ایمنی-تقویت کیت برای خط مقدم کارکنان راه آهن

Hubballi: تداوم مبارزه با COVID-19راه آهن در حال کار بر روی راه و روش برای مقابله با این ویروس و جلوگیری از گس

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

Hubballi: تداوم مبارزه با COVID-19راه آهن در حال کار بر روی راه و روش برای مقابله با این ویروس و جلوگیری از گسترش این ویروس به ویژه در میان کارکنان خط مقدم که از حضور در lakhs از شهروندان از بازگشت به زادگاه خود توسط Shramik قطار ویژه.

بودن در خط مقدم این امنیت و آموزش کارکنان در تماس مداوم با شهروندان مهاجر. بنابراین راه آهن دولت تصمیم گرفته است به ترتیب برای حفاظت از توزیع ایمنی کیت برای محافظت از آنها در برابر COVID-19 ویروس در ایستگاه های راه آهن.

در بیانیه صادر شده در اینجا توسط SWR به عنوان بخشی از آن اقدامات رفاهی کارکنان, ساخت و ساز, سازمان بنگلور باید با وزارت AYUSH آغاز توزیع ایمنی-تقویت کیت به خط مقدم کارگران در KSR بنگلور ایستگاه راه آهن.

ایمنی تقویت کیت که به طور مشترک توزیع شده با وزارت AYUSH کارناتاکا شامل موارد زیر است: آلبوم Arsenicum 30, Chavanprash, Ayush Kadha پودر و Ayush نفت برای پاکسازی هر احتقان بینی.

این بسته توزیع شد به هر یک از راه آهن نیروی حفاظت از کارکنان خود را افزایش ایمنی در این بیماری همه گیر و حفاظت از آنها در برابر COVID-19 ویروس. امنیت پرسنل و کارکنان در KSR بنگلور ایستگاه راه آهن استقبال کرده اند این کیت و تشکر از دولت برای حمایت از آنها در انجام وظایف خود و حفاظت در این بحران است.

این ابتکار عمل است که برنامه ریزی شده به اجرا در Hubballi و Mysuru بخش نیز می باشد. مراقبت از گرفته شده برای اطمینان اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و sanitising دست و منظم اطلاعیه به احتیاط مسافران برای پیشگیری و گسترش COVID-19 ویروس قبل از خروج است. راه آهن نیز اطمینان کامل sanitisation از تمام مربیان قبل از سوار شدن از Shramik ویژه قطار توسط مسافران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن