MLA S. R. ماهش مدعی کلاهبرداری بزرگ در MyMUL استخدام

منتشر شده در سه فایلهای دیداری در حمایت از ادعای خود را میسور/Mysuru: ادعا کلاهبرداری بزرگ در MyMUL (Mysuru شی

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

منتشر شده در سه فایلهای دیداری در حمایت از ادعای خود را

میسور/Mysuru: ادعا کلاهبرداری بزرگ در MyMUL (Mysuru شیر اتحادیه محدود) recruitments, K. R. نگر JD(ع) MLA و وزیر سابق S. R. ماهش از دولت خواست تا بلافاصله قراضه کل فرآیند استخدام.

پرداختن مطبوعات ملاقات در دفتر کار خود در نزدیکی راما Vilas جاده اینجا دیروز ماهش ادعا شده است که مبالغ هنگفتی از پول را تغییر داده بود دست در استخدام برای پست های مختلف در MyMUL.

حفظ که نامزد آینده نگر به حال پرداخت یک مبلغ برای گرفتن شغل در MyMUL, Mahesh منتشر شد سه فایلهای دیداری در حمایت از ادعاهای خود در جایی که برخی از MyMUL مدیران گفته شنیده خواستار مبالغ هنگفتی پول از نامزدها.

متهم MyMUL از unauthorisedly اضافه کردن 25 بیشتر به پست اصلی استخدام, اطلاع رسانی, MLA اتهام یک تبانی در معامله بین MyMUL رئیس جمهور و مدیران در استخدام.

اشاره به این که MyMUL اتحاد معوق دهان مصاحبه بود که به جای برنامه ریزی شده از مارس 18 بعد از مسیرها از Mysuru منطقه-مسئول وزیر است که با همکاری وزیر ماهش هشدار داد که JD(ع) راه اندازی خواهد شد عظیم اعتراضی در مقابل MyMUL در Bannur جاده در اینجا تحت رهبری وزیر سابق H. D. Revanna در مارس 19, اگر MyMUL پیش می رود با انجام مصاحبه.

اصرار دارند که پول به همان بازگشت به نامزد او توصیه نامزدها در برابر پرداخت پول در وعده گرفتن شغل.

T. Narasipur JD(ع) MLA M. Ashwin کومار MyMUL مدیر A. T. Somasekhar, Corporator Prema Shankaregowda سابق Corporator K. V. Mallesh سابق ZP جمهور Dwarakish و دیگران حاضر بودند در مطبوعات دیدار خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن