Instacart ترفند اوج سیستم پس از نکته-طعمه اعتراض

Instacart تنظیم, چگونه آن دسته مشتری نکات زیر اعلام هفته گذشته از کنگره درخواست به عمل نکته-طعمه در آن Instaca

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

Instacart تنظیم, چگونه آن دسته مشتری نکات زیر اعلام هفته گذشته از کنگره درخواست به عمل نکته-طعمه در آن Instacart اجازه می دهد تا مشتریان به وعده راهنمایی بزرگ برای خریداران تنها برای آن دسته از مشتریان به بعد لغو این نکته پس از سفارش است کاهش یافته است.

Instacart در حال حاضر می گوید که می خواهد کوتاه کردن پنجره یک مشتری می تواند خود را تغییر دهد نکته از سه روز را به 24 ساعت. همچنین در حال حاضر نیاز به مشتریان ترک انتقادات و پیشنهادات برای از بین بردن راهنمایی و حمایت به غیر فعال کردن هر مشتری که "به طور مداوم و به طرز وحشتناکی درگیر در این نوع رفتار است." این شرکت ادعا می کند "تنها 0.25 درصد از سفارشات تا به حال یک نکته تنظیم شده بعد از 24 ساعت" و "کمتر از 0.5 درصد از سفارشات را راهنمایی برداشته می شود پس از تحویل." Instacart نیز گسترش آن در برنامه نقد کردن ویژگی شامل نکات بنابراین خریداران هم اکنون می توانید دریافت اضافی به دست آورده پول از سفارش تا 24 ساعت پس از تکمیل سفارش.

Instacart مانند بسیاری دیگر بر روی تقاضا برنامه به مدت طولانی به حال یک بحث برانگیز و در زمان استثماری رویکرد به اوج. این شرکت متهم شده بود در سال 2019 از نکته سرقت با شمارش مشتری راهنمایی به سوی یک خریدار تضمین پرداخت حداقل. آن را پس از تغییر این سیاست برای اطمینان بیشتر شفاف تخصیص راهنمایی.

اما در میان همه گیر یک مشتری جدید به سمت رفتار در Insatacart پلت نکته-طعمه شروع نما خطرات جدی برای Instacart خریداران. بسیاری از Instacart خریداران آغاز کرد و با تکیه بر این شرکت به عنوان تنها منبع درآمد در طول COVID-19 ناشی از مستندات و قرار دادن سلامت خود را در معرض خطر ابتلا به سرمایه گذاری به فروشگاه های مواد غذایی و تحویل غذا به مشتریان. برخی از Instacart کاربران کشف آنها می تواند وعده بزرگ راهنمایی برای اطمینان از خدمات کارآمد تنها به کاهش مقدار نوک به صفر پس از دریافت سفارش.

اخیر در آستانه رسیدگی به انسان هزینه Instacart را به سرعت در حال گسترش نقش خود در طول COVID-19 یافت که نکته-طعمه یک مرکزی شکایت بسیاری از کارگران برخی از آنها گفت: Instacart بود ساخت آن را دشوار برای دریافت وعده داده شده بیمار پرداخت. (Instacart این هفته گسترش آن بیمار پرداخت سیاست به عنوان بخشی از یک توافق با واشنگتن دادستان کل کارل رکین.) یک گروه از سناتورها به رهبری سناتور. برایان Schatz (D-HI) در هفته گذشته نام یک پتانسیل رسیدگی به Instacart اوج سیستم در نامه ای به کمیسیون تجارت فدرال.

"کنگره عمدا ارائه گسترده اقتدار... به طوری که FTC می تواند آدرس جدید و در حال ظهور شیوه های بازار است که ممکن است تشکیل ناعادلانه و شیوه های فریبنده," سناتور نوشت. "به ویژه در نور از COVID-19 همه گیر و خطرات منحصر به فرد که به صورت آنلاین و تحویل خریداران در نظر گرفتن ما بر این باورند که اوج سیاست در Instacart و دیگر شرکت های مشابه سزاوار نمي شود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن