آموزش طراحی لباس طرحستان

آموزش طراحی لباس 1. خط تراز را رسم کنید یک خط تعادل بکشید. این اولین خط در طراحی شما است و باید در ترسیم آن

توسط PARINEWS در 3 تیر 1400

آموزش طراحی لباس

1. خط تراز را رسم کنید

یک خط تعادل بکشید. این اولین خط در طراحی شما است و باید در ترسیم آن دقت کنید ، این خط وزن متوسط ​​مدل شما را نشان می دهد. آن را از بالای سر تا نوک انگشتان ، در امتداد ستون فقرات بکشید. حالا بیضی بکشید تا سر نشان داده شود. این الگوی اصلی شماست و از این طریق می توانید به طور دقیق و متناسب طراحی کنید. می توانید الگو را به عنوان اسکلت مدل مسدود کنید. بنابراین طرح اصلی خود را خلق کنید و به آنچه ممکن است ایجاد کنید فکر کنید.

خط تعادل باید یک خط عمودی مستقیم باشد ، حتی اگر مدل را در موقعیت دیگری قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر مدلی کمی شیب دار به سمت چپ طراحی کنید ، باید یک خط مستقیم و عمودی به صفحه اصلی ارسال شود ، به طوری که باید از مدل بالایی از زمینی که در آن قرار دارد ، بالاتر باشد. است.

توجه داشته باشید که هنگام طراحی لباس نیازی به ایجاد مدل متناسب ندارید. اگر مهارت های طراحی چهره شما مهم نیست ، این لباس هایی است که به نمایش گذاشته می شود و مورد بررسی قرار می گیرد. بیش از حد نگران ایجاد یک مدل دقیق و بی نقص و افزودن جزئیات به چهره مدل خود نباشید و از موارد مهم مراقبت کنید تا بالاخره یک لباس زیبا و جذاب نشان دهید

2. شروع به طراحی لگن کنید

شروع به طراحی ناحیه لگن کنید. با اضطراب ، یک مربع زیر خط تعادل رسم کنید ، دقیقاً در جایی که به طور طبیعی روی بدن است. اندازه مربع را با توجه به عرض مدل انتخاب کنید. یک مدل در مقایسه با یک مدل بزرگتر کوچکتر از یک مربع کوچک است.

شما با انتخاب خود شروع می کنید و مربع لگن را به سمت چپ حرکت می دهید یا مطابق با طرح خود آن را به سمت راست تغییر می دهید. به عنوان مثال ، اگر مدل را به سمت چپ متمایل کنید ، باید مربع لگن را کمی به سمت چپ بچرخانید و اگر یک مدل معماری استاندارد وجود دارد ، کافی است آن را به صورت عمودی و بدون هیچ زاویه ای بکشید.

3. طراحی بدن و شانه

در این مرحله بدن و شانه ها را بکشید. خطوط بدن را از دو گوشه مربع لگن به سمت بالا بکشید. این دو خط روی کمر باید مانند بدن واقعی انسان دارای یک قوس داخلی باشد. عرض شانه باید بالای لگن اندازه گیری شود.

بعد از اتمام ، نیم تنه الگوی شما باید مانند یک تنه طبیعی و واقعی بدن شما بین بدن قرار بگیرد. برای درک این موضوع می توانید مدل ها را در مجلات و تبلیغات مشاهده کنید. این تصاویر به شما کمک می کنند تا یک الگوی طبیعی ترسیم کنید و اگر می خواهید ، باید به برند نیز کمک کنید. توجه داشته باشید که کمر از پایین تنه و باسن کوچکتر است.

کشیدن شانه ها و باسن ها در جهت مخالف مستقیماً در الگوها معمول است. این موقعیت "contrapposto" نامیده می شود ، این یک موقعیت استاتیک نامتقارن است که بخشی از بدن انسان است ، به مکان دیگری خم می شود و وزن بدن را به جای هر دو پا روی یک پا قرار می دهد. این موقعیت باعث ایجاد حس حرکت می شود. همچنین کمر را در یک خط افقی کوتاهتر از خط شانه و مفصل ران بکشید.

هنگام طراحی الگو ، توجه ویژه ای به خطوط منحنی بدن داشته باشید ، زیرا این زوایا و خطوط ، شکل طبیعی بدن را ایجاد می کنند بسیار مهم است.

4. سر و گردن را در الگو رسم کنید

در این مرحله باید سر و گردن الگوی خود را بکشید. مدل گردن باید یک سوم عرض شانه ها و نصف طول یک سر باشد. پس از کشیدن گردن ، سر را متناسب با بدن بکشید. هرچه سر در الگو بزرگتر باشد ، فکر می کنید تصویر مدل شما کوچکتر باشد.

حتی می توانید یک بیضی شکل که برای ترسیم بهتر سر و صورت ترسیم کرده اید ایجاد کنید و با اندازه گیری متن ، سر را ترجیح دهید. سر را مطابق ژستی که برای ظاهر مدل طبیعی خود انتخاب کرده اید ، طراحی کنید.

انتخاب ژست مدل بسیار مهم است ، زیرا بسته به ژست مدل می توانید سر خود را کمی بالا ، پایین ، چپ یا راست بچرخانید. بسیار مهم است که تمام قسمت های بدن را به دقت در قالب بکشید ، زیرا با طراحی دقیق تمام قسمت ها و استفاده از تناسب اندام ، در نهایت یک مدل طبیعی است که شما را طراحی می کند و نشان می دهد بسیار حرفه ای هستید.

5. ران ها و پاها را به صورت یک الگو بکشید

در این مرحله شما باید پاها را طراحی کنید. پاها باید آخرین قسمت بدن خود را داشته باشند ، در مجموع طول رانندگی و پا باید 4 برابر طول مدل باشد. پاها نیز به رانها (از زیر لگن تا بالای زانوها) و عضلات پا (زیر زانوها تا ابتدای مچ پا) تقسیم می شوند. به یاد داشته باشید که شما یک طراح مد حرفه ای هستید ، برای اغراق در مدل قدیمی ، باید پاهایتان را بیشتر از بدن دراز کنید.

6. برای دسترسی راحت تر به پرده بالاتر ، در دوره های بالاتر دو برش وجود دارد. برای دسترسی راحت تر به بال های فوقانی ، دو برش در اندام تحتانی و دو برش در اندام تحتانی وجود دارد. هر مچ پا یک چهارم عرض سر است.

7. پاها و بازوها را در الگو بکشید

الگوی خود را با پاها و بازوها به پایان برسانید. پاها نسبی است

https://tarhestan.org/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن