Facebook غیرفعال تقریبا 200 حساب های مربوط به گروه های نفرت

Facebook حذف تقریبا 200 حساب های متصل به سفید supremacist گروه که در تلاش بودند به تجمع هواداران برای حضور در

توسط PARINEWS در 18 خرداد 1399

Facebook حذف تقریبا 200 حساب های متصل به سفید supremacist گروه که در تلاش بودند به تجمع هواداران برای حضور در اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه مردم آسوشیتد پرس گزارش داد. حساب در سوال در ارتباط بودند به دو گروه نفرت Facebook در حال حاضر ممنوع, به افتخار پسران و آمریکا گارد.

تظاهرات ادامه داد: بیش از آخر هفته در سراسر ایالات متحده موجب شده توسط مارس 25th, مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. مقامات را متهم اخراج مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین با قتل درجه دوم در Floyd مرگ پس از یک ویدئو نشان داد چوین زانو در Floyd گردن به عنوان افسران دیگر نگاه کرد. دیگر افسران که آنها نیز از کار اخراج شده است به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل.

Facebook تا به حال شده است نظارت بر حساب و شروع به دیدن پست های تشویق مردم به شرکت در تظاهرات در فرد است. برخی از آنها آماده برای رفتن با سلاح های, یک شرکت رسمی گفت: AP. این شرکت را ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد که در آن حساب کاربران واقع شد و یا آنچه که به طور خاص آنها ممکن است برنامه ریزی برای انجام در تظاهرات.

هفته گذشته Facebook گفت: این امر محدود کردن گسترش گروه ها و صفحات در آن پلت فرم متصل به اصطلاح "boogaloo" که برخی از راست گروه استفاده برای اشاره به یک ظاهرا آینده دوم جنگ های داخلی آمریکا. آن را به تنزل رتبه دادن به صفحات و گروه ها در نتایج جستجو و نمی خواهد آنها را توصیه به کاربران Facebook گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن