مردم را ادعا می کند. و تعداد بسیار بالاتر از تصور من بود.

این طرح دعوی در دادگاه را پوشش می دهد تنها کسانی که کار کرده اند برای Facebook از طریق شخص ثالث فروشندگان در ایالات متحده از سال 2015 تا به امروز یک گروه که اندازه تخمین زده می شود 11,250 مردم است. (مشابه طرح دعوی در دادگاه است و هنوز هم در انتظار در ایرلند پوشش کارگران اروپا.) هر دو Facebook و شاکیان وکلا مشورت با کارشناسان در استرس پس از سانحه و نیابتی تروما. بر اساس آن بحث وکیل شاکیان گفت: من به عنوان بسیاری به عنوان نیمی از اعضای این کلاس انتظار می رود به واجد شرایط برای پرداخت های اضافی.

به عبارت دیگر اگر شما تبدیل به یک مدیر برای Facebook, حقوقی, سابقه نشان می دهد شما باید یکی دو فرصت از درد و رنج منفی در سلامت روانی عواقب انجام این کار.

شاید کسانی که شانس پایین خواهد آمد به عنوان Facebook پیاده سازی برخی از تغییرات دیگر آنها توافق کردند که در حل و فصل مانند ارائه بیشتر مشاوره و ارائه کارگران ابزار برای تنظیم محتوا که آنها در حال مشاهده — تبدیل آن به سیاه و سفید تبدیل کردن فایل های صوتی به طور پیش فرض و غیره. اما خطر به زندگی انسان واقعی است و آن را دور.

یکی دیگر از جنبه به نظر در: چقدر میانگین مدیر پرداخت می شود به عنوان یک نتیجه از حل و فصل ؟ این $52 میلیون رقم کمتر قابل توجه است هنگامی که شما در نظر بگیرید که به طور کامل 32.7 درصد از آن شده است اختصاص داده شده برای وکلا در مورد ترک $35 میلیون چپ بیش از هر کس دیگری.

حل و فصل طراحی شده بود برای جبران مدیران در ردیف. ردیف اول کمک های مالی از $1,000 به هر کس امیدوار است که مدیران با استفاده از پول به دست آوردن یک سلامت روانی معاینه از یک دکتر. برای کسانی که یا به تازگی تشخیص داده شده و یا در حال حاضر تشخیص حل و فصل اضافی را فراهم می کند تا 1500 دلار به $6,000 بر اساس شدت از موارد خود را. و سپس مدیران همچنین می توانید با ارسال مدارک و شواهد از ناراحتی رنج می برد به عنوان یک نتیجه از کار خود را برای برنده شدن تا 50000 دلار در هر فرد در خسارت است.

این مبالغ می تواند تمام شود بسیار کوچکتر بسته به اینکه چگونه بسیاری از اعضای طبقه اعمال می شود و واجد شرایط برای مزایای فراتر از اولین $1,000. اگر نصف کلاس داشت و واجد شرایط اضافی برای سلامت روان, فواید و دریافت برابر جبران — که نمی خواهد در این مورد اما ممکن است مفید باشد برای ورزشگاه-برآورد اهداف وجود دارد خواهد بود $4,222.22 در دسترس در هر ناظر.

در توییتر من پاسخ بسیاری از مردمی اعتراض به اندازه پرداخت استدلال آن را باید شده اند بسیار بالاتر است. در اینجا برای مثال کسی که به نام حل و فصل "ارزش یک روز از بازار تصادفی نوسان در سود برای Facebook." من نمی خواهد استدلال می کنند در اینجا — بسیاری از این مطالب اعتدال نقش اساسا پاسخ اول, مشاغل, تقریبا به عنوان های مختلف به عنوان شما ممکن است فکر می کنم از افسران پلیس و امدادگران و آنها مستحق جبران خسارت و مزایای بیشتر از نزدیک با خدمات آنها و خطراتی که آنها را.

من به نام شاون Speagle سابق Facebook مدیر که مشغول به کار در تمپا سایت به من بگویید آنچه که او فکر می کردم. Speagle بود که نه درگیر در دعوی کرده آگاه از مارس تا اکتبر 2018. در آن زمان او در معرض ویدئوها از خشونت و سوء استفاده از حیوانات در نزدیکی صورت روزانه و او شروع به پرخوری و تجربه شب ترور. پس از اخراج او مبتلا به PTSD.

او گفت که یک سال از مراقبت های روانی او کمک کرده بود به طور قابل توجهی با علائم خود را, اما همچنین که چیزهایی که او تا به حال دیده می شود همچنان به او امد و شد زیاد. "آن بوده است بسیار طولانی سوار" Speagle به من گفت شنبه. "این بسیار دشوار شده است که بسیاری از این مسائل. شما هرگز از انجام آن فقط چوب با شما برای همیشه لطفا برای. حتی اگر آن را فقط دیده می شود بیش از یک صفحه نمایش کسانی که زندگی هرگز به آینده. من فقط آرزو می کنم که Facebook می دانیم که."

Speagle گفت که او گاهی اوقات احساس خجالت توصیف او به PTSD به دیگران نگرانی آنها نمی خواهد کاملا معتقدم که یک فرد می تواند به توسعه این بیماری با مرور Facebook posts. "وجود دارد بسیاری از اوقات هنگامی که آن را تحقیر آمیز" او گفت:. اما روانپزشکان به او کمک کرد تا درک کنند که این پدیده شناخته شده به عنوان نیابتی تروما — تماشای دیگران تجربه درد واقعی است و می تواند خطرناک باشد. او پس از تبدیل شدن به یک معلم مدرسه.

من از او پرسید که چه او از پرداخت او در حال حاضر ممکن است واجد شرایط برای.

"من خوب خواهد بود گرفتن بدون پول" Speagle به من گفت. "من فقط می خواستم این را به جلو. زمانی که من این کار را در Facebook به من گفته شد من بود از ساختن جهان به مکانی بهتر برای حیوانات و افراد جوان است. به همین دلیل من جلو آمد بود به چوب به درست به آن است. پول و طرح دعوی در دادگاه هیچ ربطی به آنچه من انجام داد."

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: Instagram راه اندازی ویژگی های جدید را با هدف ساخت یک پلت فرم بیشتر فضای مثبت. این شرکت می گوید این نورد توانایی حذف تا 25 دیدگاه در یک بار و همچنین جلوگیری و یا محدود کردن حساب های متعدد در همان زمان. (اشلی Carman / آستانه)

تا روند: جک دورسی به 15 میلیون دلار به سان فرانسیسکو coronavirus صندوق امداد. پول کمک خواهد کرد که مستند نشده خانواده های کم درآمد و مبارزه با این بیماری همه گیر. (Dominic Fracassa / سان فرانسیسکو کرونیکل)

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,354,300

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 80,600

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 69,520

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 991,897

موارد گزارش شده در نیویورک: 342,267

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 1,204,651

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 139,945

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 425,933

موارد گزارش شده در ایلینوی: 79,123

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ایلینوی: 442,425

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

Facebook در حال کار برای راه اندازی یک جدید سیاسی حمایت گروه که مبارزه با رگولاتور در تلاش برای مهار این تکنولوژی میباشد. این حرکت به شدت دره سیلیکون نبرد با واشنگتن در زمانی که مقامات دولتی هنوز هم تهدید به شکستن تا شرکت های بزرگ. تونی Romm در واشنگتن ارسال کرده است:

این سازمان آمریکایی به نام لبه و هدف آن از طریق یک مجموعه از تبلیغات و دیگر سیاسی صرف برای متقاعد کردن سیاستگذاران که دره سیلیکون ضروری برای اقتصاد ایالات متحده و آینده آزادی بیان با توجه به سه نفر آشنا با این موضوع و همچنین اسناد و مدارک بررسی شده توسط واشنگتن پست. مردم صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به توصیف این گروه هنوز به طور رسمی اعلام شده است.

در ماه دسامبر آمریکا لبه شکل گرفته به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی و ماه گذشته در آن ثبت شده همراه پایه و اساس با توجه به اختلاط اسناد ثبت شده در ویرجینیا. راه اندازی اساسا اجازه می دهد تا آن را به حرکت به یک زاغه از قوانین مالیاتی در چنین راهی که آن را می توانید جمع آوری پول و حمله رعد اسا امواج رادیو و تلویزیون با تبلیغات بدون تعهد از افشای همه آن را اهدا می کنند. بسیاری از قدرتمند بازیگران سیاسی — از جمله انجمن ملی تفنگ — به طور مشابه عمل با کمک "رفاه اجتماعی" گروه ها.

Facebook منتشر شده یک گزارش جدید از جزئیات که چگونه آن را با استفاده از ترکیبی از هوش مصنوعی و انسان واقعیت-چکرز برای به اجرا درآوردن آن استانداردهای جامعه. این شرکت با تکیه بیشتر به شدت در AI برای آن اعتدال تلاش. اما برخی از قطعات از محتوا مانند الگوهای رفتاری و جنسی می تواند دشوار برای هوش مصنوعی به تجزیه. (نیک Statt / آستانه)

Anti-مستند تظاهرات در استرالیا بودند سوخت توسط یک تئوری توطئه Facebook ، اعضای پیشنهاد کرده اند دروغ است که بیل گیتس است که در پشت coronavirus همه گیر و شعار می دادند "بازداشت بیل گیتس" در یک تجمع اخیر. (کامرون Wilson / BuzzFeed)

اطلاعات غلط محقق رنه DiResta می گوید او خواسته شرکت های فن آوری را گسترش خود تعریف که شمارش به عنوان یک منبع معتبر. در این پرسش و او مورد بحث چگونه سیستم عامل مدیریت coronavirus اطلاعات غلط و جایی که آنها می تواند انجام بیشتر. (برکمن کلاین مرکز)

Coronavirus عفونت نرخ خونتان در قلب جوامع با توجه به پخشنشده کاخ سفید گزارش. این خبری است که در تقابل با رئیس جمهور تهمت را اعلام اوایل این هفته که "همه در سراسر کشور شماره در حال پایین آمدن سرعت در حال." (جاناتان آلن فیل McCausland و کوروش فریور / NBC)

سه روز پس از یک مشاور ارشد کاخ سفید در آزمایش مثبت برای COVID-19 مقامات دولتی مشغول به کار در بال غربی هستند که دستور به پوشیدن ماسک. این قانون صدق نمی کند و به رئیس جمهور تهمت ، (Ashley Parker جاش Dawsey و فیلیپ Rucker / واشنگتن پست)

در اینجا چیزی است که آن را مانند یک تماس تحقیقی در ایالات متحده است. این مردم هستند که وظیفه ردیابی کردن کسانی که آلوده شده اند ممکن است با COVID-19. (جیمز معبد و بابی جانسون / MIT Technology Review)

نزدیک به 40 درصد از Icelanders با استفاده از تماس با ردیابی برنامه بیشترین تعداد هر کشور است. با وجود استفاده گسترده کارشناسان می گویند تاثیر این برنامه شده است کوچک در مقایسه با دستی ردیابی تکنیک های مانند تماس های تلفنی. به عنوان ما به شما در این امر می تواند یک ماه پیش.(بابی جانسون / MIT Technology Review)

کمیسیون تجارت فدرال حاکی از آن است که به دنبال حفظ حریم خصوصی شکایت مربوط به زوم. قانونگذاران بوده است ابراز نگرانی در مورد چگونگی زوم جمع آوری و ذخیره داده های کاربر. (رویترز)

چگونه خواهد هولوگرام از جو بایدن باید برای هر فرد در قاره ما به دیدن او ؟ حدود 1,400 کیلومتر قد بلند یا 255 کوه Everests انباشته در بالای هر یک از دیگر. اگر شما در حال روشن نیست که چرا این است که در حال حاضر موضوع بحث شما ممکن است بخواهید به سالم باقی می ماند. (Makena Kelly / The Verge)

صنعت

جک دورسی گفته توییتر کارکنان آنها اجازه داده می شود به کار از خانه برای همیشه حتی پس از coronavirus همه گیر را تصویب کرده است. برخی از مشاغل که نیاز به حضور فیزیکی از قبیل حفظ سرورهای هنوز هم نیاز به کارکنان به در آمده است. این چیز خوبی است اما همچنین چند سال از هم اکنون توییتر است قطعا رفتن به درک که آن را به چند صد نفر از کارکنان در حقوق و دستمزد که برای این شرکت کار کرده در سنین. در اینجا الکس Kantrowitz در BuzzFeed:

توییتر تشویق کارکنان خود را برای شروع به کار از خانه در اوایل ماه مارس به عنوان coronavirus شروع به گسترش در سراسر ایالات متحده. دیگر شرکت های فن آوری همین جمله مایکروسافت, گوگل و آمازون است.

که ماه توییتر و منابع انسانی رئیس جنیفر کریستی گفت BuzzFeed شرکت خواهد "احتمالا هرگز همان خواهد بود" در ساختار آن کار می کنند. "افرادی که ساکت شد به کار از راه دور را پیدا خواهد کرد که آنها واقعا رشد که در راه" کریستی گفت. "مدیرانی که فکر نمی کنم آنها می توانند مدیریت تیم که از راه دور خواهد شد دیدگاه های مختلف. من فکر می کنم ما نمی خواهد بازگشت."

توییتر اضافه سابق گوگل AI رئیس Fei-Fei لی به هیئت مدیره. Li سمت چپ گوگل پس از آمدن به نقش خود در این شرکت قرارداد نظامی که موجب کارمند تظاهرات و در نهایت این شرکت به رها کردن پروژه. (تایلر Sonnemaker / کسب و کار خودی)

Facebook تعطیل Instagram مطلب آن برنامه با هدف بازارهای در حال ظهور. این شرکت که همواره مشخص می شود این برنامه به عنوان یک "آزمون" — برنامه ریزی برای آنچه در آن است آموخته شده در طول این سال های گذشته به منظور توسعه یک نسخه جدید از نرم افزار است. (سارا پرز / TechCrunch)

Facebook اخبار ناشراننگران هستند که این پروژه ممکن است تضعیف خارج از شرکت اولویت با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. این COVID-19 مرکز اطلاعات خاص به نظر می رسد نورد برای حل دقیقا نوع مشکل News tab اصل در نظر گرفته شده را حل کند. (حداکثر Willens / Digiday)

Coronavirus همه گیر و پس از آن خاموش شدن ناگهانی را به ارمغان آورد مبادله کالا به مردم تجارت کالا در Facebook شدند. (راشل لرمان / واشنگتن پست)

در مصاحبه ای بود که بلافاصله خوانده شده و به اشتراک گذاشته شده توسط هر کار روزنامه نگار Quibi بنیانگذاران Jeffrey Katzenberg سرزنش جریان برنامه های خشن شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس. "من نسبت به همه چیز را که اشتباه رفته است به کروناویروس" او گفت:. "همه چیز است." همان جف, همان. (نیکول Sperling / نیویورک تایمز)

هکرها جعل هویت زوم, مایکروسافت , تیم, و گوگل برای دیدار با کلاهبرداری فیشینگ. به عنوان به طور قابل توجهی بیشتر مردم با استفاده از این ابزار در طول COVID-19 همه گیر در این حوزه می تواند مورد استفاده برای فریب مردم را به دانلود نرم افزارهای مخرب. (جی پیترز / آستانه)

سفارش غذا از کسب و کارهای محلی است که یک راه خوب برای حمایت از صنعت رستوران در منطقه شما. اما آن را کمی پیچیده تر از شما ممکن است فکر می کنم. یکی Grubhub کاربر سعی پیتزا سفارش از یک ظاهرا رستوران محلی است که تبدیل به یک undercover Chuck E. Cheese. برای شرم, Chuck E. برای شرم آور است.(Jelisa Castrodale / غذا و شراب)

گوگل Stadia is a lonely place. Google cloud جریان خدمات احساس می کند مانند یک ورزشگاه مجازی که هنوز در حال ساخته شده است و جمعیت وارد نکرده. (تام وارن / آستانه)

Charli و Dixie D'Amelio را ترک کرده اند Infinite را اعتیاد به مواد مخدره ، خواهران می گویند که آنها لازم نیست که هر گونه گوشت گاو با خانه اعضای هر چند Charli و یکی از بنیانگذاران آیا فقط شکستن. (استار Bowenbank / جهان وطنی)

LinkedIn راه اندازی مجازی حوادث ابزار به مردم اجازه ایجاد و پخش آنلاین تجمعات بر روی پلت فرم. (اینگرید Lunden / TechCrunch)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

با خواندن این کتاب این تکنولوژی مدیران به سمت راست در حال حاضر.

سعی کنید به قتل فرد زندگی می کنند و بیش از یک خرده گله. خواندن در مورد دیگر خرده قولنج ممکن است کمک کند.

گوش دادن به این Vergecast قسمت با من آستانه سردبیر Nilay Patel و سابق Facebook رئیس دفتر امنیت Alex Stamos. ما صحبت در مورد رفع زوم اطلاعات غلط در سیستم عامل های اجتماعی, انتخابات, امنیت, و خیلی بیشتر.

حضور در سه روز مجازی جشنواره در Houseparty با دوستان خود. ترکیب بسیار خوب و شامل Keegan-Michael Key, Tinashe, Zooey Deschanel و دوجا گربه.

کسانی که خوب توییتهایی

و در نهایت ...

این فقط یک صدای جیر جیر اما من می خواستم آن را به یک محل افتخار امروز.

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و, کلاس, اقدام شهرک: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن