Google dodges lawsuit over Genius lyric scraping

در روز سه شنبه، گوگل به اتهام خراش آهنگ های ترانه از نابغه، یک سایت تفسیر و اشعار ضرب و شتم دادخواهی. قاضی فدر

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

در روز سه شنبه، گوگل به اتهام خراش آهنگ های ترانه از نابغه، یک سایت تفسیر و اشعار ضرب و شتم دادخواهی. قاضی فدرال در منطقه شرقی نیویورک متوجه شد که در حالی که ادعاهای قراضه معتبر بود، خراش نقض حق تکثیر به حساب نمی آمده است، و این دعوی در نتیجه رد شد.

نابغه ادعا می شود در دسامبر 2019 که گوگل در حال بلند کردن اشعار خود را. خراش با دزدکی نشان داده شد با دزدکی نشان دادن یک نشانه متنی هوشمندانه به نوشته های نابغه' اشعار، در یک مورد با استفاده از یک سری از apostrophes به املا "قرمز دست" در کد مورس. علامت آب متعاقباً در جستجوهای مرتبط با گوگل، بدون پیوند یا نسبت دادن به نابغه ظاهر شد.

در اوایل آن سال، گوگل یک وبلاگ منتشر کرد که اعلام کرد این شرکت "خزیدن و یا خراش وب سایت ها به منبع این اشعار نیست. در عوض، شرکت از طریق وبلاگ خود استدلال کرد که مردم اشعار در سراسر از طریق جعبه اطلاعات "آمده به طور مستقیم از ارائه دهندگان محتوای اشعار، و آنها به طور خودکار به روز شده به عنوان ما دریافت خواهید کرد اشعار جدید و اصلاحات به طور منظم."

قاضی مارگو برودی استدلال کرد که با وجود ادعاهای نابغه، وب سایت دارنده حق تکثیر واقعی نیست، به گزارش هالیوود گزارشگر. اگر چه کاربران نابغه جمع آوری اشعار، اشعار خود را هنوز هم متعلق به نوازندگانی که آنها را نوشته است. در حالی که نابغه به طور موثر مجوز اشعار، اضافه کردن به آنها را از طریق آثار مشتق (به عنوان مثال، annotations) نمی دهد نابغه مالکیت لازم بر واقعی خود را.

برودی در برکناری خود نوشت: «[نقض] ادعاهای قراردادی چیزی بیش از ادعاهای به دنبال اجرای حقوق انحصاری صاحبان حق تکثیر برای حفاظت از تکثیر غیرمجاز متن ترانه نیست.

برودی ادامه داد که نقض استدلال قرارداد نیز توسط قانون کپی رایت پیش از پیش گرفته شده است، و خاطرنشان کرد که این "ادعایی است که [Google] تولید مثل غیر مجاز از [Genius'] کار مشتق شده ایجاد کرده است، که خود رفتار است که نقض حق انحصاری مالک حق تکثیر تحت قانون حق تکثیر فدرال است."

هنوز هم، نابغه اولین وب سایت نیست که گوگل را متهم به جمع آوری داده های خود برای صفحات گوگل می کند. Yelp مدت هاست که گوگل را متهم به سرقت محتوای خود را در جستجو -- چیزی است که در جلسه ضد تراست اخیر که مدیر عامل گوگل Sundar Pichai حضور آورده بود. Yelp قبلا استدلال کرده است که گوگل در حال دور کردن کلیک از وب سایت خود را برای خوراک گوگل خود را. در طول جلسه، ریپ دیوید سیسیلن (D-RI) از پیچای پرسید که به نظر او رفتار ضد رقابتی است یا نه.

وقتی شرکت را اداره می کنم، واقعاً روی دادن به کاربران یکه و چیزی که می خواهند تمرکز می کنم، پیچای جواب داد، تا قدری از این سوال طفره رفت. "ما خودمان را به بالاترین استاندارد هدایت می کنیم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن