Mysuru رمپ تا سلامت زیرساخت

ESI بیمارستان KSOU فرمت مرکز در Mandakalli به جدید COVID امکانات مراقبتقصد دارد در جریان یکی دیگر از تست در آز

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399
  • ESI بیمارستان KSOU فرمت مرکز در Mandakalli به جدید COVID امکانات مراقبت
  • قصد دارد در جریان یکی دیگر از تست در آزمایشگاه دولت آیورودا و Panchakarma بیمارستان
  • MP Pratap Simha بازرسی های تازه ساخته شده Tulsidas بیمارستان

میسور/Mysuru: Mysuru است ramping تا آن COVID-19 آزمایش و درمان امکانات زیر افزایش سریع در افراد آلوده. نیاز به ایجاد امکانات مجزا بوجود آمده در حال حاضر به عنوان تعیین شده COVID-19 بیمارستان است که به طور موثر درمان می شود و درمان بسیاری از بیماران تا کنون ممکن است به اندازه کافی در مورد موارد آلوده مارپیچی تا در روزهای آینده.

Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفته است که اگر وجود دارد یک انفجار از موارد مثبت مانند در بنگلور که در آن هر روز بیش از 100 به 200 مورد گزارش شده از منطقه دولت آماده است تا با جایگزین آزمایش و درمان تسهیلات.

در ماه مارس خود را جدید ESI بیمارستان در KRS جاده و خالی کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) گسترش مرکز در نزدیکی میسور فرودگاه در Mandakalli شناخته شده بود. 100 تخت را می توان در ESI بیمارستان و بیش از 500 تخت را می توان در KSOU مرکز.

تخت اجاره

سی گفت که تخت می تواند اجاره را به جای بیماران در KSOU مرکز و Nirmithi Kendra خواسته شده است به اصلاح ساختاری از ساختمان داخلی به راه اندازی بخش های بیشتر و حمام و جداسازی بخش و همچنین توالت. افرادی که خفیف COVID علائم و کسانی که نیاز به هواکش می تواند بستری در KSOU مرکز او نشان داد.

این KSOU مرکز است که در یک محل منزوی و ایده آل است برای یک جداسازی تسهیلات. همچنین است در حومه شهرستان. به عنوان یک بازگشت به بالا Morarji دسای مسکونی و مدارس را تمیز و آماده در مورد وجود دارد صدها نفر از موارد DC اضافه شده است.

جدید مرکز آزمون

در حال حاضر در Mysuru, COVID-19 آزمایشات انجام شده در دولت از هنر ویروسی تحقیقات و آزمایشگاه تشخیصی (VRDL) واقع در بخش میکروب شناسی در میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (K. R. بیمارستان). همچنین آزمایش های در حال انجام در داخل PARAKH یک موبایل تست مرکز اهدا شده توسط دفاع غذایی آزمایشگاه تحقیقاتی (DFRL).

برای کاهش فشار بر این امکانات که در آن بیش از 600 تست روزانه انجام تست تسهیلات و یا یک آزمایشگاه تنظیم خواهد شد تا در دولت آیورودا و Panchakarma بیمارستان در KRS جاده در مقابل PKTB بیمارستان. "CFTRI آمده است به جلو به راه اندازی یک آزمایشگاه پیشرفته در اینجا و ما فقط باید به آنها ارائه فضای" Abhiram Sankar نشان داد.

Tulsidas بیمارستان

به عنوان بخشی از افزایش امکانات درمان را بیشتر و بیشتر COVID-19 بيمار در مورد تعداد بیماران افزایش دولت های منطقه نیز برنامه ریزی برای استفاده از این ست Mohandas Tulsidas زنان و زایمان بیمارستان است که به تازگی ساخته شده است در جانسی Rani Lakshmibai (JLB) جاده در شهرستان پس از تخریب ساختمان های قدیمی.

این بیمارستان پس از تکمیل درمان خواهد شد و به عنوان دوم COVID-19 بیمارستان در Mysuru. کار ساخت و ساز بیمارستان در جریان است در سرعت کامل و صبح Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha بازرسی بیمارستان محل و زمان سهام از انقباض کار می کند.

جزئی آثار انتظار: MP

قدیمی Tulsidas بیمارستان شده است تخریب و امکانات جدید است که ساخته شده است در هزینه از Rs. 19.5 کرور تحت ملی بهداشت ماموریت. واقعی کار ساخت و ساز آغاز شده در سال 2018 و MP به خبرنگاران گفت که تنها جزئی آثار بودند انتظار و بیمارستان آماده خواهد شد در آینده یک و نیم ماه.

Simha تعامل با خانواده و سلامت وزارت رفاه مقامات و از آنها خواست به منظور تسریع در کار می کند. جدید بیمارستان پیشرفته بخش مانند بخش مراقبتهای ويژه نوزادان (Neonatal Intensive Care Unit) و MICU (پزشکی واحد مراقبت های ویژه).

اعتراض به MP بازدید

در طول بازرسی امروز چند حامیان Krishnaraja MLA S. A. Ramdas در زمان اعتراض به MP بازدید به عنوان محلی MLA (Ramdas) دعوت به بازرسی. این 'Suraksha کمیته' متشکل Corporators گفت: Simha که طبق پروتکل MLA باید دعوت شده اند.

Pratap Simha اما به گفته اعضای این کمیته که آنها باید در بازی سیاست و دیروز مقامات بهداشت گفته بودند به اطلاع Ramdas و وزیر امور خارجه خود را مورد بازرسی و وجود یک شکاف ارتباطی. MP بعد ادامه داد: بازرسی خود را.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن